blackpearl Postad 28 November , 2006 Rapport Postad 28 November , 2006 Är det ok att använda sig av en kalkylator? Det finns en som räknar ut oddsen och en som räknar ut hur många händer man ska spela för att få ut bonusen, vilken bonus som passar en, vilken site man ska välja osv.. Citera
CFJLarsson Postad 28 November , 2006 Rapport Postad 28 November , 2006 Är det ok att använda sig av en kalkylator? Det finns en som räknar ut oddsen och en som räknar ut hur många händer man ska spela för att få ut bonusen, vilken bonus som passar en, vilken site man ska välja osv.. Var hittar man den kalkylatorn? Citera
blackpearl Postad 5 December , 2006 Författare Rapport Postad 5 December , 2006 jag hittade en på cardwolves.com eller jag fick reda på det genom mina poker galna kompisar. har inte provat på den än, men jag tänkte göra det i slutet av veckan. inte så populärt att besöka pokersiter här på kontoret haha nu är chefen borta under en timme Citera
Recommended Posts