Johannes789 Postad 14 November , 2006 Rapport Share Postad 14 November , 2006 Hej jag undrar om det är några som spelar på B2Bs no-limit 0.5/1 bord. och undrar om det är värt och spela eller om det är för många bra spelare där nuförtiden. skulle vara kul och höra vad ni tycker om dom. tack Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Uppenberg Postad 14 November , 2006 Rapport Share Postad 14 November , 2006 rätt tight, snitt potterna ligger på typ 10€ och 30% players per flop, på 6 max borden Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
MacGowan Postad 14 November , 2006 Rapport Share Postad 14 November , 2006 Jag spelar på dom 7 dagar i veckan å jag tycker inte det är så jävla tight. Finns ju en del tight-aggresiva spelare som sitter vid flera bord med fulla inköp men dom lär man sig fort namnen på. Annars är det rätt mycket fisk å jag får ofta betalt för mina händer. Finns alltid några bord med flopp % 40-60. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Johannes789 Postad 14 November , 2006 Författare Rapport Share Postad 14 November , 2006 Jag spelar på dom 7 dagar i veckan å jag tycker inte det är så jävla tight. Finns ju en del tight-aggresiva spelare som sitter vid flera bord med fulla inköp men dom lär man sig fort namnen på. Annars är det rätt mycket fisk å jag får ofta betalt för mina händer. Finns alltid några bord med flopp % 40-60. ok! hur spelar du på dom borden? tight? tjänar du bra där? hur måga bord spelar du? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Bogust Postad 14 November , 2006 Rapport Share Postad 14 November , 2006 Tycker NL100 på B2B har blivit lite mer aggressivt än tidigare. Förrut var det en fin blandning mellan weak/tighta grinders och shortstacks som gick in för att dubbla. Kan ju bero på att dom inte kör lika mycket bonusar där nå mer. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
RodgeOne Postad 21 November , 2006 Rapport Share Postad 21 November , 2006 Tycker NL100 på B2B har blivit lite mer aggressivt än tidigare. Förrut var det en fin blandning mellan weak/tighta grinders och shortstacks som gick in för att dubbla.Kan ju bero på att dom inte kör lika mycket bonusar där nå mer. Inte kör några bonusar? Vill man ha en så hittar man en.. Finns 10x bonusar om man letar.. Vanligast är väl 15x dock.. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts