Gå till innehåll

Hur billigt för att öppna bankkonto?


Recommended Posts

har tittat lite på ica med bankkort plus o de verkar riktigt nice, kostnaden på 240 / år är väl inte så farlig men undrar om de finns nåt billigare alternativ?

 

 

alltså om nån vet lite totalkostnader för att öppna ett personkonto och ha ett uttagskort kopplat till det så man kan ta ut cash i bankomater, behöver ingen kredit eller så..

 

 

tacksam för svar än en gång, mvh

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Många trådar nu om att undanhålla dina eventuella vinster, varför inte ta dina vinster om det blir några till att betala av dom skulder du uppenbarligen har.

 

Nu tiltar jag fan i mig ur för första gången på väääldigt länge...

 

Vem i helvete är du som kan komma och hoppa på OP med dina anklagelser?? VA!

Killen har varit medlem i två veckor, uppenbarligen vill han inte att hans pokervinster ska synas på sitt konto. Kan väl vara andra anledningar än bara skulder eller socialen. Visst har det blivit många trådar om i stort sett samma grej men för det första ser jag inga direkta fel i hans poster och för det andra ser jag inte att du har någon moderatorstämpel så har du inget kreativt att komma med så håll käft istället.. Djävla barnunge!

 

Överallt, varenda tråd som startas ska folk häcklas.. spelar ingen roll vad det handlar om. Ibland är det kul och ingen tar illa upp men det är få här som klarar av att skoja med finess. Men det finns en del..

 

Jag brukar inte bry mig men nivån på pf blir bara sämre o sämre.. så snälla.. tänk efter om du tillför något roligt eller överhuvudtaget vettigt till tråden innan du yttrar dig nästa gång.

 

/Per.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...