HenkeHero Postad 29 November , 2006 Rapport Postad 29 November , 2006 Tyvärr gubbar, misslyckande om inte Skanke med sin porriga röst får vara kommentator. Kan bara hålla med, vore ju årets tv-stolpskott att inte ha porrflås-Skanke med åtminstone som sidekick a la Sladjan i SVT. Citera
SouthEast Postad 29 November , 2006 Rapport Postad 29 November , 2006 Inne: Skanke Inne: Klonken Ute: Jihde Ute: Sladjan Ute: Tilten Citera
jm_j Postad 29 November , 2006 Rapport Postad 29 November , 2006 Othellos funktion är mest att sitta med och säga "Boom! Headshot!" samt "Ship it, holla!"? Was was?? Poker blandat med railguns & snipergevärrer... Det har jag missat att anteckna i kalendern antar jag.. eftersom de genrerna hopblandade är ju min specialité. Eller kommer jag få en trevlig överraskniong i form av frukost i sängen kl 16:00 och Hummerlimoskuts till gejmet? Det här med att regeldispyter och eventuella klagomål om det är egentligen 53/47 istället för coinflipp löses med lite sideaction i form av Quake eller Unreal Tournament är en mycket bra idé som säkert tycks av alla tv-tittande gravt överviktiga actionjunkies. Hoppas att mitt förslag att få straffa om muppig spel med avv få kasta dealerpucken på motståndaren har tagits med till slut. Sedan bör ni ta bort Starcraftduellerna för de kan vara lite för snabba och frusterande för alla 80+:are utan datavana.. Citera
jm_j Postad 29 November , 2006 Rapport Postad 29 November , 2006 Ska ni inte spela in det på Engelska så att någon ordblind översättare - tex den som översätter Celebrity Poker - får chansen att.....förgylla...upplevelsen... Cluelesrookie ja... eller DU kanske? Gitta nyfiken nu alltså Jag tror att det där är min bluivande uppgift. Med lite övning och snabba växlingar i termer i olika språk (en del raka översättningar, andra med mera sväng) och med inslag av lokala dialekter bör jag få vem som helst att kräkas inälvor. Citera
Agar Postad 29 November , 2006 Rapport Postad 29 November , 2006 Var kommer programmet att spelas in? Hela världen är vårt arbetsfält nej, man har verkligen inte skyhöga förväntningar nu Inte ett dugg Citera
r3mix Postad 29 November , 2006 Rapport Postad 29 November , 2006 Meningen är att ni ska vara lite nyfikna... men nästa fredag spelar vi in ett pilotavsnitt av TV: Poker.se. Programmet kommer att sändas på en liten digitaltv-kanal men även sändas på nätet. Vi vill inte trissa upp förväntningarna på programmet långt upp i stratosfären, men jag tror nog att ni kommer att gilla programmet rejält. Jag och Othello kommer att vara programledare. Låter trevligt, vilken digitaltv-kanal kommer det att sändas på ? Citera
arsenalrulez Postad 29 November , 2006 Rapport Postad 29 November , 2006 Aftonbladet-TV eller Sportexpressen kanske? Citera
r3mix Postad 29 November , 2006 Rapport Postad 29 November , 2006 Aftonbladet-TV eller Sportexpressen kanske? kan nog vara en av kandidaterna Citera
jaqk Postad 29 November , 2006 Rapport Postad 29 November , 2006 Vi vill inte trissa upp förväntningarna på programmet långt upp i stratosfären, men jag tror nog att ni kommer att gilla programmet rejält. Ha ha, snyggt. Citera
Joey Postad 29 November , 2006 Rapport Postad 29 November , 2006 Vi vill inte trissa upp förväntningarna på programmet långt upp i stratosfären, men jag tror nog att ni kommer att gilla programmet rejält. Jag gillar det redan. Citera
cAshville Postad 29 November , 2006 Rapport Postad 29 November , 2006 Låter trevligt, vilken digitaltv-kanal kommer det att sändas på ? Animal Planet verkar det som om man tolkar försnacket rätt Citera
Jonasson Postad 29 November , 2006 Rapport Postad 29 November , 2006 Oj , vad är det jag har missat , snälla berätta. Citera
gdaily Postad 30 November , 2006 Rapport Postad 30 November , 2006 Det här är andra gången jag städar. Håll er on topeic, eller så åker ni ut. Citera
inteillaalls Postad 30 November , 2006 Rapport Postad 30 November , 2006 Aftonbladet-TV eller Sportexpressen kanske? kan nog vara en av kandidaterna KanalLokal? Den besta av kanaler. Citera
Bluwajt Postad 15 December , 2006 Rapport Postad 15 December , 2006 Spelar ni in andra programmet idag? Citera
Othello Postad 15 December , 2006 Rapport Postad 15 December , 2006 Nej, nu utvärderar vi och väntar på att jag skall bli frisk (-7kg sedan förra veckan, inte helt av eget val om man säger så) från magsjukan som jag haft sedan en vecka tillbaka. Efter jul kommer vi spela in en gång i veckan. Citera
Recommended Posts