daniel_olsson Postad 29 November , 2006 Rapport Postad 29 November , 2006 tja, vet inte riktigt om det finns oskrivna regler om att man inte får tipsa varandra om speciella siter här, men vafan en nybörjare får ju göra fel jag letar efter nått ställe som tar mindre än 10% i turneringsavgift på sina sng:s gärna med 4/10 betalade platser (spelat några sådana turneringar på noble som dock hade 20% avgift) helst 20manna turneringar 2*10 eller 30manna 3*10 nån som har nått tips? kör på svenska spel nu men är trött på deras dåliga gränssnitt... MvH Daniel Citera
eurythmech Postad 30 November , 2006 Rapport Postad 30 November , 2006 Vilken inköpsnivå? Stars har $15+1 sngs som enbords och tvåbords iaf. Citera
MacDaddy Postad 30 November , 2006 Rapport Postad 30 November , 2006 alla tar 10% så du får skaffa dig enskilt avtal med en site så får du tebax en del av avgiften. GAnska mga som erbjuder det. Citera
eurythmech Postad 30 November , 2006 Rapport Postad 30 November , 2006 alla tar 10% så du får skaffa dig enskilt avtal med en site så får du tebax en del av avgiften. GAnska mga som erbjuder det. Är mina poster osynliga? Citera
Pokemonn Postad 30 November , 2006 Rapport Postad 30 November , 2006 Är mina poster osynliga? Vilken post, jag ser den inte? .... nä, nu måste jag gå och sova tror jag... Citera
Gäst Postad 30 November , 2006 Rapport Postad 30 November , 2006 alla tar 10% så du får skaffa dig enskilt avtal med en site så får du tebax en del av avgiften. GAnska mga som erbjuder det. Är mina poster osynliga? Nattens lol Citera
Cyntax Postad 30 November , 2006 Rapport Postad 30 November , 2006 alla tar 10% så du får skaffa dig enskilt avtal med en site så får du tebax en del av avgiften. GAnska mga som erbjuder det. Är mina poster osynliga? Vi har alla gjort så att vi ställt in så att din poster skall vara osynliga. Du är "banned" Allvarligt, en bra idé! Jag ska genast börja gå igenom sajter/nätverk och bygga på CSIX med ett index över sng-avgifter. *tummen upp* /Cyntax Citera
daniel_olsson Postad 30 November , 2006 Författare Rapport Postad 30 November , 2006 det vore ju sjukt trevligt! spelar låga insatser normalt 30:- men upp till $10 är väl aktuellt. kör bara för skojs skull å att det är trevligt att ta ut pengar när man är fattig student... Men jag tycker att avgiften är en onödig utgift som sänker det ni grabbar (& tjejer)kallar ROI, vilket jag finner störande, som att betala 10% i courtage på sina aktier, vem skulle se nyttan i det? ser fram emot din samanställning! /D Citera
Gäst Postad 30 November , 2006 Rapport Postad 30 November , 2006 Jag tror (men kan ha fel som vanligt) att B2B:s €3 har lägre avgift, dock väldigt marginellt typ, €3+0,25 eller nåt. Annars är det som tidigare sagt Pokerstars men även Full Tilt. Citera
eurythmech Postad 30 November , 2006 Rapport Postad 30 November , 2006 Stars har $6+.50 upp till 5-bords tror jag Citera
Sommar Postad 30 November , 2006 Rapport Postad 30 November , 2006 alla tar 10% så du får skaffa dig enskilt avtal med en site så får du tebax en del av avgiften. GAnska mga som erbjuder det. Är mina poster osynliga? Vi har alla gjort så att vi ställt in så att din poster skall vara osynliga. Du är "banned" Allvarligt, en bra idé! Jag ska genast börja gå igenom sajter/nätverk och bygga på CSIX med ett index över sng-avgifter. *tummen upp* /Cyntax Nej, vi gör tummen upp för dig Citera
Sommar Postad 30 November , 2006 Rapport Postad 30 November , 2006 Stars har $6+.50 upp till 5-bords tror jag 9:e också Citera
Bluwajt Postad 30 November , 2006 Rapport Postad 30 November , 2006 Jag tror (men kan ha fel som vanligt) att B2B:s €3 har lägre avgift, dock väldigt marginellt typ, €3+0,25 eller nåt. Stämmer bra det, inget fel här inte Citera
MacDaddy Postad 1 December , 2006 Rapport Postad 1 December , 2006 Fördelen med turbos är den låga raken, nackdelen är att man börjar prata med sig själv. Citera
Recommended Posts