handmadegod Postad 12 November , 2006 Rapport Share Postad 12 November , 2006 Jag har på senaste tiden börjat förlora allt fler all ins där jag är favorit och jag undrar därför vad ni har för att just pokergudarna ska välja just er som vinnare? Själv brukar jag alltid skrika det kort jag vill ska komma eller om inte det brukar funka brukar jag skrika det kort jag inte vill ska komma. Brukar ta en klunk cola innan jag går all in, det brukar ofta ge lite extra tur fast dessvärre måste jag ha ett colaglas vid datorn och det börjar sätta sig lite på hullet. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Batch Postad 12 November , 2006 Rapport Share Postad 12 November , 2006 Då jag multitablar så brukar jag sällan ha tid till att endast koncentrera mig på det bord jag går all-in på. Någon särskilld ritual för all-ins har jag inte utan jag blir glad då min hand vinner och om jag förlorar så langar jag snabbt in ett nytt inköp för att inte missa några händer. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
kayantic Postad 12 November , 2006 Rapport Share Postad 12 November , 2006 Offra en katt eller annat mindre husdjur... kan kanske få över pokergudarna på din sida. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Janoh Postad 12 November , 2006 Rapport Share Postad 12 November , 2006 Offra en katt eller annat mindre husdjur... kan kanske få över pokergudarna på din sida. Brukar tyvärr köra den när jag redan förlorat, kanske skulel börja ge han en spark då o då i förebyggande syfte också. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
hansolo Postad 12 November , 2006 Rapport Share Postad 12 November , 2006 när ja spelar på nätet så brukar ja heja mig själv med "kom igen!!" eller nått, när de e kritiskt/viktigt läge så brukar ja stå upp och rätt ofta ropa på kort som ja vill se/inte vill se...sen skriker ja ofta högt oavsett om ja vinner eller inte Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
FeelingThis Postad 12 November , 2006 Rapport Share Postad 12 November , 2006 Lägger mig på golvet i fosterställning och suttar på tummen. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
emilio_15 Postad 12 November , 2006 Rapport Share Postad 12 November , 2006 Brukar tänka (inann ja får se hans kort) DRA UT, DRA UT. Förut tänkte jag BLI INTE UTDRAGEN. Den nya varianten är defintitivt bättre. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
handmadegod Postad 12 November , 2006 Författare Rapport Share Postad 12 November , 2006 Offra en katt eller annat mindre husdjur... kan kanske få över pokergudarna på din sida. Jag har funderat på samma sak faktiskt. Hinduerna offrar ju getter och mat för att gudarna ska ge dom välgång i livet. Frågan är väl vad jag ska göra med det jag offrar? köra in det i floppyenheten och hoppas på det bästa kanske. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Måns Postad 12 November , 2006 Rapport Share Postad 12 November , 2006 Drar ut sladden och utnyttjar min all-in-protection Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Mr_Lie Postad 12 November , 2006 Rapport Share Postad 12 November , 2006 Lägger mig på golvet i fosterställning och suttar på tummen. Hahahaha!! Det var den bästa på länge! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Illvillja Postad 12 November , 2006 Rapport Share Postad 12 November , 2006 Jag brukar alltid få hjärtklappning och svimma av i dessa lägen så vet inte riktigt vad som händer... kollar saldot när jag piggnar till för att se om jag vann eller inte Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
tetris Postad 12 November , 2006 Rapport Share Postad 12 November , 2006 Jag brukar dölja bordet jag gått allin på och när handen är avklarad brukar jag snabbt slå upp HH:n och se vad jag vann eller förlorade emot. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ScaniE Postad 12 November , 2006 Rapport Share Postad 12 November , 2006 Om jag hamnar all in så drar jag fort ner laptopskärmen, och efter ca 30 sek smyger jag sakta, sakta upp den för att se om det står "You finished in xxxx place." eller om jag ser min markerstabel ökat markant! Alltid lika spännande. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
MartinNuts Postad 12 November , 2006 Rapport Share Postad 12 November , 2006 Ja standard att dra bort bordet. Funkar på stars. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
jojje2k Postad 12 November , 2006 Rapport Share Postad 12 November , 2006 Jag skriker mojave solglasögon så högt jag kan. Har vunnit 80% av alla 50/50 sen jag börja med det. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
brut Postad 12 November , 2006 Rapport Share Postad 12 November , 2006 Normalt sett så ser jag potten åka över till fi Sedan reload. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
dr_kvist Postad 12 November , 2006 Rapport Share Postad 12 November , 2006 Jag brukar hålla händerna för ögonen och sen sakta sakta sära på fingrarna för att kunna se river. Funkar sjukt bra. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Partyjack Postad 12 November , 2006 Rapport Share Postad 12 November , 2006 Jävligt rolig tråd. Jävligt patetiskt att 50-70% som skrivit här garanterat är helt seriösa i det de skriver också.. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Pepperpum Postad 12 November , 2006 Rapport Share Postad 12 November , 2006 På sistone brukar jag lägga händerna på hjärtat och viska för mig själv: Snälla, säg att du älskar mig, säg att du älskar mig! Om jag loosar så går jag givetvis igenom alla de normala känslorna man har efter ett förhållande tar slut. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
jon2 Postad 12 November , 2006 Rapport Share Postad 12 November , 2006 Jag brukar Hålla för brädan och se vad fi hade innan jag såg om jag vann eller förlorade. Känns som att fokus då sätts på att spela bra än att bry sig om vad turn river kommer som man inte kan påverka. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Plala Postad 12 November , 2006 Rapport Share Postad 12 November , 2006 För mig går det bäst om jag är naken när jag går all-in. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
jepsson Postad 12 November , 2006 Rapport Share Postad 12 November , 2006 Brukar tänka på de kort som inte får komma på floppen. Det funkar bra, de kommer nästan jämnt Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
eurythmech Postad 12 November , 2006 Rapport Share Postad 12 November , 2006 Seriöst...hur orkar man? Man har väl andra bord att fokusera på? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Skanke Postad 12 November , 2006 Rapport Share Postad 12 November , 2006 Jag fortsätter lungt att dra mig i snabeln.... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
danielfroberg Postad 12 November , 2006 Rapport Share Postad 12 November , 2006 Jag fortsätter lungt att dra mig i snabeln.... Själv sitter jag och tänker att potten är i SEK, känns inte lika jobbigt att torska då, sen tittar jag i chatten för att se hur mkt jag vann. Jag blir lika glatt överaskad varje gång jag inser att det faktiskt ÄR $ jag lirar om! edit: Vann min förra CG pott februari 1994 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts