Bifffeno Postad 3 Mars , 2008 Rapport Share Postad 3 Mars , 2008 E han inte i thai? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Playboy Postad 3 Mars , 2008 Rapport Share Postad 3 Mars , 2008 E han inte i thai? Aight, därför han är uppe kl 8 på morgonen? Vad är tidsskillnaden? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Bifffeno Postad 3 Mars , 2008 Rapport Share Postad 3 Mars , 2008 6-7h+ Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
heltok Postad 3 Mars , 2008 Rapport Share Postad 3 Mars , 2008 hur går det med den där överföringen till mig? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Thåström Postad 3 Mars , 2008 Rapport Share Postad 3 Mars , 2008 hur går det med den där överföringen till mig? kanske skulle använda pm för privat snack? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
mrdawwe Postad 4 Mars , 2008 Författare Rapport Share Postad 4 Mars , 2008 Surt att åka ut mot pocket fyror Fast ganska strongt ifrån honom att syna med den handen, eller en ren chansning kan nog många tycka. Fast han hade ändå ett litet övertag preeflop. Ja, jag tänkte att han inte borde va så stark pga av att han ville skaka bort mig när en shortie var allin. Jag var lite steamad vid tillfället också, du kanske såg att jag synade en annan shortstack allin precis innan för 9bb med KJ uppe mot AJ ofc. Dubblade sedan upp med Q8 vs TT och var tillbaka på average har jag för mig. Tilt sen på att torska min fina nöthand ATo i en jättepott mot 44 med sååå många outs. Grattis Björn från Norrköping dock som var något starkare och klonkade hem en fin 6e plats, måste gett runt $50k. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
mrdawwe Postad 4 Mars , 2008 Författare Rapport Share Postad 4 Mars , 2008 Fin stack på $1000-bordet. Dags att sova snart? Hehe ty, blev av med hela sen efter du drog.. Blev jättetilt efter din KK vs min Q9h Såg efteråt att du frågade var i Thailand, hade massa bord så missade det.. Men Phuket iaf. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Alow Postad 4 Mars , 2008 Rapport Share Postad 4 Mars , 2008 Ja, jag tänkte att han inte borde va så stark pga av att han ville skaka bort mig när en shortie var allin. Jag var lite steamad vid tillfället också, du kanske såg att jag synade en annan shortstack allin precis innan för 9bb med KJ uppe mot AJ ofc. Dubblade sedan upp med Q8 vs TT och var tillbaka på average har jag för mig. Tilt sen på att torska min fina nöthand ATo i en jättepott mot 44 med sååå många outs.Grattis Björn från Norrköping dock som var något starkare och klonkade hem en fin 6e plats, måste gett runt $50k. Hehe jo den såg jag! Men hoppas det går bättre nästa gång Trodde faktiskt du skulle ta hem potten mot hans 4or men dem stog sig till slutet. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
mrdawwe Postad 6 Mars , 2008 Författare Rapport Share Postad 6 Mars , 2008 Jaha, är väl dags att kladda lite här igen då.. Chip2a i Fulltilts $40kgaranti med 57 kvar av 320.. Den kan göra att jag får gå upp på NL1000 igen . :DHar tagit ett par dagars paus efter att ha blirvit så otroligt trött på att backa varje dag. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
killsson Postad 6 Mars , 2008 Rapport Share Postad 6 Mars , 2008 nl600 på part? Fin stack om det är du iaf!! GL Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
conny Postad 6 Mars , 2008 Rapport Share Postad 6 Mars , 2008 Jag är också trött på att backa varje dag, så snälla kom tillbaka till prima! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
mrdawwe Postad 6 Mars , 2008 Författare Rapport Share Postad 6 Mars , 2008 ty Haha lovar att komma tillbaka Conny.. Vad nickar du? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
mrdawwe Postad 7 Mars , 2008 Författare Rapport Share Postad 7 Mars , 2008 15 av 15 nu haha tilt Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
mrdawwe Postad 7 Mars , 2008 Författare Rapport Share Postad 7 Mars , 2008 OJ nämen! 5a av 13 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Pastafazool Postad 7 Mars , 2008 Rapport Share Postad 7 Mars , 2008 Vad nickar du på FT? GL i turneringen! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
lost Postad 7 Mars , 2008 Rapport Share Postad 7 Mars , 2008 han nickar Sonelin och det är 12 kvar. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
lost Postad 7 Mars , 2008 Rapport Share Postad 7 Mars , 2008 nice syn! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
mrdawwe Postad 7 Mars , 2008 Författare Rapport Share Postad 7 Mars , 2008 FINAAALBORD VA LÄNGESEN 5a av 9 Ty Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Ripperkof Postad 7 Mars , 2008 Rapport Share Postad 7 Mars , 2008 Den 8:an va´go´! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
thefman Postad 7 Mars , 2008 Rapport Share Postad 7 Mars , 2008 chippie =) jobba Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Pastafazool Postad 7 Mars , 2008 Rapport Share Postad 7 Mars , 2008 Mrdawwe är bulldozer just nu:mrgreen: Fin åtta, gl och klonka hem skitet nu Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Bootliner Postad 7 Mars , 2008 Rapport Share Postad 7 Mars , 2008 Aaah, precis lirat klart åsså ser man detta, kul dawwe! Kör hårt, o gör inte bort dig för oss i railen... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Ninjagrisen Postad 7 Mars , 2008 Rapport Share Postad 7 Mars , 2008 VNH KK där:D Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
mrdawwe Postad 7 Mars , 2008 Författare Rapport Share Postad 7 Mars , 2008 THX 1a av 5 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
SoderKrippa Postad 7 Mars , 2008 Rapport Share Postad 7 Mars , 2008 Va e det för turre?!?! Priser?!?! GL FFS! /SK EDIT: Hittade. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts