u_goran Postad 15 November , 2006 Rapport Share Postad 15 November , 2006 tja... jag har haft som besvär att jag tiltar alldeles för lätt o kan slänga iväg hela bankrullen endast p g a några bad beats..man kör fint o stabilt plötsligt har jag en dålig dag o jag går upp till skyhöga nivåer o förr eller senare så rylker alla pengarna....har någon nått tips för hur man kan behandla sitt tiltande...detta gäller både livespel o onlinespel tack på förhand Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
tetris Postad 15 November , 2006 Rapport Share Postad 15 November , 2006 använd sökfunktionen så kommer du finna oerhört mycket gällande detta ämnet. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
-Ziggy- Postad 16 November , 2006 Rapport Share Postad 16 November , 2006 jag kan bara svara för mig själv,,,, men jag känner att jag blir bättre på att hantera BB för varje sgång jag råkar ut för att. Att kunna ta en badbeat med ro gör spelet mkt lättare, så det är väl bara att bita i hop o gilla läget Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts