Schermanator Postad 29 Mars , 2007 Rapport Postad 29 Mars , 2007 Som vanligt så har han ju hunnit med att göra en MrDawwe oxå Dawwe rasiar en kille synar flop kommer xxx dawwe bettar den andra kille synar turn x då är det 3k i potten dawwe bettar 7k!?! Som vanligt så ser han ju knappt någe med sina solglasögon så han har slängt in en 5k mark istället för en 500mark som tur är stek foldar killen o Dawwe kan plocka hem potten med K hög... Ska ner o raila han nu igen brb Citera
iwer Postad 29 Mars , 2007 Rapport Postad 29 Mars , 2007 Som vanligt så har han ju hunnit med att göra en MrDawwe oxå Dawwe rasiar en kille synar flop kommer xxx dawwe bettar den andra kille synar turn x då är det 3k i potten dawwe bettar 7k!?! Som vanligt så ser han ju knappt någe med sina solglasögon så han har slängt in en 5k mark istället för en 500mark som tur är stek foldar killen o Dawwe kan plocka hem potten med K hög... Ska ner o raila han nu igen brb Klockren read på en weak motståndare Citera
Bodinarn Postad 29 Mars , 2007 Rapport Postad 29 Mars , 2007 Som vanligt så har han ju hunnit med att göra en MrDawwe oxå Dawwe rasiar en kille synar flop kommer xxx dawwe bettar den andra kille synar turn x då är det 3k i potten dawwe bettar 7k!?! Som vanligt så ser han ju knappt någe med sina solglasögon så han har slängt in en 5k mark istället för en 500mark som tur är stek foldar killen o Dawwe kan plocka hem potten med K hög... Ska ner o raila han nu igen brb missklick live. Citera
Schermanator Postad 29 Mars , 2007 Rapport Postad 29 Mars , 2007 24k har han nu!!! Han syna ner en bluff sjukt snyggt!!! BRB Citera
Schermanator Postad 29 Mars , 2007 Rapport Postad 29 Mars , 2007 Nere på 10k nu efter att ha missat steg o färgdrag i en monsterpott...GAHHH Citera
erik87 Postad 29 Mars , 2007 Rapport Postad 29 Mars , 2007 Nya tag! Det här jobbar du tillbaka! GO GO GO! Citera
Schermanator Postad 29 Mars , 2007 Rapport Postad 29 Mars , 2007 Han dubbla precis upp till 18k precis innan näst sista pausen... Citera
erik87 Postad 29 Mars , 2007 Rapport Postad 29 Mars , 2007 Han dubbla precis upp till 18k precis innan näst sista pausen... WOHO! Det här tar du ju lätt! Hur ska du inte vinna liksom? Citera
P*U*S*S Postad 30 Mars , 2007 Rapport Postad 30 Mars , 2007 Nu när jag gick upp på rummet ligger dawwe runt 32 k stacken han spelar stabilt... BTW han har lyckats göra en MRDawwe en gång till denna gång preflopp med JJ som tur va vart ett 7k bet istället för 3 k som tänkt men de är för veka:-D Citera
freddelino Postad 30 Mars , 2007 Rapport Postad 30 Mars , 2007 kanske dags att rätta till det nu? 3e gången nu va? styr upp de här nu så du inte behöker åka på ett sånt snöpligt vis, att bli comittad i en skitpot eller dylikt.. Citera
Schermanator Postad 30 Mars , 2007 Rapport Postad 30 Mars , 2007 Med fem händer kvar av dag 1B så har Dawwe 50k average är runt 30k... Han har hittat JJ två ggr och KK en gång som han plockat upp lite potter med sista blindsperioden... Citera
Slime Postad 30 Mars , 2007 Rapport Postad 30 Mars , 2007 Härligt!!Vissa Fiskarna som phil Ivey och grabbarna vad verkligen klonk innebär! Citera
mrdawwe Postad 30 Mars , 2007 Författare Rapport Postad 30 Mars , 2007 Jag är kvar till dag 2 . Vem trodde det? Är nöjd med många händer men långt ifrån perfektion. Tappade tyvärr 9k sista handen så jag ligger på 40875 inför morgondagen och average ligger på ca 31000. Tror att det är ca 350 pers kvar av över 700 startande. Börjar kl. 14 imorn. Nu är jag så otroligt trött att jag nästan glömde bort att posta det här meddelandet. Tack för alla GL jag fått osv. Wish me more! I need it! Citera
The Grand Bark Postad 30 Mars , 2007 Rapport Postad 30 Mars , 2007 Som vanligt så har han ju hunnit med att göra en MrDawwe oxå Dawwe rasiar en kille synar flop kommer xxx dawwe bettar den andra kille synar turn x då är det 3k i potten dawwe bettar 7k!?! Som vanligt så ser han ju knappt någe med sina solglasögon så han har slängt in en 5k mark istället för en 500mark som tur är stek foldar killen o Dawwe kan plocka hem potten med K hög... Ska ner o raila han nu igen brb Vaffan, spelar han utan ledarhund? GL! Citera
oggeking Postad 30 Mars , 2007 Rapport Postad 30 Mars , 2007 Nice Dawwe! Keep it up! Antar att jag kommer att fa angra mig for att jag inte kopte % i dig, hade san javla pain i ryggen sa glomde helt bort att gora en overforing.. Gahh! Citera
Verbal__Kint Postad 30 Mars , 2007 Rapport Postad 30 Mars , 2007 Ser bra ut Dawwe! Detta kan vara språngbrädan till PokerHeaven! Lycka té som fasen! Citera
slashyboy Postad 30 Mars , 2007 Rapport Postad 30 Mars , 2007 missklick live. haha klart, stabilt o gör adet Citera
slashyboy Postad 30 Mars , 2007 Rapport Postad 30 Mars , 2007 Jag är kvar till dag 2 . Vem trodde det? Är nöjd med många händer men långt ifrån perfektion. Tappade tyvärr 9k sista handen så jag ligger på 40875 inför morgondagen och average ligger på ca 31000. Tror att det är ca 350 pers kvar av över 700 startande. Börjar kl. 14 imorn. Nu är jag så otroligt trött att jag nästan glömde bort att posta det här meddelandet. Tack för alla GL jag fått osv. Wish me more! I need it! GL, inga missbets:-P så tar du detta Citera
edison Postad 30 Mars , 2007 Rapport Postad 30 Mars , 2007 Fan, ser bra ut! Tror det kommer gå bra nu... GL! Citera
eyedol Postad 30 Mars , 2007 Rapport Postad 30 Mars , 2007 Såja! Ser ju stabilt ut, inga dumma grejer nu dawwe =) GL! Citera
stoffe83 Postad 30 Mars , 2007 Rapport Postad 30 Mars , 2007 Bra jobbat som fan mannen! Se till att vi får följa dig hela vägen till finalbordet nu! Citera
Recommended Posts