Gå till innehåll

Mrdawwe från lowstakes till highstakes. Ett löfte.


mrdawwe

Recommended Posts

KJo utg kan vi folda.

ATo i mp med hyffsat fin stack är också fold. :(

 

Måste tajta till dig i tidiga positioner! :)

 

Foldar i stort sett alltid KJ UTG fullring. Du borde kanske nämna hur många vi var vid bordet vid det tillfället ;)

AT behöver ej vara fold i mp. Kan aldrig vara korrekt att generalisera en hand sådär. Beror ju alltid på vilka man möter osv . Har inte alltför stor respekt för dom på $200nivån.

Säger inte att jag gjorde "rätt" men jag vinner ju på det hela iaf.

Btw, satt du vid nåt av borden? :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det var väl inte shorthandat då du hade KJ? (sen tror jag nog du vet vilken hand jag menar utan att nämna hur många spelare det satt vid bordet)

 

Sen är väl ATo med ~20bb i mp alltid fold? Oavsett om det är jättefiskar eller superhjältar bakom dig? Handen spelar sig inte bättre bara för det är kassa spelare bakom dig.

 

Nej jag spelade inte. Kikade bara inte lite snabbt då jag läste här du spelade.

Jag har fullt upp att spela en $6+$0.50sngs-utmaning med en låglimitgrindande polare! :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det var väl inte shorthandat då du hade KJ?

 

Sen är väl ATo med ~20bb i mp alltid fold? Oavsett om det är jättefiskar eller superhjältar bakom dig? Handen spelar sig inte bättre bara för det är kassa spelare bakom dig.

 

Minns inte KJhanden men om jag spelade den UTG fullring måste det varit missclick typ, gör typ aldrig det, jaja..

Minns ingen AThand heller men det känns som att jag höjde av en anledning. Borde ha varit vid någorlunda höga blinds. Lägg gärna in hela handen nästa gång så gör jag en analys. :)

Satt du vid nåt bord, vad nickar du isf.?

 

Försöker alltid variera händerna jag höjer beroende på hur fiskiga motståndarna bakom mig är, t.ex. AT spelar sig mkt bättre mot en galning som tror att Ax är nöten allin pre oavsett blinds, än mot nån som inte gör det helt enkelt. Tycker inte om att spela poker efter vad som står i boken utan lägger mkt energi på att lista ut vem fi är.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Mina hälsovanor går grymt bra känner jag. Floatningen idag var faktiskt riktigt skönt. Man ligger typ instängd (ej låst) i en stor behållare med saltvatten och flyter. Man känner sig helt viktlös. Bra meditation! Kan rekommenderas. :)

Imorgon går jag upp senast 12.00 och tar en promenad. Efter det ska jag ta tag i packningen till Thailand så jag har det någorlunda klart. Framåt eftermiddagen kommer en polare förbi och ska spela lite nätpoker. Han har precis börjat gå lite plus varje dag ist. för minus. Ska bli kul att se, blir även grind för mig samtidigt, sen får man se hur länge den varar. GG gonatt

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Åk ner! Sjukt bra värde på det kan jag lova! :D

 

Körde i stort sett bara Prima för ett tag sen med men när man väl har vant sig vid de övriga fattar man typ inte varför man har stannat på prima så länge. Finns så mkt större utbud.

 

(WOW, mitt 1000:e inlägg, får man nåt för det eller)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Åk ner! Sjukt bra värde på det kan jag lova! :D

 

Körde i stort sett bara Prima för ett tag sen med men när man väl har vant sig vid de övriga fattar man typ inte varför man har stannat på prima så länge. Finns så mkt större utbud.

 

(WOW, mitt 1000:e inlägg, får man nåt för det eller)

 

hehe e sjukt sugen problem nummer ett och nog det ändå problemet är att jag har flickvän så hon blir nog inte så glada-flickan om jag sticker till nåt asiatiskt paradis o grindar några månader :D Jo jag vet jag e så sjukt trött på prima oxå fast ändå älskar man det prima e poker lixom =) Alltså de va ju där alla börja grinda typ går ju inte o lämna det.. :D

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Vaknade typ 09 imorse. Har hunnit med att gå ner till stan och ätit thaimat och gå tillbaka hem. Låång väg, mkt motion! Har inte packat nåt men har iaf. skrivit en lista på vad jag ska ha med mig. Alltid nåt. Såg precis "Borat the movie" LOL @ Borat the movie! Sjuk och skön film, som fan.

Nu blir det snart grind.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...