mrdawwe Postad 5 Juni , 2007 Författare Rapport Share Postad 5 Juni , 2007 Du som är på väg till Vegas snart och vill spela main. Kolla in på pokerroom.com de kör några 650$ med två betalda platser till main. Kanske kan köpa in mig ist. som det går nu, men tack för tipset För dagen +$12850 Nu ska jag köra hem från Linköping hur trött som helst! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
omalley Postad 5 Juni , 2007 Rapport Share Postad 5 Juni , 2007 ffs...... man borde bo i nkp! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Opteron Postad 5 Juni , 2007 Rapport Share Postad 5 Juni , 2007 Folk är vana vid +20k så inger orkar ens med en liten kommentar när du bara plussar 15 inköp på en dag.... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Djens Postad 5 Juni , 2007 Rapport Share Postad 5 Juni , 2007 Behöver jag säga vem min nya signatur handlar om? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
-PK- Postad 5 Juni , 2007 Rapport Share Postad 5 Juni , 2007 Behöver jag säga vem min nya signatur handlar om? hahaha:-D Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Bodinarn Postad 6 Juni , 2007 Rapport Share Postad 6 Juni , 2007 Handlar om punkrock....eller;-) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Applefish Postad 6 Juni , 2007 Rapport Share Postad 6 Juni , 2007 Folk är vana vid +20k så inger orkar ens med en liten kommentar när du bara plussar 15 inköp på en dag.... Haha det är fan sant ! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Verbal__Kint Postad 6 Juni , 2007 Rapport Share Postad 6 Juni , 2007 Över 30k på 2 dagar!!! Helt otroligt sick! Och Kul! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
mrdawwe Postad 6 Juni , 2007 Författare Rapport Share Postad 6 Juni , 2007 Behöver jag säga vem min nya signatur handlar om? Nej det behöver du inte Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
mrdawwe Postad 6 Juni , 2007 Författare Rapport Share Postad 6 Juni , 2007 Pokern flyter nu på som aldrig förr, jag har sagt det förut men nu ligger jag på min absoluta topp (hittils då). Bankrullen ligger på $74k och jag är $1k från NL1000 nu. Kommer aldrig ha kännt mig bekvämare på den nivån såklart med den rullen. Just nu lirar jag en $200sattelit till EPT London och ska snart dra igång en $200Sng där en på 10 vinner plats till $1050satteliten till WSOP main på lördag. Drar även igång CG om en stund, ska upp på NL1000 ikväll.. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
sorkenkk Postad 6 Juni , 2007 Rapport Share Postad 6 Juni , 2007 Vad gör du om du börjar med att backa på NL1k? Har du någon stoploss? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
frekje Postad 6 Juni , 2007 Rapport Share Postad 6 Juni , 2007 Pokern flyter nu på som aldrig förr, jag har sagt det förut men nu ligger jag på min absoluta topp (hittils då). Bankrullen ligger på $74k och jag är $1k från NL1000 nu. Kommer aldrig ha kännt mig bekvämare på den nivån såklart med den rullen. Sjukt bra, har varit roligt att följa din dagbok. Lycka till på NL1000! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
mrdawwe Postad 6 Juni , 2007 Författare Rapport Share Postad 6 Juni , 2007 Tack Frekje! SorkenKK: Jag får inte spela NL1000 när jag har UNDER 75 inköp.. Kanske kan dröja ett tag nu. Ligger $3k back på Omaha för tillfället. Har åkt i London-turren. Finns dock hopp om WSOPsatten. HU nu och vinnaren får en plats till på lördag, jag leder marginellt. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
mrdawwe Postad 6 Juni , 2007 Författare Rapport Share Postad 6 Juni , 2007 Jäkla dubbelposter Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
mrdawwe Postad 6 Juni , 2007 Författare Rapport Share Postad 6 Juni , 2007 Klonkade HU:n iaf. Wsop-satteliten spelas på fredag där en på 10 går vidare. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
minucci Postad 6 Juni , 2007 Rapport Share Postad 6 Juni , 2007 hellu dawwe. Satt precis och dödade några minuter innan jag skulle hämta tvätten och kollade in på ditt HU bord. Vid 2 tillfälle så synar du dig all in preflop med K 4 spader och 10 9os(100-130BB). Standard eller hur tänker du där? Grymma resultat btw och din dagbok är otroligt underhållande.. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Zyr Postad 6 Juni , 2007 Rapport Share Postad 6 Juni , 2007 hellu dawwe. Satt precis och dödade några minuter innan jag skulle hämta tvätten och kollade in på ditt HU bord. Vid 2 tillfälle så synar du dig all in preflop med K 4 spader och 10 9os(100-130BB). Standard eller hur tänker du där? Grymma resultat btw och din dagbok är otroligt underhållande.. I omaha bör man alltid gå all-in pre-flop eftersom det nästan alltid är ett coinflip! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Partyjack Postad 6 Juni , 2007 Rapport Share Postad 6 Juni , 2007 hellu dawwe. Satt precis och dödade några minuter innan jag skulle hämta tvätten och kollade in på ditt HU bord. Vid 2 tillfälle så synar du dig all in preflop med K 4 spader och 10 9os(100-130BB). Standard eller hur tänker du där? Grymma resultat btw och din dagbok är otroligt underhållande.. Man har nästan alltid outs.. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
mrdawwe Postad 6 Juni , 2007 Författare Rapport Share Postad 6 Juni , 2007 Kände för att gambla bara för att det flöt på så bra Det gick ju vägen också Oftast har jag ju iaf. coinflip då han pushade iaf halvofta.. Sessionen slutade fint plus! BR nu är $80800 och dags för NL1000 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
olof86 Postad 6 Juni , 2007 Rapport Share Postad 6 Juni , 2007 det var holdem. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Djens Postad 6 Juni , 2007 Rapport Share Postad 6 Juni , 2007 det var holdem. Välkommen till forumet. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
olof86 Postad 6 Juni , 2007 Rapport Share Postad 6 Juni , 2007 har läst bloggen ett tag, men aldrig postat ngt, men tack ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
mrdawwe Postad 7 Juni , 2007 Författare Rapport Share Postad 7 Juni , 2007 Avslutade sessionen med den här handen som jag var riktigt nöjd med. Fi är en av de bättre regularsen (TAG) som jag har uppfattat det. Han blixtlämnade bordet efter den.. Det jag funderar på är hur mkt jag behöver höja för att få bort honom (om vi nu har bestämt oss att höja på the river) ** Game ID 1428816052 starting - 2007-06-07 01:41:53 ** Dagwalus [Hold 'em] (3.00|6.00 No Limit - Cash Game) Real Money - MakeMeRaise sitting in seat 1 with $4243.03 - mrdawwe sitting in seat 2 with $2630.87 [Dealer] mrdawwe posted the small blind - $3.00 MakeMeRaise posted the big blind - $6.00 ** Dealing card to mrdawwe: , mrdawwe raised - $21.00 MakeMeRaise raised - $96.00 mrdawwe called - $96.00 ** Dealing the flop: , , MakeMeRaise bet - $192.00 mrdawwe called - $192.00 ** Dealing the turn: MakeMeRaise checked mrdawwe checked ** Dealing the river: MakeMeRaise bet - $576.00 mrdawwe went all-in - $2345.87 MakeMeRaise folded mrdawwe shows: , mrdawwe wins $3496.87 from the main pot End of game 1428816052 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
mrdawwe Postad 7 Juni , 2007 Författare Rapport Share Postad 7 Juni , 2007 Dags för en sista session för kvällen som kommer att vara i 1-2 timmar. Bara MÅSTE känna på NL1000, var så längsen.. Funderar lite på HU med. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
estella Postad 7 Juni , 2007 Rapport Share Postad 7 Juni , 2007 Lycka till!! Ser att du e uppe på 5/10 nu o skyfflar. Har inte skrivit här tidigare men läst din dagbok ett tag. Spelar Prima sen årsskiftet ungefär o spelar sen mars under "estella". Mötte dig mkt tidigare iår o tror ditt spel kommer passa utmärkt på nl1000. Ska hålla ögona öppna.. GL PS. nån som vet hur man kan byta namn, de jag ville ha var upptagna så jag bara tog ett, inte så sugen att hette gunnar längre dock... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts