Max Cady Postad 14 November , 2006 Rapport Postad 14 November , 2006 Kommer inte in på Ladbrokes. Det står "loading graphics" sen blinkar "Lobby-fönstret" till och stängs sedan. Inte ett spår på skärmen av att jag öppnat Ladbrokes! Fattar ingenting! Det enda jag gjort sen jag var inne sist är att jag installerat PokerOffice, kan det spöka på nåt sätt eller? Har testat på min sambos dator och där kommer man in på Ladbrokes så det är inte siten det är fel på. Har provat att ominstallera Ladbrokes-klineten men det hjälper inte. Vad ska jag göra! Hjäääälp!!!! Citera
sombrero Postad 14 November , 2006 Rapport Postad 14 November , 2006 PokerOffice, kan det spöka på nåt sätt eller? Ja..l. det är dörför, till 99% Citera
Max Cady Postad 14 November , 2006 Författare Rapport Postad 14 November , 2006 Ehhh, varför? Har du varit med om samma sak eller? Och, vad ska jag göra? Är fett kass på datorer... Citera
NemanoN Postad 14 November , 2006 Rapport Postad 14 November , 2006 Ladda ner den nya betan på http://www.pokq.com/forum/viewtopic.php?t=5286 Fungerade fint för mig. Citera
Max Cady Postad 14 November , 2006 Författare Rapport Postad 14 November , 2006 Tack, nu funkar det! Det var precis den hjälp jag behövde... Lås gärna tråden nu! Citera
hawg Postad 14 November , 2006 Rapport Postad 14 November , 2006 Tack! Har haft exakt samma problem med ladbrokes+prima i ett halvår, har testat alla supporter och allting men ingen har vetat vad det var, funkar nu dock Citera
kfluffie Postad 14 November , 2006 Rapport Postad 14 November , 2006 Tack, nu funkar det! Det var precis den hjälp jag behövde... Lås gärna tråden nu! Så att andra inte kan få kommentera sina liknande problem? Låser tråden iaf då den är helt fel på andra sätt och vis! MVH //KF Citera
Recommended Posts