Gå till innehåll

Ken invitational?


Max Cady

Recommended Posts

Okej, det är inte mitt mest konstruktiva inlägg kanske men jag har lite svårt att blunda för det roliga i att turneringen i kanal 5's nya pokerprogram heter just "Ken Lennaárd invitational"! Är inte det humor! :D Har vanligtvis väldigt svårt för när folk skriver menlösa inlägg men den här gången kunde jag bara inte låta bli! Förhoppningsvis så är denna tråd min bottennotering när det gäller onödiga trådar...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Bra och givande inlägg Max !

 

Känns som det finns betydligt mer onödiga trådar på pf...

 

För att inte tala om alla svar där folk klagar på hur onödiga trådar är och på så sätt för de ännu mer onödiga ...

 

Och sen jag som klagar på att de som klagar på den onödiga tråden ...

 

Och sen jag som säger att jag klagar ....

 

You get the Point?

 

(No point direction at you though Summer!)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jaha, det finns alltså en vedertagen moralisk gräns för vad man belastar detta forum med! Trodde i min enfald att forumet "offtopic" var just offtopic och att detta var ämnat för saker relaterat till poker. Glömde bort att humor INTE är relaterat till poker... :D;)

Ber om ursäkt om detta på något sätt medfört obehag!

 

Tycker fortfarande att "Ken Lennaárd invitational" är stor humor, precis som denna tråd börjar bli...

 

Sen undrar man ju över vad definitionen för "onödiga inlägg" är? Är det ett inlägg som detta? Är det en HH med resultatet presenterat? Är det frågor som går att finna svar på om man använder sökfunktionen? Är det inlägg som säger att det inlägg man svarar på är onödigt? Allt är i betraktarens ögon, och ja, jag håller med om att denna tråd och detta inlägg inte är nödvändigt, därmed inte sagt att det är onödigt. ;)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ken Lennaárd om Ken Lennaárd invitational:

 

”jag får se allas hålkort i alla potter”

 

Ken Lennaárd i Aftonbladet, 2006-11-17

 

:lol:

 

haha, hur kan folk INTE se det roliga i detta? :)

 

Får hålla med och tycker det är helt klart värd en tråd i OFF-topic forumet!

Det är väll det, det är till för?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...