heltok Postad 31 Mars , 2008 Rapport Share Postad 31 Mars , 2008 sikk Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Thåström Postad 31 Mars , 2008 Rapport Share Postad 31 Mars , 2008 Grattis! /Lison Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
uo Postad 31 Mars , 2008 Rapport Share Postad 31 Mars , 2008 grattzzzzzzzz! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Alow Postad 31 Mars , 2008 Rapport Share Postad 31 Mars , 2008 inte illa med över en miljon sidvisningar, grattis Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
severe Postad 31 Mars , 2008 Rapport Share Postad 31 Mars , 2008 Du borde skippa PF och starta en egen blogg med reklam o siiit så du kan dra in lite $ på dagboken =) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ignat Postad 31 Mars , 2008 Rapport Share Postad 31 Mars , 2008 Du borde skippa PF och starta en egen blogg med reklam o siiit så du kan dra in lite $ på dagboken =) Dawwe är för true för sånt, image före allt. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Alow Postad 31 Mars , 2008 Rapport Share Postad 31 Mars , 2008 Du borde skippa PF och starta en egen blogg med reklam o siiit så du kan dra in lite $ på dagboken =) Man ska dock ha i åtanke att PF.nu drar in väldigt många besökare. Startar man en egen blogg krävs det mycket arbete med den, och försöka fixa besökare själv genom marknadsföring etc. Behåll dagboken här, kör inte på egen blogg Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
MJ Postad 31 Mars , 2008 Rapport Share Postad 31 Mars , 2008 Grattis! Kommer ihåg tiden när man fightades med dig och haxxor + alla de andra lösa Prima-fiskarna. Skulle man ta ett lir mot dig idag krävs det husförsäljning (om du rushat). Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Opteron Postad 31 Mars , 2008 Rapport Share Postad 31 Mars , 2008 bah, trodde du vunnit en miljon $ först Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Redtyq Postad 31 Mars , 2008 Rapport Share Postad 31 Mars , 2008 1KK snyggt Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Redtyq Postad 31 Mars , 2008 Rapport Share Postad 31 Mars , 2008 hehe, själv har man väl bidragit med en 200-300000 besök, följt denna dagbok länge, kul läsning och bra insperatation, eller hur fan det stavas, Keep it up. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Alow Postad 31 Mars , 2008 Rapport Share Postad 31 Mars , 2008 hehe, själv har man väl bidragit med en 200-300000 besök, följt denna dagbok länge, kul läsning och bra insperatation, eller hur fan det stavas, Keep it up. Inspiration Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ignat Postad 31 Mars , 2008 Rapport Share Postad 31 Mars , 2008 Inspiration Ienesepaeration Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Cash Postad 31 Mars , 2008 Rapport Share Postad 31 Mars , 2008 Inespera-ta-tion!!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
stackbrat Postad 31 Mars , 2008 Rapport Share Postad 31 Mars , 2008 fel fel och fel. F-e-r-r-a-r-i 5-9-9 G-T-B F-i-o-r-a-n-o F-1 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
mrdawwe Postad 1 April , 2008 Författare Rapport Share Postad 1 April , 2008 Haha sådärja! Tack ska ni ha! :-D Hade också lite tankar på att när jag når miljonen är mitt arbete här fullbordat. Jag har fått några erbjudanden om bloggar men tackat nej tills vidare då jag inte fått nått konkret förslag. Om det skulle visa sig mkt fördelaktigt ser jag inte varför jag inte skulle göra det, men fortsätter här tills vidare. Tycker mest jag ser trevligt folk här nuförtiden, känns kul. Stort tack för det Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
mrdawwe Postad 1 April , 2008 Författare Rapport Share Postad 1 April , 2008 Ser fram emot en otroligt skön dag idag efter 12 timmars sömn nyss. Först Karon beach några timmar, sen en sväng till gokartbanan och ikväll grill/poolparty här hemma ett litet gäng. Solen lyser riktigt snyggt! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Rooney Postad 1 April , 2008 Rapport Share Postad 1 April , 2008 Ser fram emot en otroligt skön dag idag efter 12 timmars sömn nyss.Först Karon beach några timmar, sen en sväng till gokartbanan och ikväll grill/poolparty här hemma ett litet gäng. Solen lyser riktigt snyggt! Vad hemskt det låter Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
JohnH Postad 1 April , 2008 Rapport Share Postad 1 April , 2008 ÄÄh, jag trodde du dunkat in milliones kronor men det var nåt helt annat. Grattis till lillmiljonen då. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
folder Postad 1 April , 2008 Rapport Share Postad 1 April , 2008 Grattis till första millen dawwe. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Divad Postad 1 April , 2008 Rapport Share Postad 1 April , 2008 Ser fram emot en otroligt skön dag idag efter 12 timmars sömn nyss.Först Karon beach några timmar, sen en sväng till gokartbanan och ikväll grill/poolparty här hemma ett litet gäng. Solen lyser riktigt snyggt! Lite smått avundsjuk! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
dafvor Postad 3 April , 2008 Rapport Share Postad 3 April , 2008 hej. förstod inte riktigt ditt spel nyss med AK i 150 k på stars.. Borde du inte släppt den redan pre? Och sen på flopp?? vem är jag egentligen som säger hur du ska göra men jag vill bara veta hur du tänkte.. jag kanslke lär mig något.. peace Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Cash Postad 3 April , 2008 Rapport Share Postad 3 April , 2008 jag kanslke lär mig något.. No offense but not very likely, no. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
dafvor Postad 3 April , 2008 Rapport Share Postad 3 April , 2008 vad menar du? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
mrdawwe Postad 3 April , 2008 Författare Rapport Share Postad 3 April , 2008 hej. förstod inte riktigt ditt spel nyss med AK i 150 k på stars.. Borde du inte släppt den redan pre? Och sen på flopp?? vem är jag egentligen som säger hur du ska göra men jag vill bara veta hur du tänkte.. jag kanslke lär mig något.. peace Tja! Hade flera cashgamebord uppe samtidigt och brydde mig tyvärr inte om turneringen särskilt mkt. Tänkte att antingen bygger jag fin stack i början eller åker ungefär. Skulle ha jättesvårt att släppa den pre dock mot den miniraisen men skaaa folda flopp, jag vet. Orkade bara inte.. Jag hade squeezat ett par händer innan med som gjorde att jag tyckte mig få anledning att tro att han trodde jag gjorde ett move igen. Bla bla.. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts