vladofox Postad 13 November , 2006 Rapport Postad 13 November , 2006 Tjena, Im back! Ni kanske känner igen mig från min första dagbok "LOLDagbok" Där jag gick från 3- 600+ Dollar på 15h Börjar med 20Dollar, 13 Nov 06 Läget atm: 115 Dollar Spelar 0.10/0.20 Lite risky, me sån är jag Sajt: Betfair 18år, sexy singel Alias: Draculaz Irl name: Vladimir AKA Vlado Postar HH´s osv, inte den bästa dagboken men..men kärlek finns det Citera
Myt4z Postad 13 November , 2006 Rapport Postad 13 November , 2006 Varför inte fortsätta i den gamla dagboken? Känns ju rätt meningslöst att starta en ny varje dag? Vilken nivå ska du spela på? Annars önskar jag dig lycka till vid borden! //Myt4z Citera
Gahlster Postad 14 November , 2006 Rapport Postad 14 November , 2006 Varför inte fortsätta i den gamla dagboken? Känns ju rätt meningslöst att starta en ny varje dag? Vilken nivå ska du spela på? Annars önskar jag dig lycka till vid borden! //Myt4z Har väl missuppfattat det här med dagbok? Ny dag, ny bok. Citera
Myt4z Postad 14 November , 2006 Rapport Postad 14 November , 2006 Dags för ännu en ny dagbok idag då alltså? //Myt4z Citera
vladofox Postad 14 November , 2006 Författare Rapport Postad 14 November , 2006 Dags för ännu en ny dagbok idag då alltså? //Myt4z Nee:) den här blir nog för alltid Ska se hur långt upp i stakes jag kan komma, går bra so far Citera
Recommended Posts