Gå till innehåll

Problem: Ligger på samma ställe


cza

Recommended Posts

Jag vet inte vad jag gör för fel!

 

Problemet är att jag bara är kvar på samma nivå och gör varken +/-...

Började en vacker dag på 3+0.40 på stars och körde hårt där...tjänade ganska bra där...

Tänkte sedan att jag skulle lira 6+0.60 för att öka min vinst...

 

Jo jävlar... går varken framåt eller bakåt... diffar på en 100$ +/- varje dag, men jag tar mig aldrig framåt...

 

Alltså jag går aldrig under 100$, men aldrig över 220$...

 

Jag har analyserat mitt spel hårt, men det är något som fattas...

 

Fyller gärna på med beskrivningar om det behövs...

 

Nick på Stars: cza/ (så ni kan titta på sharkscope tex ;P)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Psykologi rakt igenom.

 

Du ser en gräns som du tycker dig ha svårt att komma över, och det påverkar ditt spel eftersom du vill över den gränsen.

 

När du väl kommer över den gränsen så för guds skull, sätt inte upp fler hinder :shock:

 

Se det gränslöst istället, sitt inte och titta på om det går plus eller minus hela tiden. Kör en vecka utan att kolla cashen - även om det blir svårt att undgå det.

 

Som sagt är det psykologi.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

beror ju lite på hur du spelar, spelar du ditt nr 1 game och drar in 220.

 

kanske det i nuläget e svårt att öka det. utan se det att du verkligen lyckats den dagen.

 

och försöka leta felen på svingarna. inte jusst hur tjäna mer pengar, för det kanske inte går på din speltid på den nivån utan måste gå upp.

 

så känns det verkligen som du spelar i ditt ace game när du drar in 220 tycker jag fokus ska ligga att försöka spela det spelet oftare. och sen öka i nivå.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

nja, det stämmer ju inte riktigt...

 

sjönk dock som en sten, igår, då jag skulle till och skotta på 15$...

dock var ja tvungen att testa förstås :roll:

 

kände direkt varför det gick som det gick.

var på tok för passiv samt att jag var eg. för osäker på den nivån...

 

tänkte därför gnu mig upp till iaf 400$ och vara trygg i mitt spel innan jag gör något uppkliv.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Post 1.
Jag har haft en djupare diskussion med Skanke på MSN om detta. Du är inte ensammen om att hamna i någon sorts loop. Jag drog in en stor hög med €uro i januari, sen i februari-april var det tvärstopp. Knappat jag gick breakeven. Sen fick jag kämpa mig tillbaka till toppformen. Skanke har beskrivit lite samma sak om sitt spel. Tror också att Myssion hade lite torka efter det gått bra ett tag.

 

Visst kan det vara mycket psykologi. Men jag tror att man blir för girig, ivrig och övermodig.

-Hey, jag drog ju in $1000-$2000 på en månad på att spela $20/sng - nu kommer pengarna att flyta in till mig på sammma sätt...

... men inte det. Man blir för ivrig på pengarna och tar för stora risker.

 

Tips: Ta ett par dagar att gå igenom gamla HH's och fundera lite. Det kommer nog att löna sig!

Lycka till!

/Cyntax

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Post 1.
Jag har haft en djupare diskussion med Skanke på MSN om detta. Du är inte ensammen om att hamna i någon sorts loop. Jag drog in en stor hög med €uro i januari, sen i februari-april var det tvärstopp. Knappat jag gick breakeven. Sen fick jag kämpa mig tillbaka till toppformen. Skanke har beskrivit lite samma sak om sitt spel. Tror också att Myssion och Conspiracy hade lite torka efter det gått bra ett tag.

 

Visst kan det vara mycket psykologi. Men jag tror att man blir för girig, ivrig och övermodig.

-Hey, jag drog ju in $1000-$2000 på en månad på att spela $20/sng - nu kommer pengarna att flyta in till mig på sammma sätt...

... men inte det. Man blir för ivrig på pengarna och tar för stora risker.

 

Tips: Ta ett par dagar att gå igenom gamla HH's och fundera lite. Det kommer nog att löna sig!

Lycka till!

/Cyntax

 

FYP

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Psykologi rakt igenom.

 

Jag har exakt samma problem, typ om min BR är på säg, $100. Så kan jag lätt ta mig till $180-$190, men sen när det närmar sig $200 blir det helt mongo och jag trillar alltid ner till $130 och får jobba mig upp igen. Så kan det hålla på så ett par gånger innan jag "spräcker" $200.

 

Detta är sjukt frestande på psyket.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...