Gå till innehåll

Ironin skrattar en i ansiktet


IsacOut

Recommended Posts

Måste bara avreagera mig på nåt sätt, fast jag vet att 99% bryr sig NADA. Det hade inte jag heller gjort. Satt på 5/10 NL på SS. Förlorar 4 allin sittuationer i rad där jag är minst 80% favorit i alla. Ok tradigt, inget att göra åt det. Men det ironiska är att den enda allin jag vinner på hela kvällen är när jag råkar syna en 40 raise preflop med 2-5 pga en missklick (nej, det var ingen tiltsyn, jag lovar). Tiltad som man redan var höll musen på att få sig en flygtur genom rummet till floppen kom och levererade två 5:or. Självklart vinner jag mot hans Q-Q, men kan ärligt erkänna att jag aldrig känt mig så rutten. Att behöva vinna på samma sätt som jag suttit och förbannat andra över kallar jag sjukt. Eller som jänkaren skulle sagt "Hey, THAT´S POKER". Tack för mig, Gonatt.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

jag råkar syna en 40 raise preflop med 2-5 pga en missklick (nej, det var ingen tiltsyn, jag lovar). Tiltad som man redan var höll musen på att få sig en flygtur genom rummet till floppen kom och levererade två 5:or. Självklart vinner jag mot hans Q-Q, men kan ärligt erkänna att jag aldrig känt mig så rutten.

 

Fy sjutton va elakt.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Något som är kul när man vill tilta av sig lite är att gå ner till lägsta nivån på siten och spela helgalet. Höja med rags syna med monster och försöka vinna med omöjliga händer. Det är då man inser hur svårt det är att träfffa med fiskhänderna... Förstår inte hur fiskarna träffar så ofta.??????

Det räcker med att man drar ut någon rejält, blir kallad fisk och utskälld i chatten för att man ska känna sig bättre. :P:P

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Något som är kul när man vill tilta av sig lite är att gå ner till lägsta nivån på siten och spela helgalet. Höja med rags syna med monster och försöka vinna med omöjliga händer. Det är då man inser hur svårt det är att träfffa med fiskhänderna... Förstår inte hur fiskarna träffar så ofta.??????

Det räcker med att man drar ut någon rejält, blir kallad fisk och utskälld i chatten för att man ska känna sig bättre. :P:P

 

Tack för tipset. Imorgon är det jag som går in med hela min rulle på 1/2 Fixed och sätter min raise knapp under en symaskinsnål medans jag går till jobbet. Vem vet, är riggen på min sida kanske jag kommer hem och är miljonär. (Nej, jag avslöar inte mitt nick :) )

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...