CatEatDog Postad 18 November , 2006 Rapport Postad 18 November , 2006 Undrar om det finns några andra cashgames program att följa än High stakes poker på tv? Hopplöst trött på turneringar. Citera
mgps Postad 18 November , 2006 Rapport Postad 18 November , 2006 någon som kan länka til en bra youtubesamling med high stakes poker avsnitt? Citera
Bein Postad 18 November , 2006 Rapport Postad 18 November , 2006 Komentatorerna tjatar ju ofta om att de är de enda Cashgamet som sänds på TV så antagligen finns de ingen annan vettig Cash-Game produktion. Sen är de rätt ointressant att se typ 50/100 cashgame. Citera
mgps Postad 18 November , 2006 Rapport Postad 18 November , 2006 Komentatorerna tjatar ju ofta om att de är de enda Cashgamet som sänds på TV så antagligen finns de ingen annan vettig Cash-Game produktion. Sen är de rätt ointressant att se typ 50/100 cashgame. varför? Citera
Bein Postad 18 November , 2006 Rapport Postad 18 November , 2006 Därför att en stor anledning till att jag kollar på poker är att de är roligt att se hur de går för amatörerna när de spelar om pengar de aldrig varit i närhetan av, hur enkelt ofta proffsen spelar ut dem eftersom de inte är så stora pengar för dem och att dom är vana med pressen. Cashgame skulle bli rätt basic med kanske 6-7 proffs och 2-3 halv fiskar som alla har råd att spela 50/100 Citera
OzzzaJa Postad 18 November , 2006 Rapport Postad 18 November , 2006 Därför att en stor anledning till att jag kollar på poker är att de är roligt att se hur de går för amatörerna när de spelar om pengar de aldrig varit i närhetan av Amatörerna i HSP är ju redan ganska jätterika.. Tycker inte heller att proffsen spela skortan av amatörerna, även om dom såklart är bättre.. Citera
Zamora25 Postad 18 November , 2006 Rapport Postad 18 November , 2006 Vad är det som går på bloomberg-kanalen på nätterna ilband, är poker, turnering, sitter 2 killar och kommenterar nätpoker-turenringen. Citera
vetgirig Postad 18 November , 2006 Rapport Postad 18 November , 2006 Här finns det cash game: http://www.liveatthebike.com/ De visas även på någon tv-kanal har jag för mig. Citera
Recommended Posts