Hjort Postad 1 Februari , 2005 Rapport Postad 1 Februari , 2005 Du hade typ 77432 och förlorade eller? Poor boy. Nästa gång står du nöjd med din K-hög så går det säkert bättre. Ja, jag måste ju ha torskat nästan en 60%-are. Vad jag hört ska de vara nästintill 100%-iga. Väldigt orättvist. Citera
Nusseman Postad 1 Februari , 2005 Rapport Postad 1 Februari , 2005 BTW, varför är det ingen som förstår hur massivt synd det är om mig och att min utslagning antagligen var den värsta i pokerns historia? Du slog QoS. Vad mer kan man begära av pokergudarna? Citera
Hjort Postad 1 Februari , 2005 Rapport Postad 1 Februari , 2005 Du slog QoS. Vad mer kan man begära av pokergudarna? Så den här gången sitter jag sitta gråtande i duschen och skära i armarna för att jag är en så dålig pokerspelare? Yay! Citera
Borka Postad 1 Februari , 2005 Rapport Postad 1 Februari , 2005 ute som 7:a. Mer folköl nästa gång Citera
QoS Postad 1 Februari , 2005 Rapport Postad 1 Februari , 2005 Du slog QoS. Vad mer kan man begära av pokergudarna? Så den här gången sitter jag sitta gråtande i duschen och skära i armarna för att jag är en så dålig pokerspelare? Yay! Förstår inte vad problemet är? - QoS Citera
quizz_kid Postad 1 Februari , 2005 Rapport Postad 1 Februari , 2005 någon som spelar 2-7TD seriöst, på cashborden som exempel?.... och om, finns det pengar i spelet?... är det överhuvudtaget EV+ att se på spelet som spel... Citera
Bisox Postad 1 Februari , 2005 Rapport Postad 1 Februari , 2005 ut som femma..köpte in stegen på sista kortet medans slaktarn köpte in ett par och vann...snyft gg alla Citera
Papa Kubo Postad 1 Februari , 2005 Rapport Postad 1 Februari , 2005 köpte in stegen på sista kortet medans slaktarn köpte in ett par och vann... Den där förbenade slaktarn... Citera
Skanke Postad 1 Februari , 2005 Författare Rapport Postad 1 Februari , 2005 Demme snart är du borta.... Hade Slaktarn1 bara vetat att du var på postandfold skulle du åkt för länge sedan. Han checkade till dig hela tiden och du vann på K Hög Citera
Skanke Postad 1 Februari , 2005 Författare Rapport Postad 1 Februari , 2005 Kom trea till slut. Kul Citera
demme1 Postad 1 Februari , 2005 Rapport Postad 1 Februari , 2005 Demme snart är du borta.... Hade Slaktarn1 bara vetat att du var på postandfold skulle du åkt för länge sedan. Han checkade till dig hela tiden och du vann på K Hög Haha fan va gott! Jag var tvungen och köra iväg ett ärende, vältajmat och bra. Citera
Recommended Posts