Steppwolf Postad 14 November , 2006 Rapport Postad 14 November , 2006 Fick ett mail från supporten på FullTilt om att de satt in $36 på mitt konto för att jag var ett "victim of colluding in a recent tournament". De stod att de hade tagit vinsten från de två fuskarna och fördelat den rättvist. Eftersom jag nästan bara spelat SnG $10 eller $20 så är jag ganska nöjd med utbetalningen. Vad jag däremot inte är så nöjd med är att de inte vill namge vilka spelare det gällde. Om man visste det kunde man vara uppmärksam på nicken även på andra sajter. Varför vill FullTilt skydda dem? Deras konto borde ju ändå vara låsta och personerna bannade. Citera
summlan Postad 14 November , 2006 Rapport Postad 14 November , 2006 du svarar väl på det själv? varför gå ut med namn på spelarkonton som redan är avstängda å bannade.. du kommer inte se de namnet igen ändå *läser inlägget igen* jo iof att leta efter de namnen på andra siter. men samtidigt är de ju inte säkert att de är samma person på annat nätverk. Citera
bossbaver Postad 14 November , 2006 Rapport Postad 14 November , 2006 det var som fan asså? anti-rigg asså? snyggt gjort av siten!!! Citera
SuperiorFish Postad 29 April , 2007 Rapport Postad 29 April , 2007 Jag satte visst dit ett par fuskare på Stars, här e mejlet jag fick från supporten nyss. Hello xxxx, First allow me to apologize for the delay in responding to your report. This particular case was quite involved and more time than usual was required for the review. We have concluded that the play of 'shansboy' and 'Car Mat44' violated the integrity of our games. They have been informed that they are no longer be welcome to play on our site. In addition they were disqualified from events in which their unfair play affected the outcome. Players who advanced as a result have been compensated at the expense of the 'shansboy' and 'Car Mat44'. The integrity of the games at PokerStars is of paramount importance to us and we will not abide unfair play in our games. We work hard to police our games to assure our players of a fair, secure place to play. In the rare cases where collusion has actually occurred, we make sure that any players affected are compensated appropriately. Thank you for your continued play here on PokerStars. Please do not hesitate to let us know any time we can be of help. Regards, Richard PokerStars Support Team Så om nån har spelat mot dessa typer så kanske man kan kontakta PS och fråga snällt om nån ersättning. Citera
Recommended Posts