Gå till innehåll

NL - Att hålla ut


Silvers

Recommended Posts

Man slipper nu vrida på skärmen för att kolla baksidan eftersom det nu har släppts ett program som heter "screenturner 1.03". Man behöver bara klicka på ikonen så emulerar programmet automatiskt baksidan av bildskärmen. ;-)

 

Underbar tråd det här!!

:mrgreen: :mrgreen:

 

Funkar annars bra att installera en webcam riktad mot baksidan av skärmen och lägga upp den i en liten ruta som du ser under spelet..

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • Svars 89
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Gyre förklarade detta på ett fantastiskt sätt.

Ja, fast det var ju bara en kul egen tolkning av begreppet. Efter ännu en genomläsning av denna ovärderliga tråd så tror jag det handlade om att han "har sån stenkoll" på sin motståndare att han vet exakt när han kan få in pengarna som favorit. Nåt sånt.

 

Helt enkelt en stackars kille som haft för mkt medflyt för sitt eget ego (han lyckades ju faktiskt få $50 att växa till $7000 på 3 dagar. Just det, $50 till $7000 på tre dagar. Har jag nämnt att han fick sina $50 att växa till $7000? Det tog bara tre dagar.).

 

Nån som sett till honom på sista tiden? Eller kanske det inte gick så bra nästa gång han spelade på NL1000? Pejlingen kanske var lite off den gången..

 

Just ja, han lyckades få $50 att växa till $7000 på tre dagar. Bara ifall nån undrade.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

det var en kombination av psykologg och allinpejling. var finns den exakta posten? id en här tråden?

http://pokerforum.nu/forum/showpost.php?p=502450&postcount=21

 

Nej, jag är inget proffs. Proffs har för stora EGON och en övertro på sin

förmåga, dessutom spelar proffs för att försörja sig. Jag spelar för att det är spännande och kul. Ska sanningen fram skulle jag bli alldeles för rastlös med att bara spela poker och inte ha ett jobb.

 

Jag vill bara förklara att det var detta spelsätt och mer därtill såsom psykologi, övertag, bluff och timing som fick mig att gå från $50 till $7000 på tre dagar.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...