Gå till innehåll

Mrdawwe från lowstakes till highstakes. Ett löfte.


mrdawwe

Recommended Posts

Både fördelar och nackdelar, men Facebook blir inte lika dyrt som att sitta med MSN när man lirar iaf. =D

 

När jag fått upp stationära blir det ev. MSN igen... Då blir det en dator för poker och en för nöje. Men tills dess får mitt sociala bli via Facebook. =)

 

Hehe, kunda va ngt. =)

 

gör som jag. kör msn och sånt i osx och boota om till xp för poker. säkert och man slipper störande moment när man grindar :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hejsan alla glada!

Slutade som sagt på +$55k i förrgår, var som mest uppe på ca +$130k så jag kände att det var nog bäst att sluta, så trött som jag var också. Orkade knappt läsa igenom dagboken efter och då är det illa.

Nu har jag bjudit halva familjen (de som hade möjlighet) på ett dygns spa på Hasseludden, ligger en bit utanför Stockhiolms innerstad. Kalaset gick på 11000 kr, känns riktigt bra att kunna göra nåt sånt.

Det var gött och nu är jag väldigt relaxad och sugen på att spela igen. :D

 

Nej, jag vågar inte möta Deeempa :D Nej, men grejen är att han börjar spela mycket försiktigare på 25/50 (t.ex. försöker hålla nere potterna genom att limpa in ist. för att höja) än på den gamla goda 3/6tiden då det var riktigt drag på det, därför har jag valt att spela andra spelare som samtidigt har erbjudit action.

 

Har inte fixat Pokertracker till den här datorn än, (får se om jag tar tag i det).

Jag kan mao inte lägga in HHs just nu så om nån som railar tycker att nån pott är intressant så är det välkommet att lägga in den här och diskutera den.

Leta helst inte upp de 10 sämst spelade potterna av 1000 som vanligt. ;)

Det blir ju pinsamt. :mrgreen:

 

Sätter snart igång om det finns action..

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Gillar att gambla när jag ligger plus och sen är det alltid bra om motståndaren blir tiltad.

 

lol, skönt svar :)

 

Nu har jag bjudit halva familjen (de som hade möjlighet) på ett dygns spa på Hasseludden, ligger en bit utanför Stockhiolms innerstad. Kalaset gick på 11000 kr, känns riktigt bra att kunna göra nåt sånt.

Det var gött och nu är jag väldigt relaxad och sugen på att spela igen.

 

Låter riktigt nice.

 

---

 

Jag börjar gilla dig mer och mer dawwe, nästan så jag blir lite småkär tror jag. Vet dock inte varför.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Eliten.

 

Elit och elit. Laliberte har visserligen ett finalbord från WPT-finalen i år men annars är han nog ansedd som en riktigt rik donator vid borden. Men va fan, med 10+ miljarder i förmögenhet plus jättelika årsinkomster från sin lilla cirkus så klarar han sig nog ändå. T.o.m mot Dawwe...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...