Miami Postad 3 September , 2007 Författare Rapport Share Postad 3 September , 2007 Tycker definitivt du borde checksyna QQ handen river. Jag vill hellre shova tror jag. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Rooney Postad 3 September , 2007 Rapport Share Postad 3 September , 2007 Jag vill hellre shova tror jag. Och han ska syna med vilka händer? Tycker shove är jättedåligt. Ge han chansen att bluffa med AK ist. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Miami Postad 3 September , 2007 Författare Rapport Share Postad 3 September , 2007 Och han ska syna med vilka händer? Tycker shove är jättedåligt. Ge han chansen att bluffa med AK ist. mm, vi tycker lite olika här. Men att han skulle ha AK känns inte så sannolikt tycker jag, öht finns det nästan inga händer han kan bluffa med. Möjligtvis något sämre klöverdrag kanske. Tror han synar ner med bra mkt fler händer än han bluffar. Han hade 96o, inga klöver så han betalade inte av dock. Jag fick stå för den biten. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ebisumaru Postad 3 September , 2007 Rapport Share Postad 3 September , 2007 Och han ska syna med vilka händer? Tycker shove är jättedåligt. Ge han chansen att bluffa med AK ist. Bluffa med vilka händer är snarare frågan. Han kommer aldrig till river med AK så. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Rooney Postad 3 September , 2007 Rapport Share Postad 3 September , 2007 Bluffa med vilka händer är snarare frågan. Han kommer aldrig till river med AK så. Sett många dåliga regulars som gjort liknande spel så jag hade inte alls blivit förvånad. Heros spel skriker ju knappast styrka, och att han _aldrig_ skulle slå till med AK här känns väldigt otroligt. Ser som sagt inga händer han betalar av med direkt. JJ kanske, men knappast alltid. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ebisumaru Postad 3 September , 2007 Rapport Share Postad 3 September , 2007 Sett många dåliga regulars som gjort liknande spel så jag hade inte alls blivit förvånad. Heros spel skriker ju knappast styrka, och att han _aldrig_ skulle slå till med AK här känns väldigt otroligt. Ser som sagt inga händer han betalar av med direkt. JJ kanske, men knappast alltid. Om hans kort på nåt magiskt vis byttes ut till AK på river så är det klart att han skulle kunna beta. Däremot så kommer inte ens en halvdålig regular till river så här med AK med en klöver, även dom betsynar sig all in på floppen. TT och JJ lär syna riverbetet mtp den svaga linjen han tagit, kanske 77 också om han slått om med den pre. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Rooney Postad 3 September , 2007 Rapport Share Postad 3 September , 2007 Om hans kort på nåt magiskt vis byttes ut till AK på river så är det klart att han skulle kunna beta. Däremot så kommer inte ens en halvdålig regular till river så här med AK med en klöver, även dom betsynar sig all in på floppen. TT och JJ lär syna riverbetet mtp den svaga linjen han tagit, kanske 77 också om han slått om med den pre. Det är ju faktiskt sant. Tänkte inte riktigt i de banorna angående AK Står dock fast vid att jag inte ser det som särskilt självklart att betta, men antagligen är det bäst. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Miami Postad 12 September , 2007 Författare Rapport Share Postad 12 September , 2007 Jag tar en paus från dagboken och återkommer när jag andan faller på. Peace out. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
gdaily Postad 12 September , 2007 Rapport Share Postad 12 September , 2007 OK Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts