RemG Postad 23 November , 2006 Rapport Postad 23 November , 2006 VARNING!!! Startade min PO idag och mitt antivirusprogram reagerade, filen ppthandler3.dll är infekterad med en trojan, läst lite om den trojanen och den skickar tydligen informationen vidare. Tycker alla ni som kör PO borde göra en riktig virussökning idag, vore synd om ni blev utsatta. Viruset heter: Win32:Small-CVR Vet inte om det gäller just PO eller om det infekterat annat också men varför angripa just ppthandlr3.dll Om någon har mer information om detta så skriv gärna och dela med er så inte fler blir utsatta Citera
RemG Postad 23 November , 2006 Författare Rapport Postad 23 November , 2006 Här kommer mer info. Jag använder Avast Antivirus och tydligen har fler som kört det antivirusprogrammet samma symptom Tråd om detta på pokeroffice.com http://www.pokq.com/forum/viewtopic.php?t=5419 Citera
Bluwajt Postad 23 November , 2006 Rapport Postad 23 November , 2006 Tror allt snack om PO ska tas i PO-tråden Citera
bzkt Postad 23 November , 2006 Rapport Postad 23 November , 2006 Tror allt snack om PO ska tas i PO-tråden Fortsätt där, enjoy. Citera
Recommended Posts