Gå till innehåll
mrdawwe

Mrdawwe från lowstakes till highstakes. Ett löfte.

Recommended Posts

3 timmar sedan, säger Lundin89 :

Vet inte om det är någon skillnad på MSI-datorer tillverkade i thai eller EU, min började också bli väldigt varm efter redan ca 1.5 års frekvent användande, och den låter en del. Men den fungerar fortfarande precis som den ska. Den är gammal nu, men har en 125gb SSD-disk och 500gb mekanisk. Minns inte vad det är för processor, men ligger du i prisklassen du nämnde så lär du vara set utan problem. Dock lär den säkert börja låta och bli varm efter mycket användande ett år eller två, men mig personligen stör det inte nämnvärt, min håller ju fortfarande och det är gott nog åt mig.

Okej, då har jag lite att gå på där. Vi får se vart det slutar! Tack igen.

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser
19 timmar sedan, säger mrdawwe :

Är det någon här som råkar ha den ultimata laptop-rekommendationen för pokerspelare 2019?   
Tänkt ge mig ut o resa igen och den behöver uppfylla följande:
-Snabb vid uppstart och inte hänger sig
-Jordad-alltså, ger inga  stötar ifrån sig (hört att apple inte uppfyller det) 
(den jag har nu köpte jag i Thailand för ca 12000kr o den uppfyller inget av dom kraven)

-Får kosta kanske max 15000kr

-Behöver klara att hålla igång några program i taget 

-19tum+bildskärm

Kan rekommendera min HP Envy laptop jag köpte förra året, 17 tum med 4k skärm, i7 processor, 16gig ram och 250gig SSD med 1000gig HDD. 

Den kostade dock närmre 17k men borde ha gått ner lite i pris då den är ett år gammal nu, är väldigt nöjd med min!

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Den 2019-09-27 kl 10:46, säger bearhund :

Kan rekommendera min HP Envy laptop jag köpte förra året, 17 tum med 4k skärm, i7 processor, 16gig ram och 250gig SSD med 1000gig HDD. 

Den kostade dock närmre 17k men borde ha gått ner lite i pris då den är ett år gammal nu, är väldigt nöjd med min!

Tack för det, kollar upp :) 

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Angående datorn, blev kontaktad av en Petter. Den som tipsade honom får gärna meddela han att jag svarat och är nyfiken på hans erbjudande. 

Dela detta inlägg

Länk till inlägg