Gå till innehåll

CDpoker.com - Bonus via Poker.se


koboy

Recommended Posts

Behöver man göra något speciellt för att casha ut? Mina pengar kom direkt. Har bara provat klienten, en 1$ Sng 6 manna, vann! Första handen fick jag tvåpar och han öppet stegdrag å han gick all in direkt å ja synade:) sen fick jag tvåpar med KD å han synade min feta overbet med KJ:) sen slog jag ut någon med triss å sen ja, ja lekte, hade stort markerövertag från andra handen:) Kommer bli ett bra komplement till sv spel!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Grattis! Själv så lyckas jag inte få tag i deras support, har i och för sig läst att den är sjukt usel, och det stämmer verkligen. Dem svarar helt enkelt aldrig.

 

EDIT: Jag testade hemma hos en kompis och för henne funkade det så det har helt enkelt med att jag har ett konto på ipoker nätverket sedan tidigare att göra :(

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hej alla.

 

Mitt namn är Timothy och jag jobbar för CDPoker och med Poker.se för denna bonusen.

 

Kraven för att kunna dra ut denna bonusen eller eventuella vinster med den är:

 

1) Sammla 2 000 CDPointa

2) Gör en insättning av minst $20

 

Sen kan ni dra ut det.

 

Angående Ipokers regel om ett konto i nätverket. Jag känner på mig att de kan tänkas ändra detta snart men tills vidare kan bara personer som tidigare inte haft ett ipoker konto få bonusen.

 

Har ni fått fel bonus?

Maila Rachel@CDPoker.com så fixar vi det om ni kom från Poker.se bannern. Det är satt för $20 gratis på real account signup men ibland blir det fel.

 

Angående online supporten. Den är för tillfället nere men vi kommer ha ett helt nytt team för just online supporten inom ett par månader. Tills dess kan ni använda support@CDPoker.com eller vårt internationella nummer: +6328459005

 

Skulle ni göra en insättning efter att ni testat med $20 signup bonusen har ni 100% upp till $500 i första insättnings bonus , och med ständiga reload bonusar har ni alltid något när ni spelar.

 

 

Mvh

 

Tim

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hej alla.

 

Mitt namn är Timothy och jag jobbar för CDPoker och med Poker.se för denna bonusen.

 

Kraven för att kunna dra ut denna bonusen eller eventuella vinster med den är:

 

1) Sammla 2 000 CDPointa

2) Gör en insättning av minst $20

 

Sen kan ni dra ut det.

 

Angående Ipokers regel om ett konto i nätverket. Jag känner på mig att de kan tänkas ändra detta snart men tills vidare kan bara personer som tidigare inte haft ett ipoker konto få bonusen.

 

Har ni fått fel bonus?

Maila Rachel@CDPoker.com så fixar vi det om ni kom från Poker.se bannern. Det är satt för $20 gratis på real account signup men ibland blir det fel.

 

Angående online supporten. Den är för tillfället nere men vi kommer ha ett helt nytt team för just online supporten inom ett par månader. Tills dess kan ni använda support@CDPoker.com eller vårt internationella nummer: +6328459005

 

Skulle ni göra en insättning efter att ni testat med $20 signup bonusen har ni 100% upp till $500 i första insättnings bonus , och med ständiga reload bonusar har ni alltid något när ni spelar.

 

 

Mvh

 

Tim

 

 

Känns som en nice pokerklient måste jag säga. Enda som jag inte hittat ännu är någon "time-knapp" ifall man behöver tänka lite längre i vissa situationer.

 

Btw, jag fick iaf mina $20 när jag reggade via poker.se Riktigt sjyst deal ;)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Synd att sidan är riggad bara. Efter jag fått mina $20, så kom det upp en skylt där det stod typ, spela några timmar på microlimit så kommer du trippla upp. Och döm av min förvåning när detta inte inträffade. Förlorade allt istället. Begriper inte någonting. Skulle ju trippla upp...Riggat!

 

Några timmar ja, inte 5 minuter :P

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Överväg noga vilken email ni ska använda ifall ni reggar er här. har aldrig varit med om maken till något liknande innan. Bara i dag har jag fått tre mail från dom och orka med sånt. Snacka om att ha dålig kundrelation.

 

As soon as you are ready to move to where the Real Winners play, a ---Special Welcome Bonus--- is waiting in your account to be activated!!!

 

How to register and open a REAL account?

1) Click on "Seat open" in a Real money poker table or simply enter the cashier.

2) you will be taken to a registration process where you will be requierd to fill in the relevant information.

after this you will be good to go!!

 

The special bonus is an EXTRA $30 on top of the already generous Welcome Bonus when you make your first deposit. To claim your $30 Extra simply email Rick at Rick@CDpoker.com after making your deposit at CDPoker.

 

 

 

Great news! The chance of a lifetime is waiting for you at CDPoker!

 

You can go all the way to the World Poker Tour event of your choice courtesy of CDPoker!

 

The World Poker Tour is a series of televised poker tournaments featuring most of the world's professional players. You can win a $12,000 prize package, including buy-in, flights and accommodation to the WPT event of your choice!

 

All you have to do is make your first deposit and join the Exclusive “Pick your WPT” Qualifier that will be held on December 2nd at 16:00 (server time).

 

But that’s not all! To increase your chances in winning, you will also receive a 100% Welcome Bonus up to $500! That is potentially $500 more chances to win with!

 

In order to receive the bonus and token as soon as possible, simply contact CDPoker directly at Rick@CDPoker.com.

 

 

 

 

 

I would like to thank you for choosing CDPoker as your Online Poker room.

 

As soon as you are ready to move to where the Real Winners play, a ---Special Welcome Bonus--- is waiting in your account to be activated!!!

 

How to register and open a REAL account?

1) Click on "Seat open" in a Real money poker table or simply enter the cashier.

2) you will be taken to a registration process where you will be requierd to fill in the relevant information.

after this you will be good to go!!

 

The special bonus is an EXTRA $50 on top of the already generous Welcome Bonus when you make your first deposit. To claim your $50 Extra simply Contact the online team and ask for it , or email Rick at Rick@CDpoker.com after making your deposit at CDPoker.

 

 

 

Liksom orka med sånt här? Lär väl få ett mail varannan timme snart där deras bonus ökar med 10-20 dollar åt gången. Tack och hej är mitt svar, spamsajter kan locka andra kunder. Avinstallera!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Överväg noga vilken email ni ska använda ifall ni reggar er här. har aldrig varit med om maken till något liknande innan. Bara i dag har jag fått tre mail från dom och orka med sånt. Snacka om att ha dålig kundrelation.

 

As soon as you are ready to move to where the Real Winners play, a ---Special Welcome Bonus--- is waiting in your account to be activated!!!

 

How to register and open a REAL account?

1) Click on "Seat open" in a Real money poker table or simply enter the cashier.

2) you will be taken to a registration process where you will be requierd to fill in the relevant information.

after this you will be good to go!!

 

The special bonus is an EXTRA $30 on top of the already generous Welcome Bonus when you make your first deposit. To claim your $30 Extra simply email Rick at Rick@CDpoker.com after making your deposit at CDPoker.

 

 

 

Great news! The chance of a lifetime is waiting for you at CDPoker!

 

You can go all the way to the World Poker Tour event of your choice courtesy of CDPoker!

 

The World Poker Tour is a series of televised poker tournaments featuring most of the world's professional players. You can win a $12,000 prize package, including buy-in, flights and accommodation to the WPT event of your choice!

 

All you have to do is make your first deposit and join the Exclusive “Pick your WPT” Qualifier that will be held on December 2nd at 16:00 (server time).

 

But that’s not all! To increase your chances in winning, you will also receive a 100% Welcome Bonus up to $500! That is potentially $500 more chances to win with!

 

In order to receive the bonus and token as soon as possible, simply contact CDPoker directly at Rick@CDPoker.com.

 

 

 

 

 

I would like to thank you for choosing CDPoker as your Online Poker room.

 

As soon as you are ready to move to where the Real Winners play, a ---Special Welcome Bonus--- is waiting in your account to be activated!!!

 

How to register and open a REAL account?

1) Click on "Seat open" in a Real money poker table or simply enter the cashier.

2) you will be taken to a registration process where you will be requierd to fill in the relevant information.

after this you will be good to go!!

 

The special bonus is an EXTRA $50 on top of the already generous Welcome Bonus when you make your first deposit. To claim your $50 Extra simply Contact the online team and ask for it , or email Rick at Rick@CDpoker.com after making your deposit at CDPoker.

 

 

 

Liksom orka med sånt här? Lär väl få ett mail varannan timme snart där deras bonus ökar med 10-20 dollar åt gången. Tack och hej är mitt svar, spamsajter kan locka andra kunder. Avinstallera!

 

Hej ATIX

 

Har haft en del klagomål om detta och när jag frågade de som hanterar vår offline e-mails så visste de ingenting. Det måste alltså ha varit något som gått vaising... håll ut så undersöker jag detta.

 

Tills dess, autodelete eller vänta tills de riktigt bra erbjudandena för insättning kommer :)

 

Mvh

 

Tim

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Fick idag detta mail från CDpoker:

 

We would like to invite you to join the action here at CDPoker with our exciting tournaments and fast paced ring games. To get you started, you have a Special Welcome offer waiting for you once you make your first deposit:

 

• A Generous 500% Welcome Bonus- You will receive a $100 Bonus on a $20 deposit!*

 

* Please note: The bonus is credited to the bonus balance and will be released when the required CDpoints are accumulated. Please allow up to 72 hours for bonus credits and tournament eligibility.

 

Är det någon som vet vad som krävs för att få $100 när man satt in $20? Ska man spela typ 5000 (spelar $5+1) SnG's eller? För övrigt är det inte mer än rätt att CDpoker har schyssta bonusar med tanke på vilken sjukt hög rake det är, 20%!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Lite glada nyheter alla. :D

Jag lägger detta i CDpokers pokersajt tråd samt i bonusar då det är relevant i båda ämnena.

 

Alla som har tagit del av CDPokers $20 gratis bonus i sammarbete med Poker.se har nu även chans att deltaga i en $5000 garanterad turnering.

:shock:

Kraven är de följande:

 

Ni måste ha signat upp, antingen genom nyhetsbrevet, bannern på framsidan eller genom länken i min signatur för att ha fått de $20 gratis.

Dessutom måste ni ha gjort en insättning på minst $20 genom valfri metod.

 

Har ni gjort detta är ni värmt välkomna att spela om en chans för $5000!!

 

Registrationen till turneringen har redan börjat så passa på !

 

Turnerings detaljer:

 

Namn: $5000 Special Freeroll

Datum: 25/12/06

Tid: 15:00 EST = 21:00 GMT+1 (tror jag)

Inträdes krav: Insättning efter att ha mottagit gratis bonus.

Pris: $5 000

Registrering har startat!

 

 

Lycka till!

 

Mvh

CDPoker

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...