Johannes789 Postad 14 November , 2006 Rapport Share Postad 14 November , 2006 Hej jag udrar om det är nån som vet om man kan byta skin på tex 24hpoker så att borden ser ut som på MartinsPoker? Vore grymt tacksam då jag behöver spela på 24hpoker, men blir tiltad av deras ljusa bord. Mvh johannes Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Bluwajt Postad 14 November , 2006 Rapport Share Postad 14 November , 2006 Ganska säker på att detta tyvärr inte går. edit: Där ser man Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
perretto Postad 14 November , 2006 Rapport Share Postad 14 November , 2006 Tror inte det går, varför inte byta sajt helt enkelt? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Johannes789 Postad 14 November , 2006 Författare Rapport Share Postad 14 November , 2006 Tror inte det går, varför inte byta sajt helt enkelt? dels för att 24h har vipshop Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
lfx Postad 14 November , 2006 Rapport Share Postad 14 November , 2006 Det går. Alla bilder ligger i någon av .jar-filerna. Nu har jag ingen b2b-klient installerad, men jag tror att de ligger i ext-resources.jar. Öppna i exempelvis WinZip och byt ut dem. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Johannes789 Postad 14 November , 2006 Författare Rapport Share Postad 14 November , 2006 Det går. Alla bilder ligger i någon av .jar-filerna. Nu har jag ingen b2b-klient installerad, men jag tror att de ligger i ext-resources.jar. Öppna i exempelvis WinZip och byt ut dem. Skönt! så de ska funka jag gjorde som du sa och de funkar men när ja ska byta ut ena bordet ot de andra går det inte och spara lixom. hur ska ja göra? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Johannes789 Postad 14 November , 2006 Författare Rapport Share Postad 14 November , 2006 Nu funkar det! Tack så mkt för hjälpen! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts