mrdawwe Postad 4 Juni , 2007 Författare Rapport Share Postad 4 Juni , 2007 1:a av 9 nu.. Leder ganska överlägset 17k, Kenreetard 2:a 10k Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
mrdawwe Postad 4 Juni , 2007 Författare Rapport Share Postad 4 Juni , 2007 Ligger 2k back för natten.. Men om man räknar hela dygnet 5k upp (cg) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Applefish Postad 4 Juni , 2007 Rapport Share Postad 4 Juni , 2007 Bra jobbat ! du vinner ! Du verkar ha sjuka reads på dina motståndare! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Verner18 Postad 4 Juni , 2007 Rapport Share Postad 4 Juni , 2007 bomba lite mera så att vi blir klara nån gång Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Applefish Postad 4 Juni , 2007 Rapport Share Postad 4 Juni , 2007 Otur nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
RiverKlonk Postad 4 Juni , 2007 Rapport Share Postad 4 Juni , 2007 ????????? update Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
mrdawwe Postad 4 Juni , 2007 Författare Rapport Share Postad 4 Juni , 2007 Åkte nu efter att ha ´hamnat allin några gånger mot en tomte som stoppar in med allt han hittar på handen. JJ vs KQ och AK vs A9 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
mrdawwe Postad 4 Juni , 2007 Författare Rapport Share Postad 4 Juni , 2007 Åkte nu som 7a efter att ha ´hamnat allin några gånger mot en tomte som stoppar in med allt han hittar på handen. JJ vs KQ och AK vs A9 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Tiltkorven Postad 4 Juni , 2007 Rapport Share Postad 4 Juni , 2007 hur mycket back / pluss idag? e dempa bra eller dålig? har han klonk eller ?? tjo Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Verner18 Postad 4 Juni , 2007 Rapport Share Postad 4 Juni , 2007 tänkte tacka för "tipset" om sateliten, blev ju ding till slut, geezez va kalla dom va utom sista killen...sjuk otur i dina potter =/ Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
sorkenkk Postad 4 Juni , 2007 Rapport Share Postad 4 Juni , 2007 tänkte tacka för "tipset" om sateliten, blev ju ding till slut, geezez va kalla dom va utom sista killen...sjuk otur i dina potter =/ Grattis! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Verner18 Postad 4 Juni , 2007 Rapport Share Postad 4 Juni , 2007 Grattis! tack Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Tiltkorven Postad 4 Juni , 2007 Rapport Share Postad 4 Juni , 2007 Grattis ken bra spelat / zipdahoe Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Dustinz Postad 5 Juni , 2007 Rapport Share Postad 5 Juni , 2007 blir nog inget vegas för min del dawwe ( tråkigt, hade varit sjukt kul med dig... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
-PK- Postad 5 Juni , 2007 Rapport Share Postad 5 Juni , 2007 blir nog inget vegas för min del dawwe (tråkigt, hade varit sjukt kul med dig... Får jag ta min välförtjänta plats isf? Eftersom jag hittade turneringen åt David:-P Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Dustinz Postad 5 Juni , 2007 Rapport Share Postad 5 Juni , 2007 Får jag ta min välförtjänta plats isf? Eftersom jag hittade turneringen åt David:-P eller så säger jag upp mig o tar min med tanke på min eminenta coaching? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
-PK- Postad 5 Juni , 2007 Rapport Share Postad 5 Juni , 2007 eller så säger jag upp mig o tar min med tanke på min eminenta coaching? Väldig skillnad på coach och hundlekande railbird:mrgreen: Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
mrdawwe Postad 5 Juni , 2007 Författare Rapport Share Postad 5 Juni , 2007 tänkte tacka för "tipset" om sateliten, blev ju ding till slut, geezez va kalla dom va utom sista killen...sjuk otur i dina potter =/ GRATTIS! Då ses vi där då.. Jag SKA klonka till main förr eller senare.. Ja vilket tomtespel det var.. Den här gången åkte jag verkligen på otur och inget annat. (Känns skönt att kunna säga det ) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
mrdawwe Postad 5 Juni , 2007 Författare Rapport Share Postad 5 Juni , 2007 hur mycket back / pluss idag?e dempa bra eller dålig? har han klonk eller ?? tjo Om jag räknar med nattens grind på +$7k hamnade jag till slut på -$400 (då inkl. WSOP-paketet förstås ) Deeempa spelade bra, kan inte säga nåt annat. Dock spelar det in att jag var väldigt trött vid tillfället och borde kunnat stoppa honom från att ta så mkt som $9-10k av mig. Nånting han var bra på var att tilta mig. (Tänker inte be´rätta hur ) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
mrdawwe Postad 5 Juni , 2007 Författare Rapport Share Postad 5 Juni , 2007 HEJ! Nu testar jag PL Omaha för första gången i mitt liv BACKAR rakt ut Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
mrdawwe Postad 5 Juni , 2007 Författare Rapport Share Postad 5 Juni , 2007 NEJ fan! Jag plussar ju rakt ut :D:D Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
mrdawwe Postad 5 Juni , 2007 Författare Rapport Share Postad 5 Juni , 2007 SHIIIIIT vad KUL det ÄÄÄR Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
oggeking Postad 5 Juni , 2007 Rapport Share Postad 5 Juni , 2007 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
mrdawwe Postad 5 Juni , 2007 Författare Rapport Share Postad 5 Juni , 2007 +$1400 på min första fina Omaha-session (NL400, 3 bord) Finns ju iaf inget roligare spel Nu stängde dom ner Prima network för 3 timmar framåt.. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Applefish Postad 5 Juni , 2007 Rapport Share Postad 5 Juni , 2007 Vilken är den bästa starthanden i det spelet? AKAK double suited? eller AA9-10s kanske? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts