elkusko Postad 20 November , 2006 Rapport Postad 20 November , 2006 Fundrar på att öppna konto där i och med rakeback och bonusen upp till 600$. Jag spelar nästan uteslutande SnG, NLHE eller Omaha H/L, bara turbosar dessutom. Hur är trafiken och spelarkvaliteten, ngn som vet? Citera
Skanke Postad 20 November , 2006 Rapport Postad 20 November , 2006 Sena kvällar och nätter är det bra drag på nivåer upp till 60 som jag spelar.... Motståndet är alldeles för tufft om du kan spela annars är du välkommen.... Citera
Hyler Postad 20 November , 2006 Rapport Postad 20 November , 2006 Trafiken är bra, tycker jag, speciellt vad gäller turneringar. Enbords-SnG fylls ganska snabbt. De har även mycket flerbords-SnG (18, 45, 90, 180). Citera
stugan Postad 20 November , 2006 Rapport Postad 20 November , 2006 Vet inte om det är jag som är dålig på leta men jag hittar bara 1 turbo på tex 6 och 11 dollars nivån. Har för mig att alla ni som grindar där nästan bara lirar turbos. Sätter ni er på nästa efter den första fyllts eller? Citera
Skanke Postad 20 November , 2006 Rapport Postad 20 November , 2006 Vet inte om det är jag som är dålig på leta men jag hittar bara 1 turbo på tex 6 och 11 dollars nivån. Har för mig att alla ni som grindar där nästan bara lirar turbos. Sätter ni er på nästa efter den första fyllts eller? Jomenvist är det så... Citera
Skanke Postad 20 November , 2006 Rapport Postad 20 November , 2006 Vad har de för avgift? 33+3 och 55+5 spelar jag... Du får väl sikta in dig på 100+9 minst.... Citera
Gahlster Postad 20 November , 2006 Rapport Postad 20 November , 2006 Vad har de för avgift? 33+3 och 55+5 spelar jag... Du får väl sikta in dig på 100+9 minst.... Turbon kostar la $110+9? Alla under detta är raken 1/12 av totala avgiften (förrutom jättelägsta som kostar $1+0.25). Efter $110+9 så sjunker den ytterligare något. Lite lustigt att se att näst högsta och högsta nivån har samma rake... Citera
Kornone Postad 21 November , 2006 Rapport Postad 21 November , 2006 Men det är alltså möjligt att kombinera bonusen med bananer om jag förstått rätt? Citera
gdaily Postad 21 November , 2006 Rapport Postad 21 November , 2006 Vad är det för trafik på H2H SnG:erna på FTP?. Typ 200 och däröver...? Citera
eurythmech Postad 21 November , 2006 Rapport Postad 21 November , 2006 När jag öppnade upp klienten nyss var två 200 turbo igång, en 200 regular, samt att en person stod i kö till en 1100 turbo, samt en person till en 200 regular. Att jämföras med t.ex 110or som har ca dubbelt så många igång. Citera
Skanke Postad 21 November , 2006 Rapport Postad 21 November , 2006 Men det är alltså möjligt att kombinera bonusen med bananer om jag förstått rätt? EDIT Har ingen aning om vad jag pratar om... Citera
Cyntax Postad 21 November , 2006 Rapport Postad 21 November , 2006 Jag har blivit mer och mer negativ till FullTiltPoker och deras sng's. Flera orsaker: 1. Bara 9 spelare vid FR. 10 spelare ökar potten med 11%, men dina chanser till pengar minskar inte med 11%. 2. Strukturen ser bra ut. Men spelet är alldeles för långsamt att det äter upp hela fördelen med den trevliga strukturen. 3. Motståndet är bättre än på Party och B2B. Mina gamla hackkycklingar, Party & B2B, kommer att få tillbaka en spelare snart. /Cyntax Citera
eurythmech Postad 21 November , 2006 Rapport Postad 21 November , 2006 Visst kan man argumentera för att du har högre ROI på 10-manna än på 9-manna, men 10-manna tar ju också längre tid att spela. Citera
Cyntax Postad 21 November , 2006 Rapport Postad 21 November , 2006 Visst kan man argumentera för att du har högre ROI på 10-manna än på 9-manna, men 10-manna tar ju också längre tid att spela.Men den sega klienten på FTP motverkar detta. Citera
pellepackad Postad 21 November , 2006 Rapport Postad 21 November , 2006 får man ta del av bonusen allt eftersom eller får man 600$ i en klumpsumma? Citera
Gäst Postad 21 November , 2006 Rapport Postad 21 November , 2006 Jag har blivit mer och mer negativ till FullTiltPoker och deras sng's. Flera orsaker: 1. Bara 9 spelare vid FR. 10 spelare ökar potten med 11%, men dina chanser till pengar minskar inte med 11%. 2. Strukturen ser bra ut. Men spelet är alldeles för långsamt att det äter upp hela fördelen med den trevliga strukturen. 3. Motståndet är bättre än på Party och B2B. Mina gamla hackkycklingar, Party & B2B, kommer att få tillbaka en spelare snart. /Cyntax En fördel med FT är ju att de ger tillbaka ngt till spelarna vilket Party inte gör (iaf inte till SNG-spelarna)... Fan, nu blev jag ändå osäker om jag ska skicka in slantarna på FT eller om jag fortsätter på Party ändå Citera
Gäst Postad 21 November , 2006 Rapport Postad 21 November , 2006 får man ta del av bonusen allt eftersom eller får man 600$ i en klumpsumma? Japp, du får $20 åt gången och det sker helt automatiskt...hur bra som helst. Citera
eurythmech Postad 21 November , 2006 Rapport Postad 21 November , 2006 Visst kan man argumentera för att du har högre ROI på 10-manna än på 9-manna, men 10-manna tar ju också längre tid att spela.Men den sega klienten på FTP motverkar detta. Nja, då hade 10-manna tagit ännu längre tid. Citera
Nojjby Postad 22 November , 2006 Rapport Postad 22 November , 2006 Jag har blivit mer och mer negativ till FullTiltPoker och deras sng's. Flera orsaker: 1. Bara 9 spelare vid FR. 10 spelare ökar potten med 11%, men dina chanser till pengar minskar inte med 11%. 2. Strukturen ser bra ut. Men spelet är alldeles för långsamt att det äter upp hela fördelen med den trevliga strukturen. 3. Motståndet är bättre än på Party och B2B. Mina gamla hackkycklingar, Party & B2B, kommer att få tillbaka en spelare snart. /Cyntax En fördel med FT är ju att de ger tillbaka ngt till spelarna vilket Party inte gör (iaf inte till SNG-spelarna)... Fan, nu blev jag ändå osäker om jag ska skicka in slantarna på FT eller om jag fortsätter på Party ändå Men du spelar väl redan på FT, har iaf för mig att jag har spelat mot ATMXXX några gånger, eller? EDIT: Aha, du kanske menade att du skulle strunta helt i Party och enbart köra FT. Citera
Recommended Posts