heltok Postad 3 April , 2008 Rapport Share Postad 3 April , 2008 hej. förstod inte riktigt ditt spel nyss med AK i 150 k på stars.. Borde du inte släppt den redan pre? pokerforum.nu i ett nötskal Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Chillarn7 Postad 3 April , 2008 Rapport Share Postad 3 April , 2008 pokerforum.nu i ett nötskal Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
mrdawwe Postad 3 April , 2008 Författare Rapport Share Postad 3 April , 2008 1a av 44 i dagens $100rebuy Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Thåström Postad 3 April , 2008 Rapport Share Postad 3 April , 2008 Hejja. KLONKA!! / Lison Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
vonsirpe Postad 3 April , 2008 Rapport Share Postad 3 April , 2008 Snuskigt med 89s Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
mrdawwe Postad 3 April , 2008 Författare Rapport Share Postad 3 April , 2008 14 av 19 nu.. the bubble Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
solidus Postad 3 April , 2008 Rapport Share Postad 3 April , 2008 FTOPS VIII börjar sjunde maj. Hur många event planerar du spela? http://www.fulltiltpoker.com/sv/promotions/full-tilt-online-poker-series/schedule.php Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Limpan Postad 3 April , 2008 Rapport Share Postad 3 April , 2008 tilt att aldrig AQ mot A8 får stå Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
datob_83 Postad 3 April , 2008 Rapport Share Postad 3 April , 2008 Sur GG Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
mrdawwe Postad 4 April , 2008 Författare Rapport Share Postad 4 April , 2008 Kom 11 till slut, inte längesen jag kom 9a med just AQ vs A8. Får akta mig för den handen alltså.. FTOPS!!! Tack för tipset! De eventen måste liras i stort sett allihopa. Ska försöka slå min 19eplats i main denna gång. Kan behövas nu som det går. Ligger som lägst för tillfället om man räknar från 4-5 månader tillbaka då jag hade min peak. Börjar få lite för mig konstiga tankar.. åker tillbaka till Sverige 18e april. Funderar STARKT på att sätta på mig bagarmössan igen i kanske 2 veckor - 1 månad för att få tillbaka perpektivet och uppskatta det jag har. Om det finns nån som vill ha mig men det hoppas jag haha. Nu känns allt bara som en slentrian eller hur jag ska utrycka det. Blir lite dilemmaktigt nu bara när FTOPSturneringarna kommer krocka med det, men nånting kommer jag att göra iaf. Annars kommer jag få stora problem känner jag. MEN det är ett tag kvar och nu är jag laddad för en natts grind efter att precis har kommit hem från Patongs gym. MÅSTE börja träna på riktigt också! Blir ett par turrar bl.a. Stars rebuy men främst cashgame på prima. Får se till att inte gula de $10k jag har inne bara. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Alow Postad 4 April , 2008 Rapport Share Postad 4 April , 2008 Tycker man ser dig jämt högt upp placerade i MTT turrar. Du kanske är en riktig MTT spelare i grunden? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
mrdawwe Postad 4 April , 2008 Författare Rapport Share Postad 4 April , 2008 Njae inte direkt Spelade Cashgame mest i början förutom freerolls Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
mrdawwe Postad 4 April , 2008 Författare Rapport Share Postad 4 April , 2008 1a av 69 i partys WSOPkval där 5 st får platser. har donkat hela vägen hittils Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Alow Postad 4 April , 2008 Rapport Share Postad 4 April , 2008 1a av 69 i partys WSOPkval där 5 st får platser. har donkat hela vägen hittils Haha snyggt! Klonka hem den nu då! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Alow Postad 4 April , 2008 Rapport Share Postad 4 April , 2008 Njae inte direkt Spelade Cashgame mest i början förutom freerolls Hehe, men du kanske har utvecklats till en MTT spelare nu på senare tid? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
mrdawwe Postad 4 April , 2008 Författare Rapport Share Postad 4 April , 2008 haha kanske 1a av 50 nu, har 47k, 2an har 25k Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
AccessGranted Postad 4 April , 2008 Rapport Share Postad 4 April , 2008 haha kanske 1a av 50 nu, har 47k, 2an har 25k Site/turnering? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Haslo Postad 5 April , 2008 Rapport Share Postad 5 April , 2008 dawwe min favorit "pfskribent" =) se till att ta en plats nu så man kan hejja på dig i wsop. GOGO!! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Alow Postad 5 April , 2008 Rapport Share Postad 5 April , 2008 Site/turnering? Partys WSOPkval, står bara två inlägg upp annars Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
mrdawwe Postad 5 April , 2008 Författare Rapport Share Postad 5 April , 2008 1a av 35.. 57k nu.. 2an 34k Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Alow Postad 5 April , 2008 Rapport Share Postad 5 April , 2008 Ser stabilt ut, detta fixar du! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
mrdawwe Postad 5 April , 2008 Författare Rapport Share Postad 5 April , 2008 1a av 22, väldigt överlägset faktiskt Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
HataB2B Postad 5 April , 2008 Rapport Share Postad 5 April , 2008 1a av 22, väldigt överlägset faktiskt Grattis i förskott! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
mrdawwe Postad 5 April , 2008 Författare Rapport Share Postad 5 April , 2008 hehe tack! inte överlägset nu dock.. 18 kvar Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
mrdawwe Postad 5 April , 2008 Författare Rapport Share Postad 5 April , 2008 1 av 16 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts