heltok Postad 26 Juli , 2007 Rapport Share Postad 26 Juli , 2007 Både fördelar och nackdelar, men Facebook blir inte lika dyrt som att sitta med MSN när man lirar iaf. =D När jag fått upp stationära blir det ev. MSN igen... Då blir det en dator för poker och en för nöje. Men tills dess får mitt sociala bli via Facebook. =) Hehe, kunda va ngt. =) gör som jag. kör msn och sånt i osx och boota om till xp för poker. säkert och man slipper störande moment när man grindar Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Katt3n Postad 26 Juli , 2007 Rapport Share Postad 26 Juli , 2007 assss...hooole.... ....'n I mean it in a good way Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
jojje2k Postad 26 Juli , 2007 Rapport Share Postad 26 Juli , 2007 gör som jag. kör msn och sånt i osx och boota om till xp för poker. säkert och man slipper störande moment när man grindar Läste en artikel att vista var säkrare än mac. Jag antar osx = mac ? http://www.macworld.com/news/2007/04/30/daizovi/index.php Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
callingstation Postad 27 Juli , 2007 Rapport Share Postad 27 Juli , 2007 Mrdawwe vågar varken spela mot deeeempa eller spider_j, sicken fegis! Vad var det du saknade i din verklighetsuppfattning? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
machinae Postad 27 Juli , 2007 Rapport Share Postad 27 Juli , 2007 Vad var det du saknade i din verklighetsuppfattning? inte var det ironi iaf.. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
heltok Postad 27 Juli , 2007 Rapport Share Postad 27 Juli , 2007 Läste en artikel att vista var säkrare än mac. okej, då var det avgjort. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
callingstation Postad 27 Juli , 2007 Rapport Share Postad 27 Juli , 2007 inte var det ironi iaf.. Allvarligt... Du om någon borde skriva med VERSALER så fort du ska vara "ironisk" i denna dagbok med tanke på vilken nivå du har visat upp här på pf med dina tidigare inlägg? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
mrdawwe Postad 28 Juli , 2007 Författare Rapport Share Postad 28 Juli , 2007 Hejsan alla glada! Slutade som sagt på +$55k i förrgår, var som mest uppe på ca +$130k så jag kände att det var nog bäst att sluta, så trött som jag var också. Orkade knappt läsa igenom dagboken efter och då är det illa. Nu har jag bjudit halva familjen (de som hade möjlighet) på ett dygns spa på Hasseludden, ligger en bit utanför Stockhiolms innerstad. Kalaset gick på 11000 kr, känns riktigt bra att kunna göra nåt sånt. Det var gött och nu är jag väldigt relaxad och sugen på att spela igen. Nej, jag vågar inte möta Deeempa Nej, men grejen är att han börjar spela mycket försiktigare på 25/50 (t.ex. försöker hålla nere potterna genom att limpa in ist. för att höja) än på den gamla goda 3/6tiden då det var riktigt drag på det, därför har jag valt att spela andra spelare som samtidigt har erbjudit action. Har inte fixat Pokertracker till den här datorn än, (får se om jag tar tag i det). Jag kan mao inte lägga in HHs just nu så om nån som railar tycker att nån pott är intressant så är det välkommet att lägga in den här och diskutera den. Leta helst inte upp de 10 sämst spelade potterna av 1000 som vanligt. Det blir ju pinsamt. Sätter snart igång om det finns action.. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Djens Postad 28 Juli , 2007 Rapport Share Postad 28 Juli , 2007 FFS, nu pajar du mitt spel igen. Kan du vänta 30 minuter medans jag inhandlar popcorn, cola och en tjej att gulla med medans vi railar? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
mrdawwe Postad 28 Juli , 2007 Författare Rapport Share Postad 28 Juli , 2007 FFS, nu pajar du mitt spel igen. Kan du vänta 30 minuter medans jag inhandlar popcorn, cola och en tjej att gulla med medans vi railar? Hahaha Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
checkamat Postad 28 Juli , 2007 Rapport Share Postad 28 Juli , 2007 har ingen handhistory men railade lite och såg att du synade all ins preflop för fulla inköp me q2s och q9 och sånt. varför? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
