maxinhoe Postad 11 November , 2006 Rapport Postad 11 November , 2006 Cashade ut 300 kr jämnt från en MTT igår och spelade vidare med mina 34 cent på expekt. Eftersoms expekts HH suger ska jag försöka förklara så gott det går. Iaf, går in med min megastack på NL4: 1:a handen: (Allin pre) Jag: Fi: Flopp: Dubblar. 2:a handen: (Allin post) Jag: Fi: Flopp: Turn;River blank 3:e handen: (Allin pre) Jag: Fi1: Fi2: Flopp: Dubblar genom Fi1, snor Fi2:s stack. 4:e handen (Har nu ca 4$) Jag: -> sb, given limp Fi: Flopp: 777, betar pot (dvs 0,08$ ), blir raisad till 1$???, reraisar till 2,5$, Fi foldar. Har nu drygt 5$ och beger mig till NL20 (smart va?) Börjar med 5,?$ och Fi har 10$, roligast HU mot highstakeshajarna Spelar iaf upp så jag har ~8$ och Fi ~7$. Fi med sb limpar med Jag har bb och checkar mina Flop: Fi checkar, jag betar pott, fi dubblar, jag ställer. Turn River: Snor hans stack och så har ännu en Fi tillkommit. Tror det är andra eller tredje given. Jag: Höjer 4bb Fi: Synar Flopp: Mynnar ut i raisekalas och jag snor hans 10$ också, voíla 25$. Fritid någon? Citera
edison Postad 11 November , 2006 Rapport Postad 11 November , 2006 jag vill också ha 34 cent på expekt nu Citera
jm_j Postad 11 November , 2006 Rapport Postad 11 November , 2006 Bara å gratulera. Hoppas bara att du inte tänker försöka samma sak med dina 25$. När jag var i Finland senast skulle jag hjälpa farsan att göra sig av med sina sista ca 1€ på ett ställe.. blev bara massa all-in med slutresultat att han hade 10€ att göra sig av med Varken han eller jag orkar ta NL Hold'em seriöst Gjorde på samma sätt mig av med 8$ på Full Tilts tilspel O8BNL 10cBB med 40BB cap igår efter "några" öl.. som mest 10st all in pre på raken med lite varierande resultat (oftast fold av resten). Är förresten känt som svenska galningen där numera Citera
maxinhoe Postad 11 November , 2006 Författare Rapport Postad 11 November , 2006 Nej fan, tog ut mina 25$ direkt. Själva tankesättet "jag har ingenting att förlora" är så befängt, och när det dessutom gäller expekt, nääää du. Citera
Recommended Posts