Gå till innehåll

Mrdawwe från lowstakes till highstakes. Ett löfte.


mrdawwe

Recommended Posts

villan verkar ligga på fel sida berget, dvs mot phuket. lite småjobbig väg att fylleköra hem från på nätterna. men ser iaf jävligt nice ut. ha det kul! =)

 

Har inte sjukt bra koll men det är bredvid en golfbana ca 15min från Patong. Det sköna med att bo där är ju att man kan bestämma lite mer själv om man vill bli alkoholist eller inte ;) Det ska vara rätt lugnt som jag förstått.

Tack så mkt! Får man se dig i Phuket/Patong nånting eller? :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Fisken har tagit sig för mkt vatten över huvudet igen. Dagens resultat inte för stabilt:

 

-$5100

BR Party: $6450 Prima: $7550 Pokerstars: $2950 Fulltilt: $5750 =$22700

Jag har alltså tiltat bort 3 fina dagars grind på en dag. Lite onödigt.

 

Vaknar kl 13.00 imorn och tar en promenad precis som idag. Gonatt!

 

När du backar så mycket vad är det för typ av poker du tiltar på? Lirar du cashgame eller dyra sngs?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det är $200Sngs. Jag tiltar på det sätter att jag sitter för länge och spelar för många bord samtidigt. Har inte tillräckligt med kraft och vilja att läsa motspelarn ordentligt och bry mig tillräckligt om VARJE pott, så jag bara förlorar. ("Stackbrat" vet vad jag pratar om, förklara gärna om du orkar, har lust :))

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Rounders är en skön spelform tycker jag. Har försökt tidigare att bygga tokensrulle men har aldrig lyckats disciplinera mig tillräckligt utan skottat på för höga rounds. Synd att det inte finns så mkt action på de högre, skulle vara riktigt kul..

 

Japp, det är main om det heter så. Finns det alltså småevents dagarna innan och efter?

 

Nja, alltså jag tänkte att precis som att WPT har ett "Main Event" per år (som Martin de Knijff har vunnit bl.a) och WSOP har ju ett "Main Event" så har även EPT ett "Main Event". Så vitt jag kan minnas så är det väl det som brukar gå av stapeln i Monte Carlo eller? Kanske inte är så i år...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Nja, alltså jag tänkte att precis som att WPT har ett "Main Event" per år (som Martin de Knijff har vunnit bl.a) och WSOP har ju ett "Main Event" så har även EPT ett "Main Event". Så vitt jag kan minnas så är det väl det som brukar gå av stapeln i Monte Carlo eller? Kanske inte är så i år...

 

Nja, EPT-finalen är väl korrekt benämning. Main event finns i varje EPT etc...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Nja, EPT-finalen är väl korrekt benämning. Main event finns i varje EPT etc...

 

Mjo, det var det jag menade... men det kan väl inte vara den som dawwe har kvalat till iom att inköpet till turren han kvalade till är $10000 och inköpet till EPT-finalen brukar väl vara $25000?

 

Jag kan ju vara helt ute och cykla... :P

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

gl i wpt finalen

 

Ty, när är den? :D

 

Vaknade nyss, ska dra och käka om en stund, vidare på en healingbehandling och därefter träna och allt det med min feta packning eftersom jag åker direkt till Finspång för att lira turrar ikväll innan jag åker imorgon. Blir bra träning. :D

Följande turneringar skall klonkas:

18.45 Sunday wamup $250K-garanti på Stars -$215

19.00 $200K-garanti på Party -$215

21.30 $150K-garanti på Prima -$50+rebuy

22.30 Sunday Million på Stars -$215

00.00 $400K-garanti på Fulltilt -$216

00.30 Sunday second chance Stars -$215

01.00 The $75000 Mulligan på Fulltilt -$216

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...