mrdawwe Postad 20 Februari , 2007 Författare Rapport Share Postad 20 Februari , 2007 svårt att säga exakt eftersom jag tagit ut i princip hela min br för kommande non-poker investering. men när jag började om på NL 1000 hade jag 20 inköp online (och inga planer på att sätta in nya om jag gulade, dock hade jag fått stejk av en vän ifall jag behövt...).jag tänker gå upp och köra 10/20 när jag har ca 40k online. mitt mål är att någon gång (helst snart) vara uppe på de högsta stejksen och vinna där och då måste man försöka gå upp i nivå.. + att jag faktiskt inte är jätteimponerad av de flesta 10/20 regularsens spel. spelarna längre upp har jag inte någon direkt uppfattning om eftersom jag inte mött dem ännu. Okej, då är jag med Antar att du även har en del bakom de $20k du har på sajten. Är inte heller så jätteimponerad måste jag säga även om det är skillnad på NL1000 och 2000. Över den nivån har inte jag heller nån erfarenhet som är värd att nämnas så jag kan inte heller uttala mig. Men det märker vi ju snart.. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
mrdawwe Postad 20 Februari , 2007 Författare Rapport Share Postad 20 Februari , 2007 du floppar bra A6s är en mkt fin hand Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
mrdawwe Postad 20 Februari , 2007 Författare Rapport Share Postad 20 Februari , 2007 asså hur i helsike plussar man 7-10 inköp så där vartannan dag ?! och på 5/10 dollar på prima dessutom.. du är mycket sjuk! Ty Skulle va kul om det fortsätter, rätt osäker på om det går att snitta under en längre tid om man säger så.. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
mrdawwe Postad 20 Februari , 2007 Författare Rapport Share Postad 20 Februari , 2007 Bara dawwe själv som kan känna vart han är bekväm. Om han känner att han inte är fisken på högra nivåer så varför inte ta ett skott? Så länge man inte donerar bort sina pengar ser jag inte problemet. Pengar är pengar oavsätt nivå, ett plus är alltid mer pengar i fickan. Han sätter sig ju inte direkt och blir regular på 10/20 right? Kämpa på dawwe... Det går bra nu, kompis det går bra nu! :D Låter vettigt, jag kommer att kämpa! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
pangela Postad 20 Februari , 2007 Rapport Share Postad 20 Februari , 2007 ez Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
mrdawwe Postad 20 Februari , 2007 Författare Rapport Share Postad 20 Februari , 2007 Back nästan $3k under morgonsessionen. Antagligen pga att jag inte ätit något annat än daim denna "morgon". Nu blir det Fantasea show i Phuket. Mer lir ikväll. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Kometen85 Postad 20 Februari , 2007 Rapport Share Postad 20 Februari , 2007 Sevärd show! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
aim4vegas Postad 20 Februari , 2007 Rapport Share Postad 20 Februari , 2007 Back nästan $3k under morgonsessionen. Antagligen pga att jag inte ätit något annat än daim denna "morgon". Nu blir det Fantasea show i Phuket. Mer lir ikväll. Fantasea var rätt ok, även om något segt och väldigt turistigt. Var där med tjejen för nåt år sen, ändå lite kul att göra något annat någon kväll! Ha så trevligt:-) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
freddo2001 Postad 20 Februari , 2007 Rapport Share Postad 20 Februari , 2007 Visst är den sevärd, samtidigt håller jag med om att den var lite seg emellanåt. Men när den ändå är på plats kan man lika gärna passa på. Har smygläst lite då och då och är väldigt imponerad av dina resultat. Mycket bra. Fortsätt så! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Tiltkorven Postad 21 Februari , 2007 Rapport Share Postad 21 Februari , 2007 Fiskig dagbok som inte uppdateras 24/7 ^^ Har ju inget o göra måste läsa nåt i 5 minuter tills konsum öppnar:roll: Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
mrdawwe Postad 21 Februari , 2007 Författare Rapport Share Postad 21 Februari , 2007 Haha nu kommer en liten fiskig uppdatering.. Blev så trött igår efter showen så jag pallade varken det eller lira. Showen var helt ok, lite långtråkig bara pga av att man inte förstod all Thailändsk humor, dock shyssta "sideevents" som att hålla i tigrar och rida elefant Gårdagens resultat: -$2950 BR Party: $2000 Prima: $53600 Pokerstars: $2150 Fulltilt: $5850 =$63500 Drar nog igång kvällens grind snart.. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
