slashyboy Postad 27 April , 2008 Rapport Share Postad 27 April , 2008 Ahh nick? 5a av 9 nu på finalbordet zggystard Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
mrdawwe Postad 27 April , 2008 Författare Rapport Share Postad 27 April , 2008 nice stack! gl! 5a av 6 nu Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
slashyboy Postad 27 April , 2008 Rapport Share Postad 27 April , 2008 nice stack! gl! 5a av 6 nu Japp, desamma GL Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
mrdawwe Postad 27 April , 2008 Författare Rapport Share Postad 27 April , 2008 2a av 6 efter Slashyboy SPÄNNING Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Skumdum Postad 27 April , 2008 Rapport Share Postad 27 April , 2008 priser? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
henkhigh Postad 27 April , 2008 Rapport Share Postad 27 April , 2008 Ta hem de här nu efter pausen!! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Jonathana1 Postad 27 April , 2008 Rapport Share Postad 27 April , 2008 Ettan får 30k dollar Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
mrdawwe Postad 27 April , 2008 Författare Rapport Share Postad 27 April , 2008 gg Slashy! 2 av nu Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
mrdawwe Postad 27 April , 2008 Författare Rapport Share Postad 27 April , 2008 2av 3 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
slashyboy Postad 27 April , 2008 Rapport Share Postad 27 April , 2008 2av 3 Kom igen nu, detta tar du. GL Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
henkhigh Postad 27 April , 2008 Rapport Share Postad 27 April , 2008 Jobba I Hu Nu! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
solidus Postad 27 April , 2008 Rapport Share Postad 27 April , 2008 Jobba I Hu Nu! Vad för tourney?? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Applefish Postad 27 April , 2008 Rapport Share Postad 27 April , 2008 gRATTIS:d Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
henkhigh Postad 27 April , 2008 Rapport Share Postad 27 April , 2008 Grattis du är fan helt enorm! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
slashyboy Postad 27 April , 2008 Rapport Share Postad 27 April , 2008 Stort grattis:-D Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
eyedol Postad 27 April , 2008 Rapport Share Postad 27 April , 2008 Klonk =) Grattis dawwe Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Laagen13 Postad 27 April , 2008 Rapport Share Postad 27 April , 2008 Grattis till 30K Dawwe!! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
fazz Postad 27 April , 2008 Rapport Share Postad 27 April , 2008 Grattis! Som på räls Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
dandelion169 Postad 27 April , 2008 Rapport Share Postad 27 April , 2008 snyggt dawwe ! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
mrdawwe Postad 28 April , 2008 Författare Rapport Share Postad 28 April , 2008 Tack ska ni ha! Fick äntligen min efterlängtade titel haha JAG ÄLSKAR SÖNDAGAR! CG har också gått väldigt stabilt nu sen hemkomsten från Thai.. Ser ut att snart kunna gå upp på NL2k och det är just nu en otrolig känsla. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ah_derka Postad 28 April , 2008 Rapport Share Postad 28 April , 2008 Stort grattis! +++ spoiler om fegis-tänkande ahead +++ Du har dragit in ~ 40 k (netto) på tours under april?! Du vill sååååå gärna lira NL2k? Du känner dig ( i starten på april) lite sliten och pokern känns lite blasé? Du lirar NL1k nu? ---> Varför inte "nöja dig" med NL1k som grindstake, och lägga focus på att fortsätta bomba tours? 1-5 ptbb/100 samt +resultat tours borde smaka mumma det också? Surfa på en framgångsvåg, minimera emotionella swings på cash-liret? Tänker jag fel? Jag kanske är för konservativ? Hursomhelst: fortsatt lycka till! Din dagbok är kul att läsa då den engagerar. återigen, Grattis! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
checkamat Postad 28 April , 2008 Rapport Share Postad 28 April , 2008 Stort grattis! +++ spoiler om fegis-tänkande ahead +++ Du har dragit in ~ 40 k (netto) på tours under april?! Du vill sååååå gärna lira NL2k? Du känner dig ( i starten på april) lite sliten och pokern känns lite blasé? Du lirar NL1k nu? ---> Varför inte "nöja dig" med NL1k som grindstake, och lägga focus på att fortsätta bomba tours? 1-5 ptbb/100 samt +resultat tours borde smaka mumma det också? Surfa på en framgångsvåg, minimera emotionella swings på cash-liret? Tänker jag fel? Jag kanske är för konservativ? Hursomhelst: fortsatt lycka till! Din dagbok är kul att läsa då den engagerar. återigen, Grattis! mer än 40k va? bara två senaste är ju 70k även om man drar av 30% på första vinsten. Betfair är ingen skatt Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ah_derka Postad 28 April , 2008 Rapport Share Postad 28 April , 2008 mer än 40k va? bara två senaste är ju 70k även om man drar av 30% på första vinsten. Betfair är ingen skatt Tja, det stämmer säkert. Jag höftade till med vinsterna - skatt, samt inköp till övriga turneringar. Jag har ingen aning, han kanske är b/e på övriga turneringar..? Mitt resonemang bygger på att dawwe säger sig vara nära NL2k, men ej där riktigt än(?). Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ulaf Postad 28 April , 2008 Rapport Share Postad 28 April , 2008 Grattis till segern och EN MILJON VISNINGAR. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
SoderKrippa Postad 28 April , 2008 Rapport Share Postad 28 April , 2008 Stabil kille, imo /SK Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts