PokerFreddie Postad 17 November , 2006 Rapport Share Postad 17 November , 2006 kan instämma i övriga kören, låter trevligt, pm:a gärna när det drar ihop sig, och lycka till!! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
RenRob Postad 17 November , 2006 Författare Rapport Share Postad 17 November , 2006 Kul att så många är intresserade! Jag har redan mottagit ett antal pm och kommer i den här tråden berätta status. Ska även försöka dra ihop en "projektgrupp" så saker och ting går framåt. Just nu läggs det in skiffergolv som beräknas vara klart i helgen. Efter helgen så återkommer jag med mer info. /RenRob Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
lost Postad 17 November , 2006 Rapport Share Postad 17 November , 2006 intresserad, skickar pm nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
RenRob Postad 25 November , 2006 Författare Rapport Share Postad 25 November , 2006 Hej, Otroligt kul att så många är intresserade. RemG och jag har idag haft ett möte i lokalen ifråga och börjat bolla lite idéer. Startskottet kommer troligen gå i slutet av Januari och därefter så kör vi två helger imånaden till att börja med. Vi kommer inte vara någon klubb för "highrollers" utan vi vill hålla det på en vänlig nivå. Ett förslag: Fredag: 300 + 30(plus grytor och cg) Lördag: 500 + 50(plus grytor och cg) Söndag: Gryter och cashgames Vi kommer ansluta oss till Svenska Pokerförbundet. Åldersgräns: Rekomendad att vara 20 år men vi kan göra undantag men aldrig under 18 år Föreslagna öppetider: Fredag: 19.00 - 03.00 Lördag: 14.00 - 03.00 Söndag: 14.00-23.00 Komentarer på detta mottages gärna. Mvh RenRob Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
WhaLaLa Postad 26 November , 2006 Rapport Share Postad 26 November , 2006 Det är bara ytterst retarded att ha en åldersgräna på 20 år. Finns det någon anledning? Speciellt om ni kan tänka er att göra undantag, då fyller det ingen funktion alls. Undantagen medför att det är 18 år för utomstående. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
CFJLarsson Postad 26 November , 2006 Rapport Share Postad 26 November , 2006 Me too...bor på K-holmen... Skicka PM! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
heddy Postad 26 November , 2006 Rapport Share Postad 26 November , 2006 Jag tycker det låter riktigt bra renrob. Håll oss uppdaterade! Men bord, marker osv...? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
AGW Postad 26 November , 2006 Rapport Share Postad 26 November , 2006 Hej igen, Det kanske är fel med en åldersgräns på 20. Anledningen till att vi satte 20 som utgångsåldersgräns är att många som defacto fyllt 18 inte klarar att uppträda som den myndiga person de faktiskt är. Vi får helt enkelt se vad som bestäms. Mycket möjligt att det blir 18. Inget cardroom utan bord och marker naturligtvis! Redan nu kan vi utlova kepsar, T-shirts och kortlekar från en stödjande pokersite. Att vi kan lova det beror på att vi redan har mottagit produkterna... Jag håller er uppdaterade framöver. /RenRob Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
AGW Postad 26 November , 2006 Rapport Share Postad 26 November , 2006 Jag lånade min kompanjons konto på jobbet då han redan var inloggad för att skriva detta. Så fick även han sin första post publicerad! /RenRob Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
RemG Postad 26 November , 2006 Rapport Share Postad 26 November , 2006 Jag tycker det låter riktigt bra renrob. Håll oss uppdaterade! Men bord, marker osv...? marker finns.. 3000 st närmare bestämt så det lär nog räcka ett tag. som Renrob tidigare sa så kommer det att ges ut Keps + T-shirt + Kortlek tilld e som blir medlemmar. Bordsfrågan är under utveckling...håller er uppdaterade. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
AbuseYourDNA Postad 26 November , 2006 Rapport Share Postad 26 November , 2006 I'm In Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
eurythmech Postad 26 November , 2006 Rapport Share Postad 26 November , 2006 Tycker det var lite snåla öppettider, om dom inte är flexibla, vill säga. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
WhaLaLa Postad 26 November , 2006 Rapport Share Postad 26 November , 2006 Jag förstår att ni inte vill ha in folk som inte kan uppföra sig, men det har fortfarande väldigt lite med åldern att göra, i varje fall när man är över 18. Jag tycker ni borde ha 18års gräns och: a) "Hård moderering" och stänga av alla för livstid (alternativt 5 år) som beter sig illa. Då kommer alla som inte kan bete sig (18 åringarna ) vara där en gång var. Så fort de spårar ur drar ni in deras medlemsskap. b) Någon intervju eller liknande för alla som är under säg 25 år för att se om ni tycker att de har småbarnstendenser, isåfall är det bara att vägra dem medlemsskap. c) Kolla på betygen och ta bara in folk som har över 15.0 Det är ungefär medel av svenska befolkningen, och de flesta som är stökiga har varit ganska stökiga i skolan och sabbat sina betyg. Det kan man ha för alla som är under 25 år, är man äldre borde man väl ha lärt sig den hårda vägen... d) Fler förslag? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
eurythmech Postad 26 November , 2006 Rapport Share Postad 26 November , 2006 Öfvres fascistpokerklubb, jag gillar det. Seriöst...tror du att någon annan människa på planeten tycker att betygskriterier på en pokerklubb är vettigt? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
WhaLaLa Postad 26 November , 2006 Rapport Share Postad 26 November , 2006 Öfvres fascistpokerklubb, jag gillar det.Seriöst...tror du att någon annan människa på planeten tycker att betygskriterier på en pokerklubb är vettigt? Tycker inte du det är pinsamt att gå ut med att du inte hade 15.0 när du gick ut gymnasiet? Jag beundrar dig, jag skulle aldrig vågat erkänna Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
WhaLaLa Postad 26 November , 2006 Rapport Share Postad 26 November , 2006 Taget från en annan tråd: Jag vill gå längre än att bestämma hur folk skriver, jag väl bestämma hur folk TÄNKER. Vem är fascisten? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
RemG Postad 26 November , 2006 Rapport Share Postad 26 November , 2006 tack för alla förslag till kriterier... Man jag tror inte vi riktigt nappar på betygsgranskningen. Målet med klubben är att alla skall ha trevligt och spela poker under civiliserade former. Och självklart kommer vi bara ha medlemmar som sköter sig och sköter dem sig inte så kommer de inte förbli medlemmar thats it. Vi kommer tydligt att informera om vad som gäller angående allt detta senare. Angående de snåla öppetiderna så kommer det se ut som så till en början, vi får se hur detta artar sig senare under nästa år. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Ekstrom Postad 26 November , 2006 Rapport Share Postad 26 November , 2006 Öfvres fascistpokerklubb, jag gillar det.Seriöst...tror du att någon annan människa på planeten tycker att betygskriterier på en pokerklubb är vettigt? Tycker inte du det är pinsamt att gå ut med att du inte hade 15.0 när du gick ut gymnasiet? Jag beundrar dig, jag skulle aldrig vågat erkänna Är du allvarlig? Du kan inte tänka dig att folk struntar i skolan, hamnar lätt i konflikter med lärare och så vidare ändå skulle klara ett snitt på 15.0? Och vad har betyg med att kunna uppföra sig att göra? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
RemG Postad 26 November , 2006 Rapport Share Postad 26 November , 2006 snälla... Håll er ontopic eller PM:a varandras mobilnummer.... om ni har mer idéer eller har något ni vill säga privat så får ni gärna maila till klubbens mail: royal.poker.club@gmail.com Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Ekstrom Postad 26 November , 2006 Rapport Share Postad 26 November , 2006 Ledsen för inlägget, det bara slank ur mig =) Annars tycker jag att det är en strålande idé! Hur blir det med alkoholförsäljning? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
CrazyManPete Postad 26 November , 2006 Rapport Share Postad 26 November , 2006 Är mycket intresserad och vill passa på att tacka för initiativet. Har länge letat efter en pokerklubb med inköp i 200-500kr klassen. Följer tråden för vidare uppdatering om när ni drar igång verksamheten. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
RemG Postad 26 November , 2006 Rapport Share Postad 26 November , 2006 Ledsen för inlägget, det bara slank ur mig =)Annars tycker jag att det är en strålande idé! Hur blir det med alkoholförsäljning? inga officiella kommentarer Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Miami Postad 26 November , 2006 Rapport Share Postad 26 November , 2006 Jag kommer kika in lite då och då. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
RemG Postad 26 November , 2006 Rapport Share Postad 26 November , 2006 Jag kommer kika in lite då och då. låter bra Miami...ryktet säger att du är en riktig fisk eller va det clown? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
eurythmech Postad 27 November , 2006 Rapport Share Postad 27 November , 2006 Taget från en annan tråd: Jag vill gå längre än att bestämma hur folk skriver, jag väl bestämma hur folk TÄNKER. Vem är fascisten? Jag är den filotropiske läromästaren, vart vill du komma? ("magen", är inte bra nog) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts