mrdawwe Postad 18 Januari , 2007 Författare Rapport Share Postad 18 Januari , 2007 Dagens resultat på NL500/$200Sng +$800 BR Party: $14700 Prima: $6450 Pokerstars: $150 Fulltilt: $9850 =$31150 Ska sova nu (klockan är 23.00 här). Inte vanligt med så tidig sömn inte... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
mrdawwe Postad 18 Januari , 2007 Författare Rapport Share Postad 18 Januari , 2007 Ni verkar ha det schysst! Släng upp lite kort vet ja Åker själv ner till thailand i mitten av februari, kommer förmodligen till Phuket i Mars. Då får vi ta några öl.. Det måste vi göra! Hur länge ska du vara i Thailand? Vem åker du med? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
cG_ Postad 18 Januari , 2007 Rapport Share Postad 18 Januari , 2007 fyfan! det verkar vara ett paradis! du skulle inte kunna slänga upp länkar till alla ställen nu bor på? så man kan få föra lite privata efterforskningar ;P det där måste man ju bara göra Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
DaPine87 Postad 18 Januari , 2007 Rapport Share Postad 18 Januari , 2007 fyfan! det verkar vara ett paradis! du skulle inte kunna slänga upp länkar till alla ställen nu bor på? så man kan få föra lite privata efterforskningar ;P det där måste man ju bara göra vi ska snart starta upp en gemensam dagbok vi som bor tillsammans här.. Kommer länkar o skit då Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
cG_ Postad 18 Januari , 2007 Rapport Share Postad 18 Januari , 2007 vi ska snart starta upp en gemensam dagbok vi som bor tillsammans här.. Kommer länkar o skit då härligt! jag är skitsugen att dra dit eftersommaren nästa år! om ni planerar något mer så let me know Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
eyedol Postad 18 Januari , 2007 Rapport Share Postad 18 Januari , 2007 Kommer stanna i 45 dagar totalt. Ska till Curacao en sväng innan så kunde inte åka tidigare tyvärr. Åker ner själv men jag har två kompisar (inte så aktiva här) där nere som jag kommer hänga med. Can't wait! Så sjukt trött på vädret här.. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
inkassera Postad 18 Januari , 2007 Rapport Share Postad 18 Januari , 2007 Later nice, skont att bo i en villa. Sjalv ar jag i Bangkok nu med nagra polare. Dock ingen som pokrar. Sa blir inte mycket sant. Men vem vet lycka till med grindandet! far spela i slutet av april nar jag kommer hem, segt. no income. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
bassann Postad 19 Januari , 2007 Rapport Share Postad 19 Januari , 2007 Fyfan vad nice Funderar på att åka dit i krokarna om ett halvår eller så. Vore fint med lite information från där ni är. Hur långt är det till Patong? respektive Karon (från villan) Finns det några butiker (dricka glass osv.) nära villan? avstånd? Hur långt är det till närmsta tuk-tuk "stånd"? Langa jätte gärna lite bilder om ni har möjlighet! riktigt avundsjuk Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
mrdawwe Postad 20 Januari , 2007 Författare Rapport Share Postad 20 Januari , 2007 Kommer stanna i 45 dagar totalt. Ska till Curacao en sväng innan så kunde inte åka tidigare tyvärr. Åker ner själv men jag har två kompisar (inte så aktiva här) där nere som jag kommer hänga med. Can't wait! Så sjukt trött på vädret här.. Okej, var ligger Curacao? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
mrdawwe Postad 20 Januari , 2007 Författare Rapport Share Postad 20 Januari , 2007 Later nice, skont att bo i en villa. Sjalv ar jag i Bangkok nu med nagra polare. Dock ingen som pokrar. Sa blir inte mycket sant. Men vem vet lycka till med grindandet! far spela i slutet av april nar jag kommer hem, segt. no income. Okje. Vad gör man i Bangkok så länge då? Går ju alltid att glida förbi ett internetcafe. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
mrdawwe Postad 20 Januari , 2007 Författare Rapport Share Postad 20 Januari , 2007 Fyfan vad nice Funderar på att åka dit i krokarna om ett halvår eller så. Vore fint med lite information från där ni är. Hur långt är det till Patong? respektive Karon (från villan) Finns det några butiker (dricka glass osv.) nära villan? avstånd? Hur långt är det till närmsta tuk-tuk "stånd"? Langa jätte gärna lite bilder om ni har möjlighet! riktigt avundsjuk Ca 15 min med Tuktuk till Patong, (ingen aning om Karon) har inte sett till nåt Tuktuk "stånd" men det går att ringa eller hyra bil eller moppe . Drick osv finns ca 100 meter härifrån. http://www.jahvilla.com Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
mrdawwe Postad 20 Januari , 2007 Författare Rapport Share Postad 20 Januari , 2007 Gårdagens resultat +$1000 BR Party: $12700 Prima: $6150 Pokerstars: $3300 Fulltilt: $10000 =$32150 5 raka plussdagar nu varav 3 i här i Thailand. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Schermanator Postad 20 Januari , 2007 Rapport Share Postad 20 Januari , 2007 Jag vill komma till er... Finns det plats eller någe så kommer ja direkt...............LOVE Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
bombay Postad 20 Januari , 2007 Rapport Share Postad 20 Januari , 2007 Okej, var ligger Curacao? ABC öarna i nederländerna. Ligger nära Aruba och Bonaire, (därför kallas dom för abc öarna. Dessutom 5-8 mil norr om venezuela ligger det. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
mrdawwe Postad 21 Januari , 2007 Författare Rapport Share Postad 21 Januari , 2007 Okej, då är jag med Blev e hel del lir igår innan vi gick ut och festade. Slutade faktiskt på pluss igen. +$50 BR Party: $13300 Prima: $5500 Pokerstars: $3400 Fulltilt: $10000 =$32200 Inatt är det turneringssöndag och fy fan vad det ska klonkas. Börjar kl 18.45 (00.45 Thailändsk tid) med $200Kn på Party, Buyin $215 och Sunday warmup $250k på Pokerstars, Buyin $215 21.30 $150k på Prima, Buyin $50+Rebuy 22.30 Sunday Million på Stars, Buyin $215 00.00 January $750K på Fulltilt, Buyin $535 02.00 $40K på Fulltilt, Buyin $163 Hur ska jag kunna missklicka mig ur varenda turnering??? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
bassann Postad 21 Januari , 2007 Rapport Share Postad 21 Januari , 2007 dawwe, lust att langa lite bilder på er i huset osv.? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
mrdawwe Postad 22 Januari , 2007 Författare Rapport Share Postad 22 Januari , 2007 dawwe, lust att langa lite bilder på er i huset osv.? Har inte tagit några bilder än. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
mrdawwe Postad 22 Januari , 2007 Författare Rapport Share Postad 22 Januari , 2007 Gårdagens resultat: -$5050 (Inräknat att jag hade 33%=ca$1500 i L@ndys 19:e placering i Sunday Million) BR Party: $11200 Prima: $4150 Pokerstars: $2500 Fulltilt: $9300 =$27150 Dyngbacket alltså.. vet ej riktigt hur jag ska tackla det. (Både CG ocg Sngs) Backar rakt ut på Cg så jag funderar på att köra ännu en paus. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
mrdawwe Postad 22 Januari , 2007 Författare Rapport Share Postad 22 Januari , 2007 Bilder på huset och alla utom mig ligger uppe i Dapajns nya dagbok. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
inkassera Postad 22 Januari , 2007 Rapport Share Postad 22 Januari , 2007 Okje. Vad gör man i Bangkok så länge då? Går ju alltid att glida förbi ett internetcafe. haha, nej var bara i bangkok 2 nätter, är på koh samui nu, ska resa runt lite överallt, indonesien malaysia osv. men kanske blir ett skönt inetcafé då o då... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
mrdawwe Postad 22 Januari , 2007 Författare Rapport Share Postad 22 Januari , 2007 Dagens resultat bättre +$2700 (Självklart inräknat minusresultat på CG a $600 ) BR Party: $11800 Prima: $4050 Pokerstars: $4200 Fulltilt: $9800 =$29850 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
mrdawwe Postad 23 Januari , 2007 Författare Rapport Share Postad 23 Januari , 2007 Dagens resultat: -$750 BR Party: $9200 Prima: $4400 Pokerstars: $5450 Fulltilt: $10050 =$29100 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
mrdawwe Postad 24 Januari , 2007 Författare Rapport Share Postad 24 Januari , 2007 -$2200 BR Party: $8200 Prima: $3200 Pokerstars: $4550 Fulltilt: $10950 =$27900 !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!ITLITITLITI?ILTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTILIIIIIIIIIIIIIIIIIITLTLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLTTTTTTTTTTTTTTTTTT WWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWW:TIIIIIIIIIIILT:COOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOM Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
mrdawwe Postad 24 Januari , 2007 Författare Rapport Share Postad 24 Januari , 2007 Cashgamepaus nu fram till 1 feb. Bryter jag det blir det går $5000 till hushållskassan här.. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Gäst Postad 24 Januari , 2007 Rapport Share Postad 24 Januari , 2007 Cashgamepaus nu fram till 1 feb. Bryter jag det blir det går $5000 till hushållskassan här.. SnG-grind på Party istället då eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts