Gå till innehåll

Recommended Posts

Postad

Om inte någon gör något åt att folk inte pratar engelska i chatten, så blir jag förbannad!

Huge Jack & randazzo1 sitter och snackar ungerska hela tiden trots att folk säger åt de! Och många andra pratar också på sitt språk....

När ska Boss ta detta på allvar???

Detta problem har varit uppe förut, och ingen förändring har skett!

SKÄRPNING!

Är väl bara att stänga chaten för de spelare som inte pratar engelska?!!!

:evil:

Postad

Återigen är det vi spelare som ska hålla koll på chatten. Det är som jag påpekat uppenbart att antingen lägger sportingebt själva exakt 0 kr på att rensa upp i chatträsket eller så är folket som sysslar med detta inte läskunniga....

Postad
Återigen är det vi spelare som ska hålla koll på chatten. Det är som jag påpekat uppenbart att antingen lägger sportingebt själva exakt 0 kr på att rensa upp i chatträsket eller så är folket som sysslar med detta inte läskunniga....

Jag håller med dig att detta kontrolleras för dåligt och att pokerteamet kunde göra ett mycket bättre jobb i detta ärende. Jag påpekar detta ofta för de som styr över detta. Tro mig...

Så fort jag själv ser detta hända när jag tittar runt kontaktar jag supporten och de tar då till de åtgärder som krävs.

Jag menar inte att det är Ni spelare som ska sköta kontrollen, men vi är evigt tacksamma för den hjälp vi kan få från er.

Mvh SportingbetEric

Postad

Jag vet att det inte är ni här på forumet som ska kolla chatten. Ni är som jag också sagt tidigare mkt bra. Problemet med chatten är dock att antingen så hörsammar man eran vädjan om hjälp och tillbringar ca 70% av sina sessions i mailprogrammet eller så spelar man mot folk som snackar turkiska, tyska, spanska etc. Problemet är så stort och har pågått så länge att jag har insett att spbet inte bryr sig ett skit egentligen.

Återigen: Jag vet att det inte är erat fel men det gör inte att problemet inte finns vilket gör att jag numer spelar mest på andra siter...

• 3 weeks later...
Postad
Ledsen att behöva ta upp ett gammalt slitet ämne igen men jag har två frågor:

1, vad händer med dom spelare man rapporterar in?

2, Pågår det nåt arbete med att förbättra situationen överhuvudtaget?

1. De får sin chat avstängd. Några dagar, några veckor eller permanent beroende på allvaret i regelbrottet.

2. Jag skulle önska att jag kunde svara ja på den frågan, men nej, inte vad vi känner till. Klienten inkl. chatten sköts av Boss och vi har inte hört att något nytt är på gång.

Mvh

SportingbetOscar