Gå till innehåll

Viktig information till onlinekvalare


Recommended Posts

Ni som har vunnit era biljetter via satelliterna är inbokade i en gruppbokning. Några av er har varit i kontakt med Silja och uppgraderat boende osv men några av er har inte det. Bara så att alla vet vad som gäller:

 

Era biljetter hämtar ni själva ut i någon av kassorna i terminalen. Ni kan även om ni vill köpa till buffébiljett/frukostbiljett. Se till att vara ute i god tid, då det är många som ska checkas in. Glöm inte legitimation!

 

Vid oklarheter kring er bokning kontaktar ni Silja Line via det direktnummer ni tidigare fått i ett mail eller PM.

 

Vi ses ombord!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Var inne i stan idag och tänkte hämta ut biljetten, men hon jag pratade med i terminalen sa att "reseledaren" var tvungen att ta ut alla bokade biljetter och sen ge ut till personerna i gruppen. Verkade inte som det gick att ta ut bara min biljett. Får se hur det går imorrn, annars borde väl nån pf ansvarig finnas inom räckhåll som förhoppningsvis har biljetterna.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Var inne i stan idag och tänkte hämta ut biljetten, men hon jag pratade med i terminalen sa att "reseledaren" var tvungen att ta ut alla bokade biljetter och sen ge ut till personerna i gruppen. Verkade inte som det gick att ta ut bara min biljett. Får se hur det går imorrn, annars borde väl nån pf ansvarig finnas inom räckhåll som förhoppningsvis har biljetterna.

 

Men tilt!

 

Jag har fått precis motsatt besked fyra gånger av två olika personer med ansvar för gruppbokningar på Silja Line... Om det är så att ni inte kan hämta ut biljetten sjäv, får vi lösa det på plats. Jag komer finnas i terminalen från ca 18.30

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...