AccessGranted Postad 28 Juli , 2007 Rapport Share Postad 28 Juli , 2007 För att få mer pengar på bordet? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
mrdawwe Postad 28 Juli , 2007 Författare Rapport Share Postad 28 Juli , 2007 Gillar att gambla när jag ligger plus och sen är det alltid bra om motståndaren blir tiltad. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Bodinarn Postad 28 Juli , 2007 Rapport Share Postad 28 Juli , 2007 Gillar att gambla när jag ligger plus och sen är det alltid bra om motståndaren blir tiltad. Älskar det svaret. Keep it up Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
wheelinho Postad 28 Juli , 2007 Rapport Share Postad 28 Juli , 2007 Gillar att gambla när jag ligger plus och sen är det alltid bra om motståndaren blir tiltad. Dan Glimnes oddscalculator kan man glömma alltså? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Gäst Postad 28 Juli , 2007 Rapport Share Postad 28 Juli , 2007 Gillar att gambla när jag ligger plus och sen är det alltid bra om motståndaren blir tiltad. lol, skönt svar Nu har jag bjudit halva familjen (de som hade möjlighet) på ett dygns spa på Hasseludden, ligger en bit utanför Stockhiolms innerstad. Kalaset gick på 11000 kr, känns riktigt bra att kunna göra nåt sånt. Det var gött och nu är jag väldigt relaxad och sugen på att spela igen. Låter riktigt nice. --- Jag börjar gilla dig mer och mer dawwe, nästan så jag blir lite småkär tror jag. Vet dock inte varför. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ebisumaru Postad 28 Juli , 2007 Rapport Share Postad 28 Juli , 2007 Gillar att gambla när jag ligger plus och sen är det alltid bra om motståndaren blir tiltad. Inte för att jag har spelat med varken dina motståndare eller dig, men anser du att dom är så pass lätt-tiltade att preflopsynerna lönar sig i längden? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Okok Postad 28 Juli , 2007 Rapport Share Postad 28 Juli , 2007 Inte för att jag har spelat med varken dina motståndare eller dig, men anser du att dom är så pass lätt-tiltade att preflopsynerna lönar sig i längden? obvvvvv Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
mrdawwe Postad 28 Juli , 2007 Författare Rapport Share Postad 28 Juli , 2007 Inte för att jag har spelat med varken dina motståndare eller dig, men anser du att dom är så pass lätt-tiltade att preflopsynerna lönar sig i längden? Vet inte, har inte spekulerat för mkt.. Hoppas det Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
mrdawwe Postad 28 Juli , 2007 Författare Rapport Share Postad 28 Juli , 2007 Sitter och väntar på 2 bord. Ingen kommer Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
KolliMong Postad 28 Juli , 2007 Rapport Share Postad 28 Juli , 2007 Vem fan vågar lira mot dig? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Suron Postad 28 Juli , 2007 Rapport Share Postad 28 Juli , 2007 Vem fan vågar lira mot dig? Ivey, Hansen, Laliberte, Beal, Antonius, Benyamine osv osv osv osv osv osv... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Gäst Postad 28 Juli , 2007 Rapport Share Postad 28 Juli , 2007 Ivey, Hansen, Laliberte, Beal, Antonius, Benyamine osv osv osv osv osv osv... Eliten. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
sorkenkk Postad 28 Juli , 2007 Rapport Share Postad 28 Juli , 2007 Mohamad och Dempa bangar väl inte? Men skulle tro att många ballers är ute och krökar på en lördag, eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Suron Postad 28 Juli , 2007 Rapport Share Postad 28 Juli , 2007 Eliten. Elit och elit. Laliberte har visserligen ett finalbord från WPT-finalen i år men annars är han nog ansedd som en riktigt rik donator vid borden. Men va fan, med 10+ miljarder i förmögenhet plus jättelika årsinkomster från sin lilla cirkus så klarar han sig nog ändå. T.o.m mot Dawwe... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts