stackbrat Postad 12 November , 2006 Rapport Postad 12 November , 2006 Mark Seif samt Matt Corboy, hur i hela h-vete kan de tillåtas vara kvar som kommentatorer?? Jag vill så gärna se PPT, har försökt såå många gånger men varje gång stänger jag ner eländet efter 10 min enkom pga dessa två upprepande herrar. "THEY ALL REALLY WANT TO WIN THIS PRESTIGOUS TITLE AND TAKE A BITE OF THE PRIZEPOOL OF A WHOPPING ONE MILLION DOLLARS" och dyl. typ 30 ggr per program. Och så fort någon ska agera så är det kliché VM på hög nivå om hur de tänker och varför, och detta upprepas tills man vill spy.. Kan inte tänka mig att någon tittar på skiten utan kräkpåse till hands. Sen att de försöker låta så jävla coola med sina förställda röster som om de promotade senaste stallone rullen.. Nä fyfan. Var bara tvungen. Citera
pisak84 Postad 12 November , 2006 Rapport Postad 12 November , 2006 ja fruktansvärt tråkig tillställning hela grejen. Citera
ulaf Postad 12 November , 2006 Rapport Postad 12 November , 2006 Tycker inte att pokern är så tråkig, kul att se från alla nivåer. "He sais, 'I've got Aces, Pocket rockets', and there ain't nothin' you boys can do to stop me, hehe" "Remember, these are professionals, do NOT try this at home" *Seif skrockar* Citera
FeelingThis Postad 12 November , 2006 Rapport Postad 12 November , 2006 Håller med: Tilt Annars är det ju roligt att det är alla nivåer fram till finalbordet. Citera
stackbrat Postad 12 November , 2006 Författare Rapport Postad 12 November , 2006 stäng av ljudet. Testade, men så fort Negreanu eller Doyle sa något va rjag tvungen att pausa, slå på ljudet och se om det. Jobbigt det med. Citera
BigShot Postad 12 November , 2006 Rapport Postad 12 November , 2006 Som sagt, ganska bra/rolig programidé när man får följa med genom turneringens gång. Men det är så synd att Seif och Corboy är så höga på sig själva..blir sjukt jobbigt att lyssna på =/ Citera
retorik Postad 12 November , 2006 Rapport Postad 12 November , 2006 håller helt med om att kommentatorerna inte är dom bästa. Men gillar upplägget på programmet. Grymt kul att se Tony G checka ned en A-A på hand på en A-Q-Q flop han checkar hela vägen, även rivern med två motspelare. Bra spel? Men kul att se hur proffsen spelar på dom tidiga blindsnivåerna. Citera
CatEatDog Postad 28 November , 2006 Rapport Postad 28 November , 2006 Jag kollar inte på turneringsspel på tv annars för tycker det är tråkigt men harvat igenom alla avsnitt på ett par dagar nu och gillar PPT. Sen är jag sjukt imonerad av Bigler ( kanske stavas Biggler?!?! ) Måste ara världens bästa turneringsspelare, han verkar ha röntgensyn. Han kontrahöjjer gång efter gång med mitten par och är ständigt bara steget före och synar/betar ner allt. Sista handen i 3:e omgången va av samma kaliber, 88 mot AJ "famorn" (vet ej namnet men en hyper tajt tant) Farmorn risar, Biggler reraisar med 88 farmor ställer in och syn.... nu fick hon in 2-par eller vad det va. Men jag är grymt impad av hans spel. Fan-club till Mr. bigler. Citera
cassano Postad 29 November , 2006 Rapport Postad 29 November , 2006 Ja, det är ju stort spel att hamna all-in på en coinflip i 3:e blindsperioden. Citera
Recommended Posts