Gå till innehåll

Mrdawwe från lowstakes till highstakes. Ett löfte.


mrdawwe

Recommended Posts

Mrdawee jag vill bara saga att jag fetebeundrar dig.

Att ha jobbat upp dig till 60 K fran 3 och sedan i princip backat hela vagen ner igen for att sedan borja grinda disciplinerat upp igen. Det ar stort som fan..vilket psyke du maste ha..

Hur kandes det pa vagen ner? vad tankte du? tilta du bort mycket?

 

Kul att höra! Har skrivit en hel del om hur jag har kännt mig under tiden om du tittar bakåt i dagboken (även i min gamla)

Jag tiltade bort otroligt mkt ja :P

Grejen är att jag verkar ha satt mig i en likn situation nu och funderar över hur jag ska tackla det. Har tappat ungefär halva rullen på 1/2 mån.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Nu har jag kommit fram till mitt månadsmål:

Cashgame 40000 händer =1300/dag

Sngs 1000 = 33/dag

Utöver det blir det såklart en hel del turneringar.

 

Jag kommer att köra inköpskrav på 100 från NL500 och uppåt. Startar på NL400.

Har räknat lite på det och kommit fram till att jag bör kunna plussa $30k.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jarå, känner vändningen :)

Ja, förutom att jag backade $3k under en morgonsession utan mat i magen så vände det då, men skulle det inte vara sjukt om det hade med det att göra? På vilket sätt då isf? (Det är tänkt att dra till Karon beach idag men nu vetifan) :P

 

Ty U2 mate!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Gårdagens resultat:

-$550

 

BR Party: $4400Prima: $19800 Pokerstars: $1900 Fulltilt: $6260 =$32350

 

Får vara glad över det då jag backade $4300 första timmen på $5/10.

 

Uträkningen att jag ska plussa $30k denna månad bygger på att jag lirar så mkt som jag sagt med en Roi på 5% gällande Sngs och häller 5Ptbb i cashgame (har inte räknat ut det själv, inte för lätt det :P)

Ett annat mål är ju att spela Wsop Main event. Om jag inte lyckas klonka nån Satellit eller blir sponsrad har jag bestämt att rullen ska ligga på $120k+ för att jag ska köpa in mig. Vill så gärna spela den.

Då behöver jag ungefär klara av att plussa $30 i månaden 3 månader framöver.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tjena Dawwe

 

Skoj som fan att följa din dagbok hoppas bara att du kan vända bad streaken. Det blir nog inga problem, EPT stundar ju:). Du är ju som tidigare sagts lite av en hjälte för oss low limit grinders.

Läste att du hittat en barbrud också, gött som fan.

 

Hälsa hela gänget

/Tridenti

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jarå, känner vändningen :)

Ja, förutom att jag backade $3k under en morgonsession utan mat i magen så vände det då, men skulle det inte vara sjukt om det hade med det att göra? På vilket sätt då isf? (Det är tänkt att dra till Karon beach idag men nu vetifan) :P

 

Ty U2 mate!

 

hittade till karon beach idag bra grejjer, e ni här?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Visst är det bra grejer! :D

Bara det att man bränner sönder hela kroppen men det får det vara värt..

Vi är här, jag åker dock till Dortmund på tis morgon.

 

hehe har prioriterat sol och buckets framför poker men tänkte försöka få nån slags balans i livet här när man iaf har internet på rummet. gl i dortmund!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Gårdagens resultat:

 

+$2350

 

BR Party: $2700 Prima: $31850 Pokerstars: $2250 Fulltilt: $6450 =$43250

 

Började med att backa $2k på NL400 så jag gick upp på NL1000 och tog tillbaka det :oops:

 

Sitter på ett hotell vid Bangkoks flygplats nu, flyger till Dortmund om ett par timmar.

Om det är nån på forumet som ska lira Ept Dortmund, så Pm:a gärna. Jag kommer att vara helt själv där nere en hel vecka annars, vilket kan bli lite halvtrist.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Äääääntligen framme på NH-hotel i Dortmund (det är ett riktigt nice hand hotell). Detta har varit bland dom absolut jobbigaste dagarna i mitt liv. Har rest med nackspärr, missat tåg, missat flyg osv nu i ett dygn tror jag. Tröööött. Hmm vet ej om jag ska grinda innan jag lägger mig i den otroligt sköna sängen som bara ligger och ler åt mig.

Imorn är det nån sorts välkomstparty som Pokerstars arrangerar. Vet ej om det finns några sideevents att lira, blir nog snarare det isf.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...