Verner18 Postad 2 Juni , 2008 Rapport Share Postad 2 Juni , 2008 gaah var det du!? ledsen.. ty1a av 17 mm ken va upptaget så fick bli det nicket, trist att det inte höll hela vägen Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
zatacka Postad 3 Juni , 2008 Rapport Share Postad 3 Juni , 2008 kollade på EPT baden, sjuk läggning med QQ pre, dock så är det bättre att syna pre ifall din plan var att 3betfolda från början mvh ankstrajks Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Bootliner Postad 3 Juni , 2008 Rapport Share Postad 3 Juni , 2008 vilket avsnitt är dawwe med i från baden? epts4 e6, e7 eller e8? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
zatacka Postad 3 Juni , 2008 Rapport Share Postad 3 Juni , 2008 dubbel ops Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
zatacka Postad 3 Juni , 2008 Rapport Share Postad 3 Juni , 2008 avsnitt 7.. tror de bara visade den handen plus busthanden.. carddead obv Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
nordkvist Postad 3 Juni , 2008 Rapport Share Postad 3 Juni , 2008 Om jag får fråga mrdawwe, hur mycket har gått plus på ditt pokerspelande genom din karriär och den här månaden? Sen, hur gammal är du? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
mrdawwe Postad 3 Juni , 2008 Författare Rapport Share Postad 3 Juni , 2008 Brukar du lira Pokerstars Sunday Million? Varje söndag i stort sett. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
mrdawwe Postad 3 Juni , 2008 Författare Rapport Share Postad 3 Juni , 2008 kollade på EPT baden, sjuk läggning med QQ pre, dock så är det bättre att syna pre ifall din plan var att 3betfolda från början mvh ankstrajks Jo har funderat på den handen en hel del. När jag slog om var det för att backa upp men tänkte till en del sen när han stekpusha, vad gör han det med? Han sa att han hade AA efteråt och jag trodde honom. Hur får man tag i det avsnittet? Är det på nätet eller tv? Vill sjukt gärna se hans AA. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
mrdawwe Postad 3 Juni , 2008 Författare Rapport Share Postad 3 Juni , 2008 Om jag får fråga mrdawwe, hur mycket har gått plus på ditt pokerspelande genom din karriär och den här månaden? Sen, hur gammal är du? Jag fyller 25 i september. Vet inte hur mkt jag dragit in varken totalt eller denna månad. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
killerwolf Postad 3 Juni , 2008 Rapport Share Postad 3 Juni , 2008 Jo har funderat på den handen en hel del. När jag slog om var det för att backa upp men tänkte till en del sen när han stekpusha, vad gör han det med? Han sa att han hade AA efteråt och jag trodde honom. Hur får man tag idet avsnittet? Vill sjukt gärna se hans AA. thepokerbay.org är nöten, slet hem det på under 2 minuter. Men då har jag nötratio också Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
mrdawwe Postad 3 Juni , 2008 Författare Rapport Share Postad 3 Juni , 2008 Tack! Ska testas! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
fiddski Postad 3 Juni , 2008 Rapport Share Postad 3 Juni , 2008 vilket avsnitt är det? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
sallor Postad 3 Juni , 2008 Rapport Share Postad 3 Juni , 2008 hur mycket har du förlorat som mest under en dag ? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Djens Postad 3 Juni , 2008 Rapport Share Postad 3 Juni , 2008 Och glöm nu inte bort imorrn! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
-_- Postad 3 Juni , 2008 Rapport Share Postad 3 Juni , 2008 Och glöm nu inte bort imorrn! ska ni spela sm pojkar? försök slå min härliga stack på 26k om ni kan, så ses vi på toorsdag. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Applefish Postad 4 Juni , 2008 Rapport Share Postad 4 Juni , 2008 just sett baden, fan vad snygg du är=)=) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
inho Postad 4 Juni , 2008 Rapport Share Postad 4 Juni , 2008 Ingen Dawwe i SM dag 1C? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
mrdawwe Postad 4 Juni , 2008 Författare Rapport Share Postad 4 Juni , 2008 hur mycket har du förlorat som mest under en dag ? minns inte exakt men runt $100k tyvärr Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
mrdawwe Postad 4 Juni , 2008 Författare Rapport Share Postad 4 Juni , 2008 Och glöm nu inte bort imorrn! INTE! Ska lägga mig nu direkt. Missa inte tåget Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
mrdawwe Postad 4 Juni , 2008 Författare Rapport Share Postad 4 Juni , 2008 ska ni spela sm pojkar? försök slå min härliga stack på 26k om ni kan, så ses vi på toorsdag. Vi ses absolut på torsdag Vad innebär 26k-stack då, över avg? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
mrdawwe Postad 4 Juni , 2008 Författare Rapport Share Postad 4 Juni , 2008 Ingen Dawwe i SM dag 1C? Jo jag ska vara anmäld. Lirar du med? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
mrdawwe Postad 4 Juni , 2008 Författare Rapport Share Postad 4 Juni , 2008 just sett baden, fan vad snygg du är=)=) men man tackar ödmjukast Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
mrdawwe Postad 4 Juni , 2008 Författare Rapport Share Postad 4 Juni , 2008 Klockan är snart 10 och jag har både hunnit vakna och tagit emot min Aeron-stol nu. Mkt på en gång men nu är det klart. Nu mot Sthlm, wish me gl! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
killerwolf Postad 4 Juni , 2008 Rapport Share Postad 4 Juni , 2008 just sett baden, fan vad snygg du är=)=) exactly vad jag tänkte !! lite spinkig för min smak men åtminstone inte standard lönnfet sluskig redbullande grinder ! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
trixxan Postad 4 Juni , 2008 Rapport Share Postad 4 Juni , 2008 GL dawwe Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts