Jennez Postad 20 November , 2006 Rapport Postad 20 November , 2006 Snopp och belagg har nu! PianoKen kastade upp sin hand och rakade hem potten varpa jag autofoldade min hand... Borde varit mer uppmarksam men det var knappast sa att vi satt och jamforde hander innan potten domdes... Citera
Silvers Postad 20 November , 2006 Författare Rapport Postad 20 November , 2006 Jag ska spela London pokerweekend i helgen. Kvalade in. Har inte kunnat med att skapa en tråd om det eftersom det känns rätt ointressant för er. Men eftersom den här tråden ändå är så jävla larvig kan jag väl få vara lite glad här. Hurra hurra! Det är utan tvekan min största pokerframgång Sköt om er allihop. Lycka till!! Några tips? Spela rätt i rätt situation Citera
PianoPer Postad 20 November , 2006 Rapport Postad 20 November , 2006 Fast... Den riktiga HU-matchen var ju faktiskt senare. När jag klonkade in ett högre tvåpar (KK66) på femte gatan i 7stud End of story. Citera
Jennez Postad 20 November , 2006 Rapport Postad 20 November , 2006 Fast... Den riktiga HU-matchen var ju faktiskt senare. När jag klonkade in ett högre tvåpar (KK66) på femte gatan i 7stud Ja, ratt svart nar du har tagit 85% av min stack med fuskhanden. End of story. Tillsvidare ja... Citera
PianoPer Postad 21 November , 2006 Rapport Postad 21 November , 2006 Jahapp. Då dödade vi visst den här tråden. Det kanske var lika bra? Citera
CatEatDog Postad 21 November , 2006 Rapport Postad 21 November , 2006 Jag ska spela London pokerweekend i helgen. Kvalade in. Har inte kunnat med att skapa en tråd om det eftersom det känns rätt ointressant för er. Men eftersom den här tråden ändå är så jävla larvig kan jag väl få vara lite glad här. Hurra hurra! Det är utan tvekan min största pokerframgång Sköt om er allihop. Lycka till!! Några tips? Spela rätt i rätt situation Fan du e grym Silvers ! Vad nickar du på PP? Citera
nadir Postad 21 November , 2006 Rapport Postad 21 November , 2006 Först vill jag stilla undra varför man spelar när man är väl medveten om att man är trött osv. Känns som att detta är nästan lika stort fel som att inte ha money management. Själv känner jag noga efter om mitt humör duger för pokerspel redan innan jag loggar in, det finns inget värre än psykisk obalans, jo kanske trötthet då man inte ens ser sin hand. Sedan vill jag beklaga att tråden "spårat ur" men jag ser inte silvers ansvarig för det, han får ett ganska fränt personligt angrepp ett antal inlägg tidigare, innan han slår tillbaka. Sedan escalerar det... Till sist undrar jag om tråden var nödvändig, det är väl ganska enkelt att inse att för att vinna alla pengar i världen måste man vara bäst i världen och/eller ha all tur i världen och, troligtvis, betala med sitt liv (ja det är det jag gör ) Citera
Gahlster Postad 21 November , 2006 Rapport Postad 21 November , 2006 Jag ska spela London pokerweekend i helgen. Kvalade in. Har inte kunnat med att skapa en tråd om det eftersom det känns rätt ointressant för er. Men eftersom den här tråden ändå är så jävla larvig kan jag väl få vara lite glad här. Hurra hurra! Det är utan tvekan min största pokerframgång Sköt om er allihop. Lycka till!! Några tips? Spela rätt i rätt situation spela fel i rätt situation funkar precis lika bra. Citera
Verdi Postad 22 November , 2006 Rapport Postad 22 November , 2006 Menar ni att ni aldrig tar en tur till de högre borden för att få en liten "extra klirr" i kassan? Jag spelar där jag tror att jag har störst chans att vinna i längden. Jag skulle aldrig riskera rullen på nåt "skott". Citera
eyedol Postad 28 November , 2006 Rapport Postad 28 November , 2006 Vad nickar du på Party Silvers? Spelar där själv, vore nog bäst om jag slipper dig vid mitt bord för du verkar rätt säker om jag får säga vad ja tycker. Citera
Silvers Postad 1 December , 2006 Författare Rapport Postad 1 December , 2006 Nu ska jag dra igång igen.. Denna gång börjar jag med $400.. Wish me luck! Sup o svälj, trevli helg! Citera
Myssion Postad 1 December , 2006 Rapport Postad 1 December , 2006 Skriv vad du nickar så att alla fanboys kan raila och heja på. Citera
Silvers Postad 1 December , 2006 Författare Rapport Postad 1 December , 2006 Nej nej, det betyder otur... Jag kommer att hålla läget uppdaterat om hur det går iaf.. Wish me luck! Citera
Silvers Postad 4 December , 2006 Författare Rapport Postad 4 December , 2006 Jaha, för alla intresserade (och andra vilsna) ska jag berätta att det gick käpprätt åt skogen. Jag ska inte skylla på min lilla söta.. (som bara ville vara snäll och berätta för mig att hon vill bli ihop igen. just det ja). Och så var det det där med make up s e x. Fasen, man är ju inte mer än människa!? Ok, jag loosa min koncentration så den kvällen sprack. Sen kan jag berätta att jag dagen efter var på det igen. Denna gång med $100 inköp med slutresultat $800. Så, där hade jag min bankrulle.. Trodde jag med! Efter slaskigt (och taskigt) spel dagen efter blev det tilt och back to basics igen. Livet är hårt men kul ändå Citera
Recommended Posts