HANNIBAL Postad 24 November , 2006 Rapport Share Postad 24 November , 2006 Vilka sajter/nätverk låter en ta ut insättning+vinster direkt till sitt/ett bankkonto efter insättning med kreditkort? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
MR_Jimmy Postad 24 November , 2006 Rapport Share Postad 24 November , 2006 Fattar jag dig rätt, så funkar det på B2B nätverket Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Painman Postad 24 November , 2006 Rapport Share Postad 24 November , 2006 finns det sajter där man kan sätta in med neteller och ta ut med visa? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
HANNIBAL Postad 24 November , 2006 Författare Rapport Share Postad 24 November , 2006 Fattar jag dig rätt, så funkar det på B2B nätverket Exempel: Jag sätter in 1000kr med mitt VISA. Jag vinner upp dessa till 4000kr. Jag vill nu ta ut dessa till antingen mitt VISA eller mitt bankkonto. På B2B visade det sig att jag fick ta ut 1000kr till mitt VISA och sedan resten till mitt bankkonto. Kanon! Hur funkar det på BOSS, Crypto och iPoker? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
slaskarn Postad 24 November , 2006 Rapport Share Postad 24 November , 2006 partypoker är skitsmidiga med de här. Du gör en insättning med $50, och sedan tar du ut $1000. Woho! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
MR_Jimmy Postad 24 November , 2006 Rapport Share Postad 24 November , 2006 På B2B visade det sig att jag fick ta ut 1000kr till mitt VISA och sedan resten till mitt bankkonto. Kanon! Varför inte ta ut allt direkt till bankkontot? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
HANNIBAL Postad 24 November , 2006 Författare Rapport Share Postad 24 November , 2006 På B2B visade det sig att jag fick ta ut 1000kr till mitt VISA och sedan resten till mitt bankkonto. Kanon! Varför inte ta ut allt direkt till bankkontot? Det får du fråga dem på B2B om. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
MR_Jimmy Postad 24 November , 2006 Rapport Share Postad 24 November , 2006 Så du menar att det inte går? Jag har tex satt in typ 50euro på redbet å tog knappt 400e i en klump summa direkt till mitt bankkonto. Inga problems. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Thomas73 Postad 24 November , 2006 Rapport Share Postad 24 November , 2006 Satte in 100€ som ny kund idag hos Redbet och cashade ut 369€ till mitt FSB konto. Pengarna satt som en smäck efter en timme. Tydligen tar det lite extra tid första gången annars tar deras utbetalningar 1 minut till FSB och inom 1 dag till andra svenska bankkonton. Sedan att det inte är så jäääättekul att lira på B2B längre är en annan femma. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
HANNIBAL Postad 24 November , 2006 Författare Rapport Share Postad 24 November , 2006 Förlåt. Menar att det inte går inom 24hNetwork. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts