busen Postad 13 November , 2006 Rapport Share Postad 13 November , 2006 vad nickar arsenal? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ulaf Postad 13 November , 2006 Rapport Share Postad 13 November , 2006 arsenal46 leder iaf. Good job! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
GG Postad 13 November , 2006 Rapport Share Postad 13 November , 2006 Flyter på i millen. Jobba. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Bodinarn Postad 13 November , 2006 Rapport Share Postad 13 November , 2006 Railar gretko och legato i stars. KROSSA!! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
GG Postad 13 November , 2006 Rapport Share Postad 13 November , 2006 Guess who´s back Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
jm_j Postad 13 November , 2006 Författare Rapport Share Postad 13 November , 2006 Kvar i FTP's stora, 17k. Dags att börja jobba! Ursäkta OT men har du lirat PLO8B CG eller lite billigare turneringar på Full Tilt? Har för mig att jag gett dig lite "komplimang" tillbaka isf Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
gibbsson Postad 13 November , 2006 Rapport Share Postad 13 November , 2006 Finalbord nu i 100+9 rebuy på stars BackDoorovic är också kvar Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
gibbsson Postad 13 November , 2006 Rapport Share Postad 13 November , 2006 Finalbord nu i 100+9 rebuy på stars BackDoorovic är också kvar och så var man ute som 9a totalt kortdöd sista delen av turneringen.. ställde in mina sista ej bortfoldade marker i sb med Q5 bb syna med 92 och träffar. gaaah Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
maxxxx Postad 13 November , 2006 Rapport Share Postad 13 November , 2006 heja Legato! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
-_- Postad 13 November , 2006 Rapport Share Postad 13 November , 2006 2 av 17 i $200 SUNDAY HORSE på fulltilt. Andra gången jag lirar... Hur svårt kan de va lixom? nick tiltskuja om nån vill raila nåt annant än texas.. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
jm_j Postad 13 November , 2006 Författare Rapport Share Postad 13 November , 2006 2 av 17 i $200 SUNDAY HORSE på fulltilt. Andra gången jag lirar... Hur svårt kan de va lixom? nick tiltskuja om nån vill raila nåt annant än texas.. Såklart kommer jag och får min chatt avstängt. Hade lirat själv men har inte råd att tappa hundralappar lite här och där. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
-_- Postad 13 November , 2006 Rapport Share Postad 13 November , 2006 finalbord nu.. 1 av 8. Inatt ska de gå hela vägen!! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
der_ko Postad 13 November , 2006 Rapport Share Postad 13 November , 2006 finalbord nu.. 1 av 8. Inatt ska de gå hela vägen!!Ett säkert tecken på att man är en pokerspelare är när man kallar 08:00 för natt Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
-_- Postad 13 November , 2006 Rapport Share Postad 13 November , 2006 finalbord nu.. 1 av 8. Inatt ska de gå hela vägen!!Ett säkert tecken på att man är en pokerspelare är när man kallar 08:00 för natt haha vadå är de inte söndag längre? även 1 av 45 i 30k shorthanded turneirng på fulltilt.. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
GG Postad 13 November , 2006 Rapport Share Postad 13 November , 2006 KUL. Åkte på finalbordsbbubblan i miljonen på stars. Har aldrig mått sämre i hela mitt liv. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
-_- Postad 13 November , 2006 Rapport Share Postad 13 November , 2006 KUL. Åkte på finalbordsbbubblan i miljonen på stars. Har aldrig mått sämre i hela mitt liv. nån jobbig bad beat till råga på allt? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
iremmats Postad 13 November , 2006 Rapport Share Postad 13 November , 2006 KUL. Åkte på finalbordsbbubblan i miljonen på stars. Har aldrig mått sämre i hela mitt liv. nån jobbig bad beat till råga på allt? Hehe jo.. jag tjatade på Legato att syna med Q8 (2:1 o allt det där..) när han ställde från SB... Bosse träffar Q på river såklart... men hade faktiskt hålstegen med! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
-_- Postad 13 November , 2006 Rapport Share Postad 13 November , 2006 KUL. Åkte på finalbordsbbubblan i miljonen på stars. Har aldrig mått sämre i hela mitt liv. nån jobbig bad beat till råga på allt? Hehe jo.. jag tjatade på Legato att syna med Q8 (2:1 o allt det där..) när han ställde från SB... Bosse träffar Q på river såklart... men hade faktiskt hålstegen med! väldigt utförlig rapport mats.. :D:D:D förstår preeeeeeeciiiiiis vad som hände nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
GG Postad 13 November , 2006 Rapport Share Postad 13 November , 2006 Förstod inte varför Legato ens funderade på vik där. Är ju megagiven syn? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
GG Postad 13 November , 2006 Rapport Share Postad 13 November , 2006 Jag är short och degar för 3bb tot @ sb med K2s och Bo synar med Q8. Flop TJx. Kallt. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
pop1 Postad 13 November , 2006 Rapport Share Postad 13 November , 2006 Grattis Legato till 132 143$ i Sunday million. Peter Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
-_- Postad 13 November , 2006 Rapport Share Postad 13 November , 2006 ahh börjar bli sne på att alltid komma femma sexa på finalborden.. femte plats igen, $1,530. Är nöjd iaf med tanke på att jag spela HORSE för andra gången... 15 av 26 i SH turren. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
thefman Postad 13 November , 2006 Rapport Share Postad 13 November , 2006 Grattis Legato! Hur många gånger har du vunnit denna nu? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
inteillaalls Postad 13 November , 2006 Rapport Share Postad 13 November , 2006 Grattis Legato till 132 143$ i Sunday million.PeterBlev det en förstaplacering med deal? Sitter på jobbet och kan inte kolla klienten... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
mief Postad 13 November , 2006 Rapport Share Postad 13 November , 2006 ingen deal vad jag kan se iaf Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts