Gå till innehåll

Anton och Erik pumpar NL400 -NL1000 :)

Recommended Posts

• Svars 346
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Postad

Hur stor snittpott har du sett som mest på ett PLO bord? När jag spelade ett 5-pers PLO 0,5/1 bord på Svenska Spel, så låg snittpotten på 150-175:- i cirka 15 minuter, jag potta preflop varje hand, alltid någon som slog om, och 3-5 synade VARJE gång! Sen så åkte degen in med minsta lilla drag ungefär :) (Jag satt med 900 på bordet, var inne med max 200) :D

Postad

Typ danne :)

Näe du blir inge mer lir idag :( men imorrn är det Lan :) kommer att liras ekligt mycket då, flera HH´s båda NL och PLO. Jag har kommit på lite sjuka saker jag ska utmanna Erik i, kommer blir GRILL. Så för allt i världen gå inte ut imorrn, sitt hemma och läs vår dagbok hela kvällen istället. Är du inte nöjd får du 100 dollar för besväret :)

Postad
Hur stor snittpott har du sett som mest på ett PLO bord? När jag spelade ett 5-pers PLO 0,5/1 bord på Svenska Spel, så låg snittpotten på 150-175:- i cirka 15 minuter, jag potta preflop varje hand, alltid någon som slog om, och 3-5 synade VARJE gång! Sen så åkte degen in med minsta lilla drag ungefär :) (Jag satt med 900 på bordet, var inne med max 200) :D

Hahaha :) ekligt , har varit med om sådana sjuka grejer, lirade Nl1000 på svenska :) där spårade det alltid på lördagsnatten. Vi hade väll nån snittpott på 800 kr ett bra tag en gång :)

Postad
jag potta preflop varje hand

Standard

Sen så åkte degen in med minsta lilla drag

Standard

Jag satt med 4,5 inköp på bordet

Standard (eller mer)

Gumman nu är vi lite dryga här :) det inte standard att snittpotter är på mer än inköpet mer än 3-4 händer. Som att snittpotterna skulle varit nästan 400 dollar på nl200. Vanligt vis ligger dom på 70-80 dollar. Va inte så hård mot grabben FFS :)

Postad

på vilken site är potterna vanligtvis 70-80 på NL200? Hittar inget över 30-40 tycker jag.

Angående stor avg så var avg 6000 på svenskaspels NL5000 för några dagar sen då en kompis satt och spelade. Det var väl ganska galet.

Postad

Tjenare Ampixo äru från skellefteå?

OM du nu är det så var det jag och erik som diggade dig på krogen :) Hahaha , på PLO 200 brukar snitt potterna vara iallafall över 60 ;)

Vad tycker du om våran grillande dagbok?

Postad

Haha jo jag är Skellefteåbo och jo det var mig ni digga på krogen, lol. Jomen klart jag gillar dagboken, måste ju se hur ni drar in pengar till staden.

Aha trodde det va holdem du pratade om, omaha är ju lite annars. Markus är king i idol just nu föresten.

Postad
jag potta preflop varje hand

Standard

Sen så åkte degen in med minsta lilla drag

Standard

Jag satt med 4,5 inköp på bordet

Standard (eller mer)

Gumman nu är vi lite dryga här :) det inte standard att snittpotter är på mer än inköpet mer än 3-4 händer. Som att snittpotterna skulle varit nästan 400 dollar på nl200. Vanligt vis ligger dom på 70-80 dollar. Va inte så hård mot grabben FFS :)

Dryg? Jag är aldrig dryg. Inte med mening iaf.

Jag bara upplyser om att det är standard att potta allt preflop, dega på minsta drag och ha stor stack. Ofta är man ju dock några inköp back innan man får stor stack också.

Holla!

Postad
Grillade Odds nu alla :) Erik du skulle sätta på Danny för en 5 kr :)

Men lola mig.

Öj förresten har just lärt mig "When u say nothing at all" på gitarr=) Ganska grill... Jiddrisch har lärt mig :)