ATIX Postad 26 November , 2006 Rapport Postad 26 November , 2006 varför kan folk aldrig lägga händer. KQ är inte stålet era jädra torskar. nu ska jag äta findus fiskgratäng men först raka mig. får tillskott i rullen på 300+euro i veckan. äventyret fortsätter. får klonka med dem istället. ska sen spela en stor liveturnering i helgen också. blir klonk där känner jag på mig. ni sitter på 77 i bb med 13bb. sb höjer till 500. gå allin eller syna och utvärdera? flopp 45K, fi halvpottar vilket kan vara c-bet och en K, ej spelat med honom. läste en intressant artikel någonstans om att en Kxx-flopp är den minst sannolika att fi träffat, alltså har TPTK eller överpar eller bättre på. så om man ställer 77 där kanske man kan få QQ att vika, borde ju inte vaar så svårt...men folk är ju syngalna. hur spelar ni en sådan hand? Inte för att vara taskig, men förbättra dagboken avsevärt pokerforum.nu/forum/viewtopic.php?t=9744 eller lägg ner den. Det är ett klokt tips faktiskt. ni sitter på 77 i bb med 13bb. sb höjer till 500. gå allin eller syna och utvärdera? Ser du hur illa det här exemplet är? Förvänta dig inte att andra ska intressera sig för det du skriver. Läs länken ovan, det är en bra guide. Vill du sen rikta den mot andra är det fine och inga problem men då måste den vara intressant för dom. Det saknas sjukt mycket information i citatet ovan. Dvs, det är helt ointressant att läsa och följa dessvärre! Citera
Recommended Posts