Gå till innehåll

Vinnaren's MTT/Cash Dagbok från 40$ -> Ny bankroll??


vinnaren

Recommended Posts

Hej gott poker folk!

 

Tänkte berätta lite kvickt om mig, lirat Hold'em sen jag är typ 16 år, började tidigt när man gick i gymnasiet och vilken fröjd det var när nätpokern kom och man "lånade" mammas Visa för att kunna starta ett konto. Nu har det gått ca 6 år sen man började och man har ju varit med om en del.

 

Tänkte skriva en liten MTT/Cashgame dagbok över mitt spelande och en ny kamp mot att bygga en bankroll från scratch igen. Har en gång i tiden haft en ganska stor bankroll och provat på att lira poker på heltid från Nov2005- Aug2006. Men som många spelare inte vågar erkänna så kan det även gå dåligt. Jag hade en väldigt kul och lärorik tid när jag spelade på heltid och det gick bra, men så kom den jobbiga perioden i Maj 05 då jag förlora ca 65% av min bankroll och efter de var jag ganska kinkig och cashade ut ca 25% till av bankrollen. Då hade jag ganska lite kvar vilket ledde till att jag tiltade bort de sista. Efter en skön semester på 3 månader tid från pokern, med bla 1 månad nere i spanien och festa och gotta sig på reserver så beslutade jag mig för att skaffa ett jobb haha. Så nu jobbar jag och tänkte återuppta pokerspelande lite.

 

Spelar under nicket "Vinnaren" på Ladbrokespoker, och har under min tid vunnit så gott som alla små och alla stora MTT turneringar som finns förutom DADDY som jag mot alla odds inte klarar knipa 1a platsen i. Men det har varit gott om 1a platser annars, än så länge så är väl 40.000$ Guaranteed turneringen min största vinst.Har även lira lite live kommit 4:a i Ladbrokes Nordich Challange i Tallin förra året i December, himla kul och man träffade en massa roliga spelare.

 

Nog om mig nu, tycker det tar aldrig slut på skrivandet.

 

STATUS:

 

Började återuppta spelandet för ca 2 veckor sedan med att sätta in 40$ (ca 300:- kr).

 

OBS, kvällarna är ej datum ordnade eftersom jag kommer ej ihåg datum för dessa men det är alla inom ca 2 veckors tid.

 

Kväll 1:

Spelade lite 0.10/0.20$ NL bord med halva inköp för att jobba upp mig, första kvällen slutade på ca 110$ i bankroll. Valde då att ta ut mina 40$ och ligga +-0 på mitt riktiga bankkonto.

 

Kväll 2:

Körde vidare med lite 0.1/0.2 samt lite 0.25/0.5 fortfarande med halva inköp 10$ / 25$ inköp.

Spelade väldigt tight och försiktigt, ca 2-3 timmar spel och lyckades jobba upp till 158$. Sov dax så att man klarar jobba också.

 

Kväll 3:

Grindandet fortsätter på 0.25/0.5 endast, målet är att komma upp till 200$, vilket går bättre än jag trodde. Slutade kvällen på 220-230$ i bankroll minns inte riktigt.

 

Kväll 4:

Tänkte att nu har jag lite över 200$ i bankroll så jag provar mig på en liten MTT turnering, så jag köper mig in i Ladbrokes 2000$ GTD 5$ freezout turnering, vilket resulterar efter några timmars spel till en stolt 6:e plats och +90$. Dessvärre tappade jag lite på Cashgamen denna kväll och slutade på totalt 244$ för kvällen.

 

Känns som att MTT kunskaperna sitter kvar, det är ju som att lära sig cykla ^^ skönt att sätta ett finalbord på första försöket efter ca 3-4 månaders pokerpaus.

 

Kväll 5:

Denna kväll kör jag ladbrokes 5000$ GTD 25$ turnering.. vilket resulterar att jag åker ut efter ca 25min med ett idiotspel från mig, var inte riktigt fokuserad denna kväll, Betttar ut med JJ blir synad och får se floppen " 7, 7, 10 " killen bettar pot mot mig och jag sätter honom på A10, eller liknande kombination och försöker försvara min hand med en 3x raise på hans. Vilket jag får känna på en allin som jag synar ganska hastigt och får självklart se "AA" som jag inners inne visste att han skulle ha, dags att ta fokus och tänkta över sina drag.

 

Nåja det var allt från MTT fronten denna kvällen, det gick desstå bättre på Cashgame, där jag lirade 2st 0.25/0.5 bord med halva inköp och 1st 0.5/1$ bord med likaså halvt inköp. Spelade ca 3 timmar där och slutade + ca 250$.

 

Bankrollen hamnade på 492$ denna kvällen och jag kännde att jag hade fått med mig en hyffsad start ändå.

 

Nu skal jag försöka spela mer MTT turneringar, och det kommer variera mellan 3$ - 30$ turneringar och försöka få med så mycket jag hinner i dagboken.

 

Forsättning följer.....

(kom gärna med synpunkter osv hur ni vill att jag skriver)

 

Med vänliga hälsningar

Vinnaren :spade:

 

OBS! Updatering 2008-04-23:

 

Lite kort info:

Sen jag började spela igen i (2006); då jag egentligen började skriva denna dagbok har jag inte gjort några nya insättningar. (Började med 40$ som rubriken)

 

Det har gått ganska bra framåt och jag har samtidigt hunnit med ett heltidsjobb på 40 timmar i veckan.

Bankroll idag: 10.000$

 

Spelar: 1/2$ NL - 2/4$NL samt turneringar i blandad kaliber. (Skottar upp till 5/10$ NL de dagar jag plussat och kan flytta upp med vinsten)

 

Mål: Jag vill försöka komma upp till 3/6 - 5/10$ NL inom årets lopp.

 

Del-Mål:


  • 2st nya 22" datorskärmar -- AVKLARAT!
  • 1st Nytt skrivbord
  • 1st ny Fallskärmsrigg (hoppar fallskärm)
  • 1st MC <-- Ge gärna förslag om ni har bra erfarenheter av nybörjarhojjar
  • 1st MC-Kort
  • 1st MC-Hjälm
  • 1st MC-Handskar
  • 1st MC-Jacka
  • 1st MC-Byxor
  • 1st MC - Ryggpansar (kärlek för ryggen)
    (Dessa är delmål som jag vill uppnå innan sommaren är slut)

 

 

Hoppas att ni kommer gilla min dagbok och att vi får många roliga diskussioner i framtiden!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • Svars 193
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

(spel från igår 28/11)

 

Turnering: $5000 GTD $25 NL

Startande: 177

ITM: 20

Placering: 110

Buy-in: 25+2.5$

Vinst/Förlust: -$27

 

Går ganska bra, spelar upp mig genom små potter till ca 4000 chip, men åker

på en stor 3vägs pot då jag slowspelar en 77, där jag träffar flop

 

4,7,9. Killen innan mig bettar 110, jag synar och nästa efter mig synar oxå med 5,8.

Turn är så klart 6 och jag kan inte hålla mig från att reraisa första killen och sedan få smaka

på en allin från killen efter mig. Synar ner han och slutar på 1800 chip.

 

Efter några giv så synar jag en 100 raise på 25/50 blinds med QK. Flop K högt..

Vi betar till river, då vi båda ställer, vid detta läget känner jag mig lite småtilt

och dum som jag är synar jag hans allin och klart han har AA. Nåja bara dåligt spel

får helt enkelt skylla mig själv.

 

----------------------------------------------------

 

Turnering: $2000 GTD $5 Freezout

 

Startande: 281

ITM: 30

Placering: 92

Buy-in: 5$ Freezout

Vinst/Förlust: -$5.5

 

Går ungerfär som i förra turneringen, spelar tight och vinner små/mellan stora

pottar, har runt 4200 chip då jag plockar AK på bb, alla lägger sig till knappen då han

raisar 300, då blinds är 75/150. Jag vill försvara med mina AK då alla spelade

väldigt löst på mitt bord, och slår om till 1050 chip, varpå han ställer allin. Funderar på om jag

skulle lägga mig med efter hans tidigare spel så satte jag han på Ax. Men när jag synar så

får jag se AA lite oväntat. Men borde kanske lagt mig där vet inte, vad tycker ni.

 

----------------------------------------------------

 

Då var det dax att gå och lägga sig.

 

Dagen slutar med 2 st misslyckade MTT turneringar.

 

Lirade även lite Cashgames, förlorade ganska snabbt 3x 25$ inköp på 0.25/0.5 med händerna AA, KK, och JJ.... samtliga med utdragning. Inte mycket att göra åt, bara att bita ihop. Tog en liten paus på ca 1,5 timme och sen köra lite till.

 

Beslöt mig för att skotta lite 0,5/1$ NL som jag tycker är "skotta" när man har en sån liten rulle som jag har. Satte mig med 25$ + 20$ på två olika bord.

Här gick det lite bättre och förlusterna från 0.25/0.5 borden var tebax efter ca 1 timme.

 

Spelandet fortsatte och efter ca 2,5 timme var det nog, måste orka upp och jobba imorgon också. Sista handen avslutades med QQ, precis innan jag skulle ta sitting-out. Nu tänkte jag direkt nu åker jag på en pot bara för att det är sista handen. Brukar sluta så. Men det blev +ca 20$ och handen var över redan på turn.

 

Efter att jag stängde bordet och uppdatera mitt saldo

insåg jag att jag slutade på 581.46$ För kvällen.

 

+$89,46 för dagen, inte illa pinkat med tanke på hur det började.

 

Bankroll: $581.46

 

Godnatt gott folk! (dessa är en tidigare post från igår)

 

Fortsättning följer....

--

Med Vänliga Hälsningar

Elöd

:spade:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

(En post jag glömde lägga upp igårkväll innan jag gick och la mig 23:44)

Haft en skön filmkväll med en polare, kolla på 2 avsnitt prisonbreak sen klassiken "Kung Pow" för alla som sett den haha.

 

Tog en snabb liten session cashgame i ca 35 min, 2 bord 0.25/0.5 och 1st 0.5/1.

 

Slutade +$26,85

 

Alltid nåt

 

Bankrullen: $608.37

 

 

Godnatt alla!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hej igen, nu har det gått några dagar och inte hunnit att spela.

 

+ när man äntligen vill lira så är ladbrokes nere i 4 timmar. Men nu har den kommit online så jag ska försöka hinna med att lira lite nu.

 

Turnering/cash ikväll:

* 5000$ Guaranteed 25+2.5$ NL Freezout turnering

* Lite varierande cash på 0.25/0.5 - 0.5/1

 

 

Uppdaterar senare hur det går.

 

Update 21:22

* Blev precis Stakead till Månadsfinalen på prima, 250.000$ Guaranteed turnering. (Spelar under nicket Mr-V)

 

----------------------------------

 

Turnering: $5000 GTD $25 NL

 

Startande: 252

ITM: 30

Placering: 79

Buy-in: 25+2.5$

Vinst/Förlust: -$27.5

 

Inget speciellt med denna, dåliga händer, JJ på 100-200 blinds och med 1600 chip, ställer jag allin i mitt position. Callad av snubben efter mig med A,Q... Flop A, x,x turn Q, river x. Inte mycket mer där.

 

Hoppas det går bättre i 250k Turren...

 

-----------------------------------

 

Inget vidare lir ikväll: :cry:

Dagen slutar iallfall -81$

 

Åkte ur 402:a av 2086 spelare i Månadsfinalen på prima.

 

Samt förlorade ett inköp på 0.25/0.5 på Ladbrokes så det räcker för ikväll, nya tag imorgon.

 

Bankroll: 527.85$

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tackar Tackar!

 

 

Ska försöka ta det lugnt med cashen, inte så värst smart att upp och gräva på 0,5/1 ännu kanske! *ler*

 

Men det kliar i fingrarna.

Lite update från kvällen:

 

Turnering/cash ikväll:

 

* 2000$ Guaranteed 5+0.5$ NL Freezout turnering

* 5000$ Guaranteed 25+2.5$ NL Freezout turnering

 

* Lite varierande cash på 0.25/0.5

 

Uppdatering kommer senare ifall jag börjar närma mig något finalbord...

