pisak84 Postad 12 November , 2006 Rapport Postad 12 November , 2006 Sitter i singapore vill logga in på neteller. tar chat support frågar vad jag ska göra. hon säger: can you please try and log in? jag gör det då kommer det upp "error account has been locked please call blablabal" jag säger det till chat support hon svara: You will need to call neteller. LOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOL ska hela världen behöva tilta en samtidigt.. work with me... Citera
Bimpi Postad 12 November , 2006 Rapport Postad 12 November , 2006 INGELA la la la la la la INGELA la la la la la la INGELA la la la la la la INGELA la la la la la la INGELA la la la la, vicken Pingela la la la la Ingentingela la la la går upp mot INGELA la la la la la la INGELA, en fara för trafiken, när hon dyker upp uppstår paniken Man krockar och kör på varann och rullar ner i diken Men vem är det som ler mitt i all kalabaliken? - Jo, INGELA la la la la, vicken pingela la la la la Ingentingela la la la går upp mot INGELA la la la la la la För INGELA lyfter grabbarna på hatten Ser sej inte för, kör rakt upp i rabatten Tappar både huvudet och fattningen och ratten Sen ligger dom och drömmer hela långa natten INGELA la la la la, vicken pingela la la la la Ingentingela la la la går upp mot INGELA la la la la la la Oj, vilken grej Oj, vilken tjej INGELA la la la la, vicken pingela la la la la Ingentingela la la la går upp mot INGELA la la la la la la När INGELA på höfterna vickar, e det många hjärtan som hastigare tickar, man vänder sej om, visslar och skickar heta längtansfulla blickar INGELA la la la la, Vicken pingela la la la la Ingentingela la la la går upp mot INGELA la la la la la la När INGELA på sta'n promenerar stockar sej trafiken, alla signalerar En protesterarr, andra applåderar, men till slut alla kapitulerar - för INGELA la la la la.... text: Robert Broberg visst känns det bättre nu? Går inte tilta då man hör den där Stämmer det att klockan är ungefär 8 nu? Citera
Henkeman Postad 12 November , 2006 Rapport Postad 12 November , 2006 Ring istället för att ta supportchatten då som hon ber? låser tråden för att slippa mer lekstuga... Citera
Recommended Posts