Gå till innehåll

Bot eller en riktigt nötare på tain?


dannnne88

Recommended Posts

Jag spelar lite på tain just och varje gång jag är inne och spelar på nl100 så är det en kille som heter Kingdiamond inne, han spelar 8bord och spelar tamefan 24/7.

 

Är det bara en riktig gnetare eller kan det vara en bot tror inte jag sett han skriva någonting heller. Ne jag funderar verkligen, står att han är från Malmö så är det en spelare så kanske han hänger på pf och kan skriva i den här tråden hur mycket han egentligen spelar.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag spelar oxå på tain, kanske 4-6 h om dagen i snitt, och eftersom det är så få bord uppe på dom nivåerna är det oftast samma spelare man möter, jag ser inget konstigt i det, spelar man åtta bord och miniview är det ju inte det lättaste att hinna se saker folk skriver i chatten heller.

 

Denna kille spelar mer än 6h per dag, vet vissa dagar då man nött på rejält själv sen så drar man och gör nåt sen kmr man hem så sitter han kvar på samma bord ändå de är snarare 12h per dag för han om inte mer

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...