 

Update:

 

Turnering: $5000 GTD $25 NL

 

Startande: 173

ITM: 20

Placering: 75

Buy-in: 25+2.5$

Vinst/Förlust: -$27

 

Spelar ett bra och aggresivt spel. 75 spelar kvar och jag har 2720 chip, med 100/200 blinds. Sitter i sen position med AKos, en limp på bordet och killen till höger om mig bättar 400 chip, varpå jag ställer allin med 2720, han näst intill blixtsynar med KQ... och floppen kommer så klart Q,x,x desstuom 3 klöver och jag har Klöver A, men ingen hjälp och vipps så var man ute. Dags att börja klara sånna här händer.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Update: Suckar..

 

Turnering: $2000 GTD $25 NL

 

Startande: 299

ITM: 30

Placering: 18

Buy-in: 5+0.5$

Vinst/Förlust: +18$

 

Sitter med 88 på BB.... Chipleadern bettar 4k på 1-2k blinds med K9os i mitten pos, jag synar bara med 88. Flop kommer 9, 5 , 4 regnbåge som jag checkar, han bettar "pot" 9000 chip jag tror han bluffar och ställer in resterande 25.000 chip jag har för att försvara min hand. Satte han inte på 9,x.

 

Hur tycker ni jag spelade denna handen, hade jätte gärna velat få den lite kommenterad. Gjorde jag fel att bara syna på BB med 88, gjorde jag fel genom att slå om på flop?

 

Det var allt för ikväll.

 

Bankroll: 512,85$

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

(Har missat skriva med någon dag, bankroll från igår: 590.26)

 

Idag har de lirats lite diverse turneringar, samt en del cashgames.

 

Tyvärr så har jag inte orkat posta förrens nu.

Håll till godo:

 

Kvällens turneringar:

 

*2000$ GTD Highstack Turnering 10+1$ NL

*2000$ GTD 5$ NL Freezout

 

Turnering: $2000 GTD $10 NL Highstack

 

Startande: 177

ITM: 20

Placering: 41

Buy-in: 10+1$

Vinst/Förlust: -11$

 

Åkte ut dumt spelande bara, blev tiltad på en kille som drog ut mig jätte mycket. Så när jag var sb med "KJ" så ställde jag allin mot han, han callar med A2 och träffar A på flop åker ut.

 

Och i råga på ALLT så spelar jag 5$ NL turneringen och får "AA" blinds är 200/400, en kille raisar till 1200, jag slår om till 2800 efter detta så slår mitt internet ifrån!! Oddsen på det, kommer in igen ca 1 minut efter och handen är över. Han ställde allin mot mig och jag blev foldad.

Så nu känner man sig lite TILTAD, men det är dags för ett glas "Bailyes".

 

Turnering: $2000 GTD $5 Freezout

 

Startande: 227

ITM: 20

Placering: 11

Buy-in: 5$ Freezout

Vinst/Förlust: +20$

 

 

Inga kommentarer...(bubblade denna ganska rejält)

 

:(

 

 

Nåväl, cashlirandet gick desstå bättre. Spelade 3st 0.25/0.5 NL bord i ca 3 timmar där jag slutade + på alla borden.

 

Dagsstatus: +194.16$

 

Bankroll: 784.42$

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Att forst leva pa pokern for att sedan halvt busta och borja med bara $40 ar ju en ganska stor forandring... :P Men jag sager inte att det ar fel!

 

Na, inte spelat nagot dar pa hur lange som helst... Varit for sma stakes dar senaste aret typ, sa det har inte lockat. Befinner mig nu pa resande fot, thailand for tillfallet. Ska snart till Samui med Heltok och de andra PF'arna och lira SM darifran, sedan blir det jul och nyar hemma for att sedan sticka ut 2.5 manader till och backpacka. Liret har gatt bra annars, fast senaste manaderna har jag lirat valdigt lite da jag ar ute och reser.

 

Lycka till an en gang..! Hors!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Inte varit mycket spelande i helgen, däremot desstå mer alkohol!

 

Har inte orkat uppdatera något då jag mest spelat lite cashgames bara, varit lite upp och ner.

 

Men helgen slutade till slut: +15$

 

Bankroll: $799.17

 

END OF WEEKEND... :shock:

 

-----------------------------------------------------

 

::Måndagslir::

 

Turnering: $4000 GTD $25 NL

 

Startande: 134

ITM: 10

Placering: 4

Buy-in: 25+2.5$

Vinst/Förlust: +380$

 

Ja en skön liten MTT turnering... Trodde jag skulle klonka nu men icke :(

 

4spelar kvar.. på 2000/4000 blinds, jag har A8s suit på BB med knappa 18.000 chip kvar... alla lägger sig till smallblind som bara synar. Jag går "Allin" varpå smallblind synar med "33" ingen träff så vart man ute, inte mycket jag kunde göra där. Nåja rullen växer stadigt.

 

Kvällen var det fullt upp så jag spelade bara denna turneringen och inget cashgame.

 

Kvällen: +380$

Bankroll: 1151.67$

 

 

Godnatt alla!

:spade:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ikväll lirades följande turneringar:

 

*4000$ GTD 25$ NL Freezout

*2000$ GTD 5$ NL Second Chance

 

 

25$ Turneringen gick inget vidare åkte ut relativt tidigt efter pausen.

Turnering: $2000 GTD $5 Second chance

 

Startande: 253

ITM: 30

Placering: 2

Buy-in: 5$ +1 Addon = 10,5$ Totalt

Vinst/Förlust: +377.12

 

Har inga större detaljer om denna turnering, aggresivt och tight spel genom nästan hela turneringen. Klarade en 50/50 med AQ mot 1010 som gjorde att jag kunde köra på turneringen.

 

DET TRÅKIGA DÅ.. när vi är headsup så har jag ca 230k chip och han hade runt 600k... 3 händer senare får jag disconnect från internet. OCh internet kommer inte tillbaka mer, fick ringa en polare som kopplade upp och spelade åt mig, när han hade loggat in hade jag 60k chip kvar, allin med Q9callad av A5.... Flop J,Q,6, Turn, J, River A..

 

TRÅKIGT MED "SPRAY" sug internet, man blir inte mer tiltad än när ens internet går ner headsup.

 

Nåja, nu börjar jag känna att "Klonken" är väldigt nära.

 

Bankroll: 1222.63$

 

 

Godnatt gott folk!

:spade:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Turneringar ikväll:

 

5$ Second Chance 2000$ GTD

25$ 4000$ GTD Freezout

25$ 2000$ GTD Freezout

 

5$ Turnerignen funkade rätt bra i ca 2 timmar, när jag plockar up "KK" raisar 3x bb... får en reraise och går allin. Callad av "TT" och flop kommer T...

 

Inte mycket mer att säga om den turneringen.

 

-------------------------------------

 

 

Turnering: $4000 GTD $25 NL

 

Startande: 168

ITM: 20

Placering: 5

Buy-in: 25+2.5$

Vinst/Förlust: +273$

 

Den här turneringen flöt på bra hela vägen, inga större beats, åker ut på 5e plats lite halvt short med 15k chip på 1.5/3k blinds. Sitter med K8 på bb,

 

small blind bara synar och jag går allin, han callar med "56os" märkligt nog, och floppen kommer 2, 7, 8, turn 6... och river 4.. han sätter stegen på river.

 

Det var ingen "klonk" den här gången heller. Tack för mig!

 

Godnatt!

 

Status idag: +208$

Bankroll: 1430$

:spade:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 4 weeks later...

Varit dålig på att skriva på poker.se tyvärr!

 

Skriver blogg på en annan sida och är mindre aktiv av mig här.

Kan informera er om jag hade en liten vild period under juldagarna och nyår, blev mest cashgame lir. Men jag klarade mig och började spela lite mer MTT nu igen i det nya året och det har gått bra.

 

MTT placeringar sen sist jag skrev:

 

1a plats i en 5$ 2000$ GTD turnering +636$

2e plats i en 20$ 10.000$ GTD rebuy +1950$

Har gjort några uttag, ca 1500$ totalt.. och köpt en XBOX 360 att fördriva tiden med bland annat :)

 

Bankrulle nu efter uttag ca: 2400$

Ska försöka vara lite mer aktiv med att uppdatera min dagbok!

Trevlig kväll!

 

Mvh Vinnaren

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Då slutade kvällen så här:

 

 

Turnering: $4000 GTD $25 NL

Startande: 132

ITM: 10

Placering: 4

Buy-in: 25+2.5$

Vinst/Förlust: +380$

 

Gjorde bort mig ganska rejält på sista 4a...

________________________________________

Turnering: $2000 GTD $5 Freezout

 

Startande: 256

ITM: 30

Placering: 30

Buy-in: 5$ Freezout

Vinst/Förlust: +14.77$

 

________________________________________

 

Turnering: $10,000 GTD $25 NL

 

Startande: 168

ITM: 20

Placering: 13

Buy-in: 20+2$ 1 rebuy 1 addon = 62$ totalt

Vinst/Förlust: +100$

 

Vid 30k chip kvar och 2000/4000 blinds får jag 66... en går allin med

ca 15k.. jag går oxå allin och resten rund fold.

 

Han visar A5.. Flop X,X,6, (2 spader), turn spader, river Spader...

14k kvar efter den potten.

 

Sedan sveper big/small blind... 8,9k kvar..

dubblar till 19k med K7 mot QJ.... wiee kanske en chans...

sedan 77 mot AQ mot samma kille ... Q,Q,J flop nåja 4k kvar...

Till slut AQ allin mot... AJ.. flop J såklart... ute på 13e.

________________________________________

 

Cashgame 1/2NL: +370$

 

Totalt idag: ca +800$

 

Bankroll ca: 2900$

 

Nu är det sovdax, imorgon väntar en lång dag.

Ska till ikea och köpa lite möbler och en polare ska

flytta ihop med mig, mycket att göra!

 

God Natt Alla!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ikväll så liras följande på Ladbrokes:

 

* 10,000$ GTD NL 20+2$ Rebuy Turney

* 4,000$ GTD NL 25+2,5$ Freezout Turney

 

Tillägga: Mitt internet har varit nere i ca 30 minuter, kom nyss tillbaka så jag har foldat en del. (Suck på Spray internet, byts om 20 dagar )

 

 

Status:

 

Ute ur 4,000$ GTD ... blev short allin med AK callad av K10... flop 10.. Zzzzz

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 1 year later...

Hej igen alla!

 

Jag orkade inte posta på pokerforum.nu eftersom jag hängde mer på swedishsantas.com på den tiden. Men nu har det blivit att jag mest sitter och läser på http://www.pokerforum.nu och känner att jag vill posta igen hur det går för mig både gällande MTT & Cashgame. Detta är framförallt för disciplinens skull också, och jag känner att jag tiltar inte lika mycket om jag för dagbok.

 

Jag spelar fortfarande mestadels på Ladbrokspoker, och lite andra turneringar ibland på Nordicbet, Stars etc.

 

För er som är intresserade av vad som hänt sen jag slutat posta här:

http://www.swedishsantas.se/forum/onlineturneringar/vinnaren-s-mtt-dagbok-fran-40-gt-ny-rulle/view

 

 

 

Lite kort info:

Sen jag började spela igen i (2006); då jag egentligen började skriva denna dagbok har jag inte gjort några nya insättningar. (Började med 40$ som rubriken)

 

Det har gått ganska bra framåt och jag har samtidigt hunnit med ett heltidjobb på 40 timmar i veckan.

 

Bankroll idag: 10.000$

 

Spelar: 1/2$ NL - 2/4$NL samt turneringar i blandad kaliber. (Skottar upp till 5/10$ NL de dagar jag plussat och kan flytta upp med vinsten)

 

Mål: Jag vill försöka komma upp till 3/6 - 5/10$ NL inom årets lopp.

 

Del-Mål:


  • 2st nya 22" datorskärmar -- AVKLARAT!
  • 1st Nytt skrivbord
  • 1st ny Fallskärmsrigg (hoppar fallskärm)
  • 1st MC <-- Ge gärna förslag om ni har bra erfarenheter av nybörjarhojjar
  • 1st MC-Kort
  • 1st MC-Hjälm -- AVKLARAT!
  • 1st MC-Handskar
  • 1st MC-Jacka
  • 1st MC-Byxor
  • 1st MC - Ryggpansar (kärlek för ryggen)
     

(Dessa är delmål som jag vill uppnå innan sommaren är slut, och blir gröna eftersom jag klarat av dem)

 

 

Hoppas att ni kommer gilla min dagbok och att vi får många roliga diskussioner i framtiden!

 

 

8-)

 

--

Med Vänliga Hälsningar

Vinnaren

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...