jojje2k Postad 21 Februari , 2007 Rapport Share Postad 21 Februari , 2007 Visste inte att du är en miniraisare Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
pangela Postad 21 Februari , 2007 Rapport Share Postad 21 Februari , 2007 Ser ju ut som du tar tillbaka backet från igår... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
mrdawwe Postad 21 Februari , 2007 Författare Rapport Share Postad 21 Februari , 2007 Måste ha missklickat miniraise Japp, tog igen backet.. +$4500 BR Party: $2000 Prima: $58100 Pokerstars: $2150 Fulltilt: $5850 =$68000 Nu blir det sömn, först av alla i huset för första gången sen vi kom hit, brukar vara sist annars. Blir mitt första beachbesök imorn bitti.. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
DonkeyKlonk Postad 21 Februari , 2007 Rapport Share Postad 21 Februari , 2007 Blir mitt första beachbesök imorn bitti.. Alltså du e skön o allt.. men vafan............... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
stackbrat Postad 21 Februari , 2007 Rapport Share Postad 21 Februari , 2007 Alltså du e skön o allt.. men vafan............... -||- Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
-_- Postad 21 Februari , 2007 Rapport Share Postad 21 Februari , 2007 hahahahhahahahaa Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Cash Postad 22 Februari , 2007 Rapport Share Postad 22 Februari , 2007 Blir mitt första beachbesök imorn bitti.. Jag var i Phuket i två veckor och var på beachen 2 ggr En något större bedrift är att jag bott på oakwood i bangkok snart 3 månader och har inte legat vid eller badat i poolen en enda gång Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
cab Postad 22 Februari , 2007 Rapport Share Postad 22 Februari , 2007 Jag var i Phuket i två veckor och var på beachen 2 ggr En något större bedrift är att jag bott på oakwood i bangkok snart 3 månader och har inte legat vid eller badat i poolen en enda gång Är du kritvit och rödhårig eller enabart inte gillar sol? frågan är ju vad man ska till phuket å göra då igentligen? finns ju mer intressanta ställen om man inte gillar sol & bad Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Emilio Postad 22 Februari , 2007 Rapport Share Postad 22 Februari , 2007 Haha sjukt. Verkar vara en gemensam nämnare att pokerspelare inte ligger onödigt mycket vid beachen. ;P Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Cash Postad 22 Februari , 2007 Rapport Share Postad 22 Februari , 2007 Är du kritvit och rödhårig eller enabart inte gillar sol? frågan är ju vad man ska till phuket å göra då igentligen? finns ju mer intressanta ställen om man inte gillar sol & bad Nja, jag är mörkhårig och har inte så svårt för att bli brun. Men grejen är den att när man är ute å super till klockan 7 på morgonen mest varenda dag så händer det ofta att man sover hela dagen Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
mrdawwe Postad 22 Februari , 2007 Författare Rapport Share Postad 22 Februari , 2007 Alltså du e skön o allt.. men vafan............... Haha förstår att det kan låta lite skumt .. Sover ju så länge om dagarna sen finns ju alltid poolen, det tar ju även en hel kvart att åka till Patong beach Skönt var det iaf, kom hem ganska nyss därifrån och är nu ordentligt pokersugen! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
BerraFilur Postad 22 Februari , 2007 Rapport Share Postad 22 Februari , 2007 Haha förstår att det kan låta lite skumt ..Sover ju så länge om dagarna sen finns ju alltid poolen, det tar ju även en hel kvart att åka till Patong beach Skönt var det iaf, kom hem ganska nyss därifrån och är nu ordentligt pokersugen! Har inte fullt så bra koll på var ni bor men att stanna på Patong Beach måste ju vara det sämsta man kan göra. Då är det värt att åka en kvart åt något av hållen. (förslagsvis Karon Beach) Bra mycket trevligare vatten och chanserna att bli fångad av en plastpåse är betydligt lägre. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Verbal__Kint Postad 22 Februari , 2007 Rapport Share Postad 22 Februari , 2007 eller ännu hellre fortsätta 10 min till och mysa på Kata som ju äger Karon... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
BerraFilur Postad 22 Februari , 2007 Rapport Share Postad 22 Februari , 2007 eller ännu hellre fortsätta 10 min till och mysa på Kata som ju äger Karon... Det vägrar jag gå med på även om jag gillade Kata oxå. Det blåser ju ingenting så det är ju omöjligt att ens fundera på att vara nån annanstans än i vattnet:-D Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts