Gå till innehåll

Tid det tar att överföra från Pokerrum?


lagu2653

Recommended Posts

Finns det ingen tråd som listar hur lång tid det tar att överföra från alla pokerrum till NETeller? Jag ringde NETeller idag och de sade att det kunde ta dagar att överföra från pokerrummet till NETeller men att det tog väldigt kort tid att överföra från NETeller till pokerrummen.

 

Specifikt hur lång tid tar det från Party Poker till NETeller och från Pacific Poker till NETeller?

 

Hur gör bonushororna om det tar flera dagar att överföra pengarna mellan pokerrummen?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 2 months later...
Finns det ingen tråd som listar hur lång tid det tar att överföra från alla pokerrum till NETeller? Jag ringde NETeller idag och de sade att det kunde ta dagar att överföra från pokerrummet till NETeller men att det tog väldigt kort tid att överföra från NETeller till pokerrummen.

 

Specifikt hur lång tid tar det från Party Poker till NETeller och från Pacific Poker till NETeller?

 

Hur gör bonushororna om det tar flera dagar att överföra pengarna mellan pokerrummen?

 

Neteller är en bank och det tar några bankdagar innan pengarna kommer till normalt 2-4dgr. Betalning från neteller fungerar som när du betalar med ditt visa i Ica butiken dvs. pengarna dras direkt från kontot. Slutligen svar på din sista fråga: Bonushoror har väl också en bankrulle och man trycker ju inte in hela sin bankrulle på en sajt

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Kan bara svara för tiden mellan bodog.com och neteller.

 

Neteller ----> Bodog = på sekunden +++++

Bodog ----> Neteller = inom en timma har det gått för mej. +++++

 

Skulle ta ut lite från Bet365. Men hade satt in med mitt visa så va tvungen att ta tillbaka där, tog 4 dar (-). Skulle gå snabbare med Neteller sa dom. Men va då tvungen att göra nytt användarkonto för det gick inte bara att ändra betalningssätt.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

:shock:

 

 

Går säkert relativt omgående, brukar få ett automatisk brev så fort dom behandlat min "payout request" och godkänt den att pengarna överförts till neteller och det kan ta upp till en timma.

Bodog har väldig snabb och bra customer service/support rent allmänt. Hade strul igår med att pengar hade gått tillbaka från neteller till bodog...Ringde bodog, fick hjälp på en gång och allt löste sej. Imorse när jag kom upp satt pengarna på mitt neteller igen.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Går säkert relativt omgående, brukar få ett automatisk brev så fort dom behandlat min "payout request" och godkänt den att pengarna överförts till neteller och det kan ta upp till en timma.

Bodog har väldig snabb och bra customer service/support rent allmänt. Hade strul igår med att pengar hade gått tillbaka från neteller till bodog...Ringde bodog, fick hjälp på en gång och allt löste sej. Imorse när jag kom upp satt pengarna på mitt neteller igen.

 

 

Det var syftningsfelet i din mening jag reagerade på. Lite lågt och OT